חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום אורגני

דף הבית » קידום אורגני

איך עובד התהליך?

בניית
אסטרטגיה

מחקר מילות
מפתח

סקירה
טכנית

אופטימיזציה

כתבות
במדיה

מאמרי
קידום

בניית
קישורים

מחקר
תוכן

בניית אסטרטגיה

השלב הראשון של קידום אורגני הוא התאמת תוכנית עבודה מותאמת אישית לאתר שלך. אתרים מתחומים שונים זקוקים לתוכניות עבודה שונות, כשמה שמוביל אותנו בהתאמת האסטרטגייה הם ההיררכיה המתאימה של עמודי האתר, סוג התוכן שיופיע בדפי האתר, בניית קישורים מותאמת אישית ועוד.

מחקר מילות מפתח

את תכנית הקידום האורגני של האתר שלך אנחנו מבססים על מילות מפתח – מילים בהן אנשים משתמשים על מנת להגיע לעמודי התוצאות שיובילו אותם לאתר שלך דרך מנועי החיפוש. בשלב הראשון אנחנו נאסוף את כל הביטויים שקשורים לתחום העיסוק של העסק שלך ונסווג את הביטויים לפי כמות חיפושים, רלוונטיות הביטוי לעסק שלך ופוטנציאל ההמרה של הביטויים.

סקירה טכנית​

המטרה של סקירה טכנית של אתר מבחינת – SEO היא לבדוק שהאתר עומד בדרישות הסף של מנועי החיפוש בכל הנוגע לאיכות הדפים ולחוויית המשתמש. בסקירה הטכנית אנחנו נבדוק בין היתר את מהירות טעינת דפי האתר, אנחנו נבדוק את איכות הדפים ונבדוק האם באתר שלך יש עמודי שגיאה כמו דפים שבורים למשל, נבדוק שהאתר שלך הוא רספונסיבי (מותאם למובייל), והאם תפריטי האתר ברורים ונגישים.

אופטימיזציה​

אופטימיזציה למנועי החיפוש היא מושג רחב שמתייחס לכלל הפעולות שאנחנו עושים באתר ומחוצה לו על מנת לקדם אותו ביחס לביטויים מרכזיים בתחום העיסוק של העסק שלך. אופטימיזציה אינה מסתכמת בפעולה אחת והיא נמשכת לכל אורך עבודת הקידום. יחד עם זאת, יש כמה פעולות מהותיות אותן אנחנו מבצעים באתר שלך ברגע שהוא נכנס לתהליך של קידום אורגני. הפעולות כוללות עריכה של תגיות ה – META של עמודי האתר שלך, עריכת כתובות ה – URL במידת הצורך וביצוע הפניות 301 מכתובות ישנות לכתובות חדשות, עריכת כותרות פנימיות בתוך העמודים עצמם, בניית קישורים פנימיים בהיררכיה נכונה בין עמודי 'בן' לעמודי 'אב' ועוד.

מחקר תוכן​

את מחקר התוכן אנחנו עושים לאחר שאספנו את מילות המפתח המתאימות לקידום האתר וביצענו סינון ראשוני של מילים שמתאימות לעסק שלך והשארנו בצד את המילים שאינן רלוונטיות. ברגע שיש לנו את רשימת הביטויים הסופית אנחנו מתחילים לבדוק איך להפוך את המילים לעמודים שיובילו תנועה אורגנית לאתר, ואת זה אנחנו עושים באמצעות מחקר תוכן. המחקר כולל את כמות העמודים הנחוצה לעמידה בסטנדרטים של מנועי החיפוש ביחס לתחום בו האתר שלך עוסק ובהתאם למתחרים המובילים, את כתובות ה – URL של כל עמוד, את סוג התוכן שצריך להופיע בו, את כמות המילים ואת הכותרות הפנימיות המומלצות ברמת הנושאים. את מחקר התוכן יש להעביר לכותב תוכן מקצועי שיכתוב את התוכן על פי ההנחיות שלנו.

בניית קישורים​

בניית קישורים חיצוניים, מניסיוננו, היא אחד הגורמים החשובים והמשפיעים ביותר על תהליך הקידום. קישורים חיצוניים הם בעצם הפניות מאתרים חיצוניים אל האתר שלך. ההפניות האלו נרשמות כהמלצות מבחינת מנועי החיפוש והמטרה שלנו בתהליך הקידום היא לייצר כמה שיותר קישורים איכותיים מאתרים חזקים עם רלוונטיות לתחומים המרכזיים של העסק שלך. לקישורים חיצוניים איכותיים יש את הכוח להשפיע על דירוג האתר שלך במנועי החיפוש, ובניית אסטרטגיית קישורים חיצוניים נכונה חשובה מאוד לתהליך הקידום לאורך זמן.

מאמרי קידום​

את מחקר התוכן שהעברנו לך יש לתרגם למאמרי תוכן אותם אנחנו נטמיע באתר שלך. כשאנחנו מדברים על מאמרי תוכן לקידום אתרים אנחנו לא מתכוונים רק לעמודי בלוג באתר, והאמת היא שבשלב הראשון הבלוג פחות מעניין אותנו בתהליך הקידום. התוכן החשוב ביותר הוא תוכן לעמוד הבית ותוכן לעמודי הקטגורייה של האתר שלך. את התוכן יש לכתוב כאמור על פי ההנחיות של מחקר התוכן ולשלב את מילות המפתח בצורה טבעית, בדגש על כותרות העמודים. ברגע שמאמרי התוכן מועברים אלינו להטמעה אנחנו עוברים עליהם כדי לוודא שהם עומדים בסטנדרטים הנחוצים לקידום האתר. לאחר מכן אנחנו מטמיעים אותם כאמור במקומות המתאימים ומבצעים אופטימיזציה On Page  לעמודי התוכן החדשים, כולל בניית קישורים פנימיים בין העמודים הפנימיים באתר שלך.

כתבות במדיה​

כתבות במדיה יכולות לעזור לאתר שלך לקבל תנועה ממשתמשים רבים שנחשפים לתוכן של אתרי המדיה השונים בכמויות גדולות מאוד בכל קנה מידה. שילוב כתבות עם קישור לאתר שלך במדיה יגדילו את כוחו ואת סמכותו של האתר שלך בעיניי מנועי החיפוש, שכן מדובר בקישור איכותי מאתר סמכותי מאוד, מה גם שהכניסה של משתמשים לאתר שלך דרך הקישור יכולה לחזק את הדירוג של האתר במנועי החיפוש מאחר וכמות הכניסות לאתר משפיעה על הדירוג. יחד עם זאת חשוב לזכור שכניסות בלבד לא יספיקו במקרה בהם אנשים נוטשים את האתר שלך במהירות. המטרה שלנו בקידום אורגני היא לייצר תהליך בו אחוזי הנטישה באתר יהיו נמוכים מה שישאיר את המשתמשים שמגיעים אליו כמה שיותר באתר תוך כדי בניית סמכות בתחום העיסוק שלו, כך שהתנועה האורגנית לאתר תהיה הבסיס של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של העסק שלך.

 

 העמוד הראשון בגוגל מתחיל בצעד קטן

תהליך הקידום האורגני מורכב מכמה שלבים, אבל הוא תהליך מתמשך ובעיקר תהליך מעגלי שמצריך עבודה שוטפת ועדכון קבוע של האתר שלך. המטרה של הקידום האורגני היא להפוך את האתר שלך לנכס דיגיטלי שמקבל תנועה ישירה ממנועי החיפוש כך שהוא לא צריך להסתמך כל מקומות פרטיים כמו רשתות חברתיות או אינדקסים ייעודיים לתחום העיסוק שלו. המטרה של תהליך הקידום האורגני היא לייצר או להגדיל את הסמכות של האתר ביחס לתחומי העיסוק המרכזיים שלו, ולעשות את זה בעזרת אתר איכותי ויעיל מבחינה טכנית, נוח לשימוש מבחינת חוויית משתמש ועם תוכן שנותן לגולש בדיוק את מה שהוא מחפש. בקידום אתרים המושג 'תפסת מרובה לא תפסת' הוא מדויק, ותהליך הקידום שלנו יעזור לך לתפוס את קהל היעד שלך בדרך אורגנית בצורה מסודרת, עם היררכיה נכונה של עמודי האתר ועם ליווי מקצועי של מקדמי אתרים מנוסים.

ההצלחה שלך היא
כרטיס הביקור שלנו

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם…