חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מבנה נכון של אתר לקידום

דף הבית » מאמרים
מבנה נכון של אתר לקידום

תוכן עניינים

מבנה נכון של אתר זה דבר הכרחי לקידום אתרים. המטרה שלנו היא לבנות אתר שיאפשר למנועי החיפוש לסרוק את הדפים שלו בקלות ולאנדקס אותם. אז מה חשוב לדעת על מבנה נכון של אתר מבחינת – SEO ואיך עושים את זה? ההסבר המלא במדריך הבא.

מבנה נכון לצרכי – SEO של אתר אינטרנט זה הדרך שלנו להתחיל את תהליך קידום האתר במנועי החיפוש. מבנה נכון כולל היררכיה ברורה ומאורגנת של דפי האתר ותפריט ניווט ברור בין העמודים השונים. מבנה נכון ל – SEO כולל גם שימוש במילות מפתח רלוונטיות ואיכותיות ברחבי האתר, כולל (ובעיקר) בכותרות העמודים, בכותרות המטא ובתוכן עצמו. אתר שנבנה מתוך חשיבה על צרכי הקידום, ושכולל עיצוב רספונסיבי המותאם למכשירים ניידים, עם דפים שנטענים במהירות, עם מפת אתר מסודרת, ועם אסטרטגייה נכונה של קישורים פנימיים וחיצוניים – יכול להתחרות על המקומות הראשונים של תוצאות החיפוש במנועי החיפוש. ולא, זה ממש לא מסובך.בקצרה:

  • מבנה נכון לבניית סמכות אתר
  • שליחת מפת אתר למנועי החיפוש
  • היררכיה נכונה של דפי האתר
  • עיצוב של אתר עם מבנה שמתאים ל – SEO
  • עמוד הבית הוא העוגן שסביבו בונים את כל האתר
  • עמודי אב ועמודי בן
  • כתובות ה – URL של עמודי אב ובן
  • קישורים פנימיים בין עמודי אב ובן

מבנה נכון לבניית סמכות אתר

סמכות דומיין (DA), הוא מדד שפותח על ידי MOZ. המדד מעריך את דירוג האתר במנועי החיפוש על פי קריטריונים שאמורים לדמות את אותם קריטריונים בהם פועלים מנועי החיפוש על מנת לדרג אתר. סמכות הדומיין מבוססת על מספר גורמים כמו ואיכות הקישורים החיצוניים המפנים לאתר, מהירות טעינת האתר, תפריט האתר, גודל הפונט, שילוב מילות מפתח בתוכן האתר ועוד.

קריטריונים לקביעת סמכות דומיין

מבנה נכון של אתרים מתחיל במחקר מילות מפתח, עיצוב רספונסיבי, זמן טעינת עמודים, מפות אתר וקישורים חיצוניים. כל אלה תורמים לקידום האתר שלך בכל שהם מגדילים את סמכות הדומיין. 

איך ניגשים לבניית סמכות דומיין?

קודם כל חשוב להבין שבנייה נכונה של אתרים, בצורה ברורה ומאורגנת, יכולה להקל על מנועי החיפוש לסרוק ולאנדקס את האתר שלך. זו השאיפה הראשונה שלנו בקידום אתרים, שמנועי החיפוש יתייחסו לאתר וישלבו את דפי האתר בתוצאות החיפוש ביחס לביטויים אותם אנחנו רוצים לקדם וביחס לביטויים עליהם אולי לא חשבנו. ההתחלה יכולה להיראות מקרטעת, עם עמודים שנמצאים במקומות – 50, 60, 70 וכולי. לא צריך להיבהל, על אחת כמה וכמה כשאנחנו מנסים לקדם עמודים עם תחרות גדולה. ברגע שנכנסנו פנימה והבנו מה הפוטנציאל שמנועי החיפוש רואים בעמודי האתר שלנו, אנחנו יודעים שאנחנו בכיוון הנכון.

שליחת מפת אתר למנועי החיפוש

מפת אתר היא קובץ המפרט את כל דפי האתר שלך, מה שמקל על מנועי החיפוש לסרוק ולאנדקס את האתר בתוצאות החיפוש. הגשת מפת האתר שלך למנועי חיפוש כמו גוגל ובינג תעזור להם להבין את מבנה האתר שלך ולמצוא את כל הדפים שלך מהר יותר. מפת אתר חשובה במיוחד לאתרים עם מספר רב של עמודים, או לאתרים המתעדכנים לעתים קרובות בתוכן חדש. על ידי הגשת מפת האתר שלך למנועי חיפוש, ניתן להבטיח שכל הדפים שלך יגיעו לאינדקס של מנועי החיפוש ושהאתר שלך יישאר מותאם באופן מלא למנועי חיפוש.

החשיבות של מפת אתר תקינה

כאמור, מפת אתר היא קובץ המפרט את כל כתובות האתרים של אתר אינטרנט מסוים. הקובץ כולל מידע על כל כתובת אתר, מתי האתר עודכן לאחרונה ובאיזו תדירות הוא מתעדכן. מטרת מפת האתר היא לעזור למנועי חיפוש לסרוק את כל הדפים באתר ולהבין האם מדובר באתר פעיל ועד כמה הוא פעיל. הגשת מפת אתר למנועי חיפוש יכולה לעזור לשפר את הנראות של האתר שלך בעיני מנועי החיפוש, מה שיכול להוביל לאינדקס טוב יותר של תוכן האתר שלך ולשיפור הנראות שלו בתוצאות מנועי החיפוש.

איך יוצרים מפת אתר?

מפת אתר יכולה להיות בפורמטים שונים כשהפורמט הנפוץ ביותר הוא XML, ולא ניכנס יותר מדי לעניינים טכניים אבל רק נגיד שהוא הכי 'קריא' מבחינת מנועי החיפוש. כדי ליצור מפת אתר אפשר להשתמש בכלים כמ מחולל מפת אתרים של גוגל ובתוסף קידום אתרים של יוסט לאתרי וורדפרס ליצירת מפת אתר. לאחר שיצרת את מפת האתר ניתן לשלוח אותה לדרך אזור ייעודי בחשבון ה – Google Search Console של האתר שלך.

יצירת מפת אתר בגוגל

ובכלי מנהלי האתרים של בינג:

יצירת מפת אתר בבינג

היררכיה נכונה של דפי האתר

היררכיה, רלוונטיות וספציפיות הם שלושת המרכיבים המרכזיים שיובילו את האתר שלך להצלחה במנועי החיפוש. כאן אני אתמקד בהיררכיה נכונה של מבנה האתר:

החשיבות של היררכיה נכונה למנועי החיפוש

המשמעות של היררכיה של דפים היא, במילים פשוטות – הדפים החשובים ביותר נמצאים למעלה והדפים החשובים פחות נמצאים למטה. באתר אינטרנט העמוד שנמצא הכי למעלה זה עמוד הבית, תחתיו נמצאים עמודי הקטגוריות ואז עמודי תתי הקטגוריות ותחתם עמודי המוצרים / שירותים ובמקביל אליהם עמודי הבלוג של האתר. היררכיה נכונה מקלה על מנועי החיפוש לסרוק ולהבין את מבנה האתר שלך, וגם מקל על המשתמשים לנווט. 

הרעיון שמאחורי היררכיה נכונה של אתר

הרעיון של היררכיה הוא לייצר עבור הגולש מגוון רחב של תוצאות ספציפיות לדבר אותו הוא מחפש. עם הכניסה של הבינה המלאכותית ייתכן שכל נושא המגוון יצטמצם עם הזמן, אבל מה שבטוח זה שהספציפיות תישאר ואפילו תתחזק. חשוב מאוד לבנות אתר שמכיל עמודים עם תוצאות שנותנות מענה ספציפי על שאילתה (ביטוי שאנשים מחפשים במנועי החיפוש), מבלי להתפזר לכיוונים אחרים. זה לא תמיד קל והרבה בעלי אתרים מנסים לעשות בדיוק את ההיפך, לתפוס כמה שיותר, אבל כאן הקלישאה 'תפסת מרובה לא תפסת' היא מדויקת. מה אני אגיד לך, רבי עקיבא הבין SEO יותר טוב מכולנו.

מבנה אחיד וברור לכל האתר

אחידות כבר אמרתי? בכל מקרה, זהו היבט מכריע בקידום אתרים, מכיוון שאחידות מסייעת למנועי החיפוש להבין את מבנה האתר שלך ואת היחסים בין הדפים. היררכיה ברורה של דפים עם ארגון לוגי מקלה על מנועי החיפוש לסרוק ולאנדקס את האתר שלך, וגם מקלה על המשתמשים לנווט בתוך האתר.

שיטות עבודה מומלצות לתכנון מבנה נכון לאתר

  • עיצוב תפריטים ברורים שמובילים לחלקים העיקריים של האתר.
  • חלוקת האתר לעמודי קטגוריות וקטגוריות משנה בסדר יורד.
  • הטמעת קישורים פנימיים בתוכן האתר שמובילים לעמודים רלוונטיים לקורא.

 

שלוש הדרכים האלה יעזרו לך להציג אתר ברור ומאורגן עבור מנועי החיפוש ועבור הגולשים, מה שיעזור לנו להגדיל את סמכות הדומיין שלך ואת הדירוג שלו במנועי החיפוש.

מילות מפתח רלוונטיות ואיכותיות

חשוב להשתמש במילות מפתח רלוונטיות בתוכן האתר. הרלוונטיות נקבעת על פי מה שהגולשים רוצים לקבל והמטרה שלנו בתהליך קידום אתרים היא להתאים את מה שהאתר שלך מספק למה שהגולשים מחפשים בצורה אופטימלית. 

יש להשתמש במילות מפתח אלה בכותרות העמודים, בכותרות, בתיאורי המטא ובתוכן העמודים. כדאי להימנע משימוש יתר במילות מפתח מכיוון שהדבר יכול להיחשב כאופטימיזציית יתר ויכול להשפיע לרעה על הדירוג.

עיצוב של אתר עם מבנה שמתאים ל – SEO

מבנה האתר לקידום אתרים, בכל הנוגע לממשק משתמש (UX/UI) מתייחס לאופן שבו האתר מאורגן ולאופן בו התוכן שלו מוצג, כשהפרמטר המרכזי ביחס למנועי החיפוש הוא נוחות הניווט באתר. הינה מספר מרכיבים שחשוב להכיר במבנה האתר לקידום אתרים בנוגע לממשק משתמש:

עיצוב רספונסיבי (אופטימיזציה לניידים)

אתר המותאם למכשירים ניידים ידורג טוב יותר במנועי החיפוש. הסיבה לכך היא שיותר ויותר משתמשים ניגשים לאינטרנט באמצעות מכשירים ניידים, ומנועי חיפוש רוצים לספק את חווית המשתמש הטובה ביותר למשתמשים שלהם. אתר ידידותי למכשירים ניידים הוא אתר שקל יותר למשתמשים לנווט בו ולקיים איתו אינטראקציה במסכים קטנים, ומנועי חיפוש נותנים עדיפות לאתרים ידידותיים לנייד בתוצאותיהם.

תפריט ניווט

תפריט ניווט ברור ופשוט חשוב הן לקידום אתרים מאחר והוא מאפשר למשתמשים למצוא בקלות את התוכן שהם מחפשים, וכאמור, הוא עוזר למנועי החיפוש להבין את מבנה האתר.

היררכיה של דפים

היררכיה ברורה ומאורגנת של דפים חשובה ל – SEO מאחר והיא עוזרת למשתמשים להבין את ארגון התוכן של האתר ומקלה עליהם למצוא את המידע שהם מחפשים.

כותרות וכותרות משנה

כותרות וכותרות משנה עוזרות לארגן תוכן ולהקל על המשתמשים להבין את מבנה הדף. היום הדרך בה אנשים צורכים תכנים באינטרנט היא לא דרך קריאה עיונית אלא דרך סריקת התוכן ומציאת הנושאים לשמם הם נכנסו לאתר שלך.

תמונות וסרטונים

אנשים נכנסים לאתר שלך דרך תוצאות החיפוש בעזרת כותרות ה – META ונשארים בו בעזרת תמונות וסרטונים. את התוכן, שהוא לב העניין, אנחנו חייבים לעטוף באלמנטים האלו מכיוון שאנחנו נמצאים בעידן של קשב קצר. אני חושב על התמונות והסרטונים כדרך שלי לעזור לגולשים לקרוא את התוכן, אז זה win – win, האתר שלי נראה יותר יפה ולגולשים יותר מעניין בעין, מה רע? לא חייבים להשתמש בתמונות בתשלום, אפשר לחפש במנוע החיפוש free images ולהיכנס לאתרים שמציעים תמונות בחינם.

זמן טעינה

זמן טעינה מהיר חשוב הן לקידום אתרים. אתר שנטען במהירות מספק חווית משתמש טובה יותר עבור המשתמש וסביר שהוא יקבל קדימות בתוצאות מנועי החיפוש.

סיכום נושא SEO וחווית משתמש

על ידי ביצוע שיטות העבודה שהבאתי בפסקאות הקודמות למבנה נכון של אתר לקידום אתרים בכל הנוגע לחוויית משתמש, נוכל ליצור אתר שקל למשתמשים לנווט בתוכו ולהבין אותו. זה יכול לעזור לשפר את הנראות של האתר שלך במנועי החיפוש ולהוריד את אחוזי הנטישה מהאתר.

עמוד הבית הוא העוגן שסביבו בונים את כל האתר

דף הבית הוא דף חשוב מאוד במבנה האתר מכיוון שהוא מהווה את המעטת בה נמצאים כל הקטגוריות, כלומר – כל המידע, השירותים או המוצרים שהאתר שלך מציע. עמוד הבית הוא נקודת הקשר הראשונה הן למשתמשים והן למנועי חיפוש. אז איך מתייחסים לעמוד הכי חשוב באתר כשרוצים לבנות מבנה נכון לקידום אתרים. 

השיטות הבאות לאופטימיזציה של דף הבית לקידום אתרים יעזרו לך ליצור דף בית שקל למשתמשים לנווט בו, מה גם שהם יעזרו לך לספק תוכן רלוונטי ואיכותי ומותאם למנועי חיפוש. זה יכול לעזור לשפר את הנראות של דף הבית במנועי החיפוש ולשפר את חוויית משתמש באתר:

שילוב כותרות ברורות ותמציתיות

בעמוד הבית חשוב להשתמש בכותרות ברורות ותמציתיות המתארות במדויק את תוכן הדף וכוללות מילות מפתח רלוונטיות. חשוב לזכור שאנחנו מדברים כאן על עמוד שיווקי והנראות בו חשובה לא רק לקידום אלא גם למיתוג האתר.

שימוש בכותרות META מתאימות

כותרות META הן הכותרות החיצוניות שמופיעות בעמודי התוצאות של מנועי החיפוש ביחס לביטוי מסוים. למשל, ביחס לביטוי 'לימודי צרפתית' קיבלתי את התוצאות הבאות (הביטוי מסומן בצהוב, החץ העליון הוא ה – Meta Title והחץ התחתון הוא ה – Meta Description של התוצאה הראשונה:

חיפוש לימודי צרפתית בגוגל

כותרות המטא עוזרות לנו לספק מידע נוסף על הדף למנועי החיפוש ולגולשים, מה גם שעל פי הכותרות האלו אנשים יחליטו אם הם נכנסים לאתר שלך או לא, לכן חשוב להשקיע בהם ולשלב מסר מושך ומסקרן שיגרום לאנשים ללחוץ.

שימוש בתמונות ובסרטונים

התוכן באתר שלך יכול להיות מרתק, אבל אם משעמם לאנשים בעין הם יצאו. תמונות וסרטונים גורמים לאנשים להישאר באתר שלך. כשעובדים עם וויקס או עם בילדר כמו אלמנטור בוורדפרס אז התמונות מותאמות לנייד ולטאבלט באופן אוטומטי, אבל כדאי לבדוק את זה בעצמך ולא לסמוך על התוכנה בעיניים עצומות. בנוסף, כדאי להגדיר כותרות ALT לכל תמונה כך שמנועי החיפוש ידעו מה יש בה.

הגדרת כותרת ALT

שימוש בקישורים פנימיים

עמוד הבית צריך להכיל קישורים פנימיים בכמה צורות:

  • תפריט ראשי – שכולל קישורים פנימיים לעמודים הקטגורייה הראשיים והמשניים של האתר ולעמוד האודות של האתר.
  • תפריט מהיר – אלמנטים ויזואלים כמו תמונות או גיפים שמובילים לעמודים רלוונטים באתר.
  • פוטר והדר – סרגלים שנמצאים בחלק העליון והתחתון של האתר ושדרכם אפשר לנווט לעמודים פנימיים. בחלק העליון אפשר לשלב כמובן את התפריט הראשי.

שילוב קריאה לפעולה

כאן אני מדבר על כפתורים ייעודיים לקריאה לפעולה בדף הבית שמעודדים את המשתמשים לבצע פעולה ספציפית כמו הרשמה לניוזלטר או ביצוע רכישה או יצירת קשר.

תקציר מעמוד האודות

התפקיד של עמוד האודות הוא לספק מידע לגולשים ולמנועי החיפוש על מהות האתר ועל סוג התוכן שיש בו. חשוב מאוד לייצר עמוד אודות לצד עמוד הבית, ולשלב חלק מעמוד האודות (ברמה של פסקה) בעמוד הבית עצמו, כדי לספק מידע נוסף על תוכן דף הבית.

עמודי אב ועמודי בן

דפי "אבא" ו "בן" היא מטאפורה המשמשת לתיאור הקשר בין דפי ראשיים לדפים משניים במבנה של אתר. דף "האב" הוא הדף הראשי עם הנושא הכללי יותר, ואילו דף "הבן" הוא דף עם נושא ספציפי שקשור לנושא הכללי שנמצא בדף האב. הקשר הזה חשוב לקידום אתרים מכיוון שהוא מסייע למנועי החיפוש להבין את ההיררכיה והארגון של תוכן האתר.

דפי "אבא" ו "בן", כחלק מבניית האתר, עוזרים לארגן ולבנות את תוכן בצורה הגיונית והיררכית, מה שמקל על המשתמשים וגם על מנועי החיפוש לנווט ולהבין את התוכן של אתר שלך. אנחנו עושים את זה במטרה לשפר את הנראות של האתר במנועי החיפוש, ולספק חוויית משתמש טובה יותר עבור הגולשים.

איך מחלקים את האתר לאבות ובנים?

דף "האב" הוא בדרך כלל הדף ברמה העליונה המייצג קטגוריה או נושא ראשי באתר. לדוגמה, אתר שמוכר מוצרים עשוי לכלול דף "אבא" שעוסק ב – "בגדי גברים" ודף "אב" אחר עבור בנושא "בגדי נשים". דפים אלה יקשרו לעמודים פנימיים שהם דפי "בן", המייצגים את קטגוריות המשנה בקטגוריה הראשית, כמו "חולצות" ו "מכנסיים" תחת "בגדי גברים" או "שמלות" ו "חצאיות" תחת "בגדי נשים."

צילום מסך מאתר רנואר

היררכיה ברורה של דפים וארגון התוכן שלך לקטגוריות הגיונית לפי סדר יורד מסייע למנועי החיפוש להבין את המבנה והארגון של האתר, מה שיכול לשפר את הדירוג של האתר במנועי החיפוש. בנוסף, זה גם יעזור למשתמשים לנווט באתר קלות ולשפר את חוויית המשתמש.

סמכות דפי האב

חשוב גם לציין שדפי "אבא" צריכים להיות אלה עם רלוונטיות וסמכות גבוהות יותר, ואלה שמקבלים הכי הרבה קישורים מדפים אחרים וממקורות חיצוניים. בדרך זו מנועי החיפוש יבינו כי דפים אלה חשובים ורלוונטיים יותר, וזה יגדיל את הסיכויים לדירוג טוב עבורם. למה אנחנו רוצים שזה יהיה המצב? מהסיבה הפשוטה שככל שהביטוי כללי יותר כך יש לו בדרך כלל יותר חיפושים.

כתובות ה – URL של עמודי אב ובן

כתובות ה – URL של דפי "אבא" ו "בן" ממלאות תפקיד חשוב בקידום האתר כולו. כתובות ה – URL של האתר הן הדבר הראשון אליו מנועי החיפוש זוחלים כדי לסרוק את האתר שלך. כתובות ה – URL מספרות למנועי החיפוש סיפור, אותו הם מעמתים לאחר מכן מול התוכן עצמו. כל סיפור טוב צריך שיהיה לו מבנה נכון, והמבנה הנכון של כתובות – URL של עמוד "אב" הוא כמה שפחות תיקיות, בעוד שלעמודי "בן" המבנה הנכון יהיה דווקא כזה עם יותר תיקיות. התקיות בכתובות ה – URL נראות כך:

 

www.abaveben.co.il (עמוד הבית)

www.abaveben.co.il/aba (תיקיה ראשונה – עמוד אב)

www.abaveben.co.il/aba/ben (תיקיה נוספת – עמוד בן)

www.abaveben.co.il/aba/ben-2 (תיקיה נוספת – עמוד בן)

www.abaveben.co.il/aba/ben-3 (תיקיה נוספת – עמוד בן)

 

וזו רק משפחה אחת בתוך המשפחה הגדולה שנקראת עמוד בית. יש באתר שלך עוד אבות עם עוד בנים וכולם צריכים להירשם כמו שצריך במשרד הפנים של האינטרנט עם כתובות URL שעושות סדר באתר שלך. אבל איך עושים את זה?

 

שומרים על כתובות URL קצרות

כתובות אתרים קצרות יותר עוזרות בקידום האתר מכיוון שכתובות אתרים ארוכות יכולות להיות קשות לקריאה ולהבנה, והכי חשוב זה שהן יהיו בהיררכיה הנכונה של אבות ובנים.

השתמשו במילות מפתח

חשוב לשלב מילות מפתח המתארות את תוכן הדף בכתובות ה – URL של כל עמוד ועמוד, מכיוון שהדבר יכול לעזור למנועי החיפוש להבין את תוכן הדף ולאנדקס אותו במקומות הרלוונטיים ביחס לביטויי חיפוש.

השתמשו במבנה ברור והגיוני

מבנה ברור והגיוני עבור כתובות האתרים המשקפות את ההיררכיה של מבנה האתר שלך יעזרו בקידום האתר. לדוגמה, אם דף "האב" מייצג קטגוריה ראשית ודף "הבן" מייצג קטגוריית משנה, כתובת האתר של דף "הבן" צריכה לכלול את כתובת האתר של דף "האב" כקידומת.

השתמשו במקפים כדי להפריד מילים

מכיוון שמנועי חיפוש מתקשים להבין כתובות אתרים עם קו תחתון יש להשתמש במקפים כדי להפריד מילים בכתובות אתרים.

הימנעו משימוש בתווים מיוחדים

תווים מיוחדים עלולים לגרום לבעיות בדפדפנים ובמנועי חיפוש מסוימים, לכן עדיף להיצמד לאותיות ומספרים בכתובות אתרים.

סיכום עבודה עם כתובות – URL בעמודי אבות ובנים

על ידי ביצוע הטיפים שלמעלה נוכל להבטיח שכתובות האתרים של דפי "אבא" ו "בן" באתר שלך הן ברורות, תיאוריות וקלות להבנה של משתמשים ומנועי החיפוש. זה יכול לעזור לשפר את הנראות של דפים אלה במנועי החיפוש ולהגדיל את החשיפה של האתר לקהל היעד שלך.

קישורים פנימיים בין עמודי אב ובן

קישורים פנימיים לקידום אתרים מתייחסים לתהליך של קישור דפים בתוך אתר האינטרנט שלך. זהו היבט חשוב בקידום אתרים, מכיוון שהוא מסייע למנועי החיפוש להבין את המבנה והארגון של תוכן האתר שלך, וגם מסייע למשתמשים לנווט בתוך האתר. כשמדובר בדפי" אבא" ו "בן", קישור פנימי משמש לחיבור בין השניים. כך מקשרים בין עמודי אב לעמודי בן בצורה נכונה:

קישור לדפי "אבא" מדפי "בן"

יש להקפיד לכלול קישורים מדפי "בן" לדפי "אבא" המתאימים להם. זה עוזר למנועי חיפוש להבין את הקשר בין הדפים ואת ההיררכיה של תוכן האתר שלך.

 

השתמשו בטקסט עוגן (היפר קישור) רלוונטי

השתמש בטקסט עוגן (אנקור, או היפר קישור) הרלוונטי לתוכן הדף המקושר. זה עוזר למנועי החיפוש להבין את ההקשר של הקישור ואת התוכן של הדף המקושר.

השתמשו במבנה קישורים עקבי

השתמש במבנה קישורים עקבי עבור הקישורים הפנימיים של האתר שלך, זה יעזור למשתמשים להבין את מבנה האתר ויקל על מנועי החיפוש לסרוק אותו.

לא להגזים עם קישורים פנימיים

חשוב שלא לקשר יותר מדי עמודים פנימיים לעמודים פנימיים באתר שלך. קישור לדף מספר פעמים יכול לגרום לו להיראות כמו ספאם בעיני מנועי החיפוש, מה שיכול להקטין את ערך הקישור.

אז מה הבנו על קישורים פנימיים בין עמודי אב ובן?

קישור פנימי בין דפי" אבא "ל" בן " מסייע למנועי החיפוש להבין את הקשר בין דפים אלה, וכיצד הם משתלבים במבנה הכללי של האתר שלך. זה גם עוזר למשתמשים לנווט באתר שלך ביתר קלות ומשפר את חווית המשתמש. על ידי ביצוע שיטות עבודה מומלצות אלה, אתה יכול להבטיח שאסטרטגיית הקישורים הפנימיים שלך תהיה יעילה ותעזור לך לשפר את הנראות של דפי "אבא" ו "בן" שלך במנועי חיפוש.

 

צריך עזרה בקידום האתר שלך בגוגל? אפשר להשאיר פרטים כאן, או להתקשר אלינו, ואנחנו ב – WEBLINKS נשמח לעזור.

 

מאור סוויסה

מאור סוויסה, מנכ"ל וובלינקס ומומחה קידום אתרים עם נסיון של מעל ל 10 שנים בשיווק הדיגיטלי אשר ילווה אתכם במסע לעבר ההצלחה שלנו. אני נשוי ואבא לשלושה בנים, אומרים עליי שאני מבין באוזניות יותר מהמהנדסים שמייצרים אותם אבל אני אומר שאני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות הכי טובה שיש, אני יודע לנתב את האמביציה שלי גם לעולמות המקצועיים. 

לאורך השנים צברתי מומחיות בכל האלמנטים שקשורים לעולמות קידום האתרים ולמעגלים המקיפים מתוך הבנה שקידום אתר זה כמו רכב שחייב 4 גלגלים כדי להצליח – מקדם אתרים מקצועי, מתכנת תותח, איש תוכן מעניין שיודע להעביר רעיון, ושיתוף פעולה אמיתי וכנה עם הלקוח.

תוצאות