חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום סוכנות ביטוח בגוגל: 13 נקודות שיעזרו לך לבלוט

דף הבית » מאמרים
קידום סוכנות ביטוח בגוגל: 13 נקודות שיעזרו לך לבלוט

תוכן עניינים

האם אפשר לקדם אתר במנועי החיפוש בתחום כל כך תחרותי, עם שחקניות כל כך חזקות, כמו תחום הביטוח? התשובה היא – כן, אם יודעים איך לעשות את זה נכון.

מחפשים מקורות סמכות פרסונליים נוספים

מנועי החיפוש מעדיפים לתת מקום בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש האורגני לאתרים שמאחוריהם עומדים אנשים (פרסונות) עם סמכות באותו תחום. זה נכון בכל תחום, אבל כשאנחנו מדברים על תחומים שמעורב בהם בריאות וכסף הדבר נכון שבעתיים. 

איפה נמצאת הסמכות שלך בעולם הביטוח?

נניח לרגע שאתה סוכן ביטוח שפתח סוכנות חדשה או שהחליט להיכנס לעולם הדיגיטלי כי הפה לאוזן כבר לא מספיק, וקורא עכשיו את המילים שאני כותב פה על סמכות וכולי. מה אני רוצה ממך? אתה הרי סוכן ביטוח, איזו סמכות כבר יכולה להיות לך באינטרנט עוד לפני שפתחת אתר משלך? תתפלא, יכולה גם יכולה, והיא נמצאת ברשימת סוכני הביטוח של מדינת ישראל

רשימת סוכני ביטוח

מבחינת מנועי החיפוש, כל עוד מדינת ישראל מפרסמת את השם שלך כסוכן ביטוח מן המניין, עם רישיון עבודה בתחום הביטוח (בתוקף כמובן), יש לך סמכות ראשונית בתחום. מה שזה אומר זה שמבחינת מנועי החיפוש, המילה שלך שווה לא פחות מהמילה של חברות הביטוח הגדולות. 

זה הזמן לוודא שהשם שלך מופיע ברשימת סוכני הביטוח המורשים של מדינת ישראל ושהפרטים שנמצאים במערכת נכונים. הפרטים שם? מעולה, יש לך סמכות בתחום הביטוח ומנועי החיפוש יודעים את זה. לא צריך לעשות שום פעולה כדי להגיד למנועי החיפוש שהשם שלך מופיע שם, הם יידעו. 

מקום נוסף בו נמצאת הסמכות שלך בתחום הביטוח הוא באתר חברות הביטוח איתם הסוכנות שלך עובדת. לכל חברת ביטוח יש את רשימת סוכני הביטוח איתה היא עובדת, וכדי לאתר את כרטיס הסוכן שלך באותה חברה כל מה שצריך לעשות זה לכתוב בגוגל את השם שלך (או את שם הסוכנות) ואת שם חברת הביטוח (למשל מגדל) ואז נגיע לעמוד תוצאות שיוביל אותך ישירות לכרטיס הסוכן שלך בחברה (כמו באיתור סוכן הביטוח של חברת כלל למשל). 

איתור סוכני ביטוח - כלל

אז נכון, גם במערכת של המדינה וגם במערכת של חברות הביטוח עצמן לא נמצא קישור לאתר האינטרנט של הסוכנות שלך, אבל מבחינת מנועי החיפוש כל עוד השם שלך מופיע, וכתובת המייל ומספר הטלפון תואם לכתובת המייל ולמספר הטלפון שמופיע באתר שלך, האלגוריתם יידע לבצע הצלבת מידע ולהבין שמדובר באותו סוכן, מה שאומר – סמכות בתחום הביטוח. ועכשיו, אחרי שווידאנו שיש לך את הסמכות הנחוצה, אפשר להתחיל ולדבר על איך לייצר אתר מעולה בתחום הביטוח ועל הדרכים לקדם אותו במנועי החיפוש.

בונים סמכות תומכת בקידום האורגני

רשתות חברתיות מאפשרות לנו לעשות דבר נחמד מאוד וזה למשוך משתמשים מתחום העניין שלנו להיכנס ולקרוא את מה שאנחנו כותבים. הבעיה עם הרשתות החברתיות היא שהמשתמשים הם פאסיביים ולא אקטיביים בניגוד למשתמשים במנועי החיפוש, כך שלא הייתי ממליץ לך להשקיע מאמצים רבים בבניית אסטרטגייה לשיווק העסק שלך ברשתות החברתיות לפני שיש לך אתר אינטרנט משלך. יחד עם זאת, אפשר ואפילו רצוי לכתוב ברשתות החברתיות פוסטים שיהפכו אותך לבר סמכא בתחום הביטוח. איך עושים את זה:

מצטרפים לקבוצות תוכן בתחום הביטוח ברשתות החברתיות

יש אינספור קבוצות תוכן בתחומי עניין כאלה ואחרים, בעיקר בפייסבוק. הדרך שלך לבנות סמכות בתחום הביטוח היא להיות חבר בכל אחת מהקבוצות האלה, כל עוד יש להן מספיק חברים. מה שזה מאפשר לך זה לעקוף את המגבלה שלך כמשתמש פרטי שיכול לפנות אך ורק וחברים ולעוקבים שלו ברשתות החברתיות, ולפנות ישירות לאלפי אנשים שמתעניינים בתחום הביטוח. 

כותבים פוסטים מעניינים עם ערך מוסף

בדרך כלל מי שיהיה שם הם סוכני ביטוח, מנהלי שיווק ומכירות מתחום הביטוח ושחקנים נוספים מהתחום, אבל לך זה לא משנה, שם נמצאת הדרך שלך לסמכות בתחום. נכון, הפוסטים בקבוצות האלה לא יובילו להמרות בדרך כלל, אבל השאיפה שלנו היא שהם ייצרו engagement, כלומר – הקלקות, תגובות, שיתופים וכולי. מנועי החיפוש נמצאים שם כל הזמן, צופים מהצד על המתרחש ברשתות החברתיות ונעזרים בנתונים מהרשתות החברתיות כדי לקבוע את דירוג האתר במנועי החיפוש.

משלבים לינקים לאתר שלך בתגובות

את הלינקים לאתר משלבים תמיד בתגובות. זה עוזר לך להתגבר על מגבלות האלגוריתם של פייסבוק שלא אוהב תכנים שיווקיים בקבוצות תוכן, וזה עוזר לך להימנע מעבירה על תקנות הקבוצה (שרובם לא מאפשרים שילוב לינקים בלאו הכי).

מקימים עמוד עסקי ומזמינים את המשתמשים להצטרף אליו

חברות בקבוצת פייסבוק מאפשרת לך לראות מי החברים האחרים שנמצאים שם ולפנות אליהם באופן אישי. מה שזה אומר זה שאפשר להזמין אותם להצטרף לעמוד העסקי שלך ולקבל עוד מכל הטוב הזה שהם מקבלים ממך בקבוצה, אלא שהפעם הם יקבלו את זה באופן ישיר ועל בסיס קבוע. נפלא, לא? מה שחשוב לזכור זה שצריך לעשות את זה באופן עקיף ולא ישיר, כדי שמנהלי הקבוצה לא יחסמו אותך ו/או יוציאו אותך מהקבוצה, ובכלל – שלא ייצא לך שם של גונב משתמשים, אף אחד לא אוהב את זה.

משלבים את התוכן שעולה באתר גם בעמוד העסקי

אחרי שצברת מספיק עוקבים זה הזמן להתחיל ולהעלות את התוכן שלך מאתר האינטרנט לעמוד העסקי. כאן אפשר להיות הרבה יותר גמישים, לשלב לינקים לתוכן כבר בפוסט עצמו ולעשות פחות או יותר מה שמתחשק לך. זה העמוד שלך ופייסבוק מעודדים אותך לקדם אותו ולשווק אותו כמה שיותר. מה שהם ינסו לעשות כל הזמן זה לגרום לך לחשוף את העמוד לכמה שיותר משתמשים באמצעות קידום ממומן.

יכול להיות שזה יהיה לך כדאי, לפחות בשלב הראשוני, כי אפשר להשיג לא מעט עוקבים חדשים תוך השקעה קטנה של כמה עשרות שקלים לשבוע, אבל הסכומים האלו צפויים כמובן לגדול עם הזמן ולכן צריך להיזהר מתלות בחשיפה ממומנת.

מייצרים ניוזלטר ושולחים תוכן ללקוחות ולנרשמים חיצוניים

ניוזלטר זה כלי שמי שיכול להשתמש בו חייב לעשות את זה, ככה אני מאמין לפחות. יש לך אפשרות להגיע ישירות למייל של המשתמשים ולשלוח להם לינק לאתר שלך, כשאחוזי הכניסה מרשימים. צריך להיזהר כשמשתמשים בניוזלטר, כי אנשים עלולים לסמן אותך כדואר ספאם ולחסום אותך, ולכן חשוב לאפשר לאנשים להסיר את עצמם מרשימת התפוצה בצורה פשוטה יחסית.

קונים דומיין מתאים

אז לפני שאנחנו מתחילים לקדם את אתר האינטרנט של סוכנות הביטוח שלך, אנחנו צריכים אתר אינטרנט, וכדי שיהיה לנו אתר אינטרנט הדבר הראשון שאנחנו צריכים שיהיה לנו זה דומיין (הכתובת הראשית של האתר). מה חשוב לבדוק לפני שאנחנו קונים דומיין:

בונים אתר בממשק נוח

בתור מי שמקדם אתרים כבר יותר מעשר שנים אני יודע שיש אנשים שמעדיפים לעבור עם מערכת ניהול אתר בקוד סגור, אבל אני חייב להגיד שאני מעדיף לעבוד עם מערות בקוד פתוח (Wix או WordPress). המערכות בקוד פתוח קלות יותר לתפעול עבור צרכי SEO, וניתן לעדכן אותן ולשנות אותן בהתאם לצרכי האתר, מבלי לבצע שינוי גורף בכל האתרים שיושבים תחת אותו קוד אחד. 

מה זה בעצם אומר? לצורך העניין, מחר גוגל מחליטים שכל מי שלא כותב את השם שלו ומשלב רקע קצר אודותיו כסוכן ביטוח בכל אחד מעמודי האתר, יורד אוטומטית כמה מקומות בדירוג האתר. אם יש לך אתר בקוד סגור ללא אפשרות לבצע פעולה קולקטיבית בכל העמודים באתר, ייתכן ותצטרך לעבור עמוד – עמוד ולשלב את התוכן החדש. באתר בקוד פתוח אפשר לבצע את הפעולה הזו באופן גורף תוך פחות מ – 5 דקות ולהשקיע את הזמן היקר שלך ושלי בדרכים מתוחכמות יותר לקידום האתר.

מבצעים מחקר מילות מפתח לתחום הביטוח

מילות מפתח זה הפיתיון שאני זורק למים כדי לתפוס את הדגים הגדולים בתחום שלך. לא כל מילות המפתח נולדו שוות, ויש הבדל בין סוגי הביטויים בהם אנשים משתמשים כאשר מאחורי כל סוג מסוים של ביטוי עומד צורך אחר. לפעמים אנשים רוצים לקבל מידע, לפעמים הם רוצים לקבל שירות, לפעמים הם רוצים לקבל את שניהם.

עושים הערכת מצב ובוחרים באילו ביטויים להשקיע 

התפקיד שלי בשלב הראשוני הוא לאסוף את כל הביטויים הרלוונטיים, אלו בהם אנשים משתמשים בכמויות גדולות, ולחלק את הביטויים האלה לשלושת הסוגים השונים. אחרי שעשיתי את זה אני מעביר לך את רשימת הביטויים ואנחנו מחליטים יחד באילו ביטויים נרצה להשקיע מאמץ ובאילו לא.

מבצעים מחקר תוכן בעקבות מילות המפתח שנבחרו

מחקר תוכן לקידום אתרים זה אולי השלב החשוב ביותר בתהליך הקידום. כאן אני לוקח את הרצונות שלך ומתרגם אותם למציאות, ובודק האם המציאות הקיימת מתאימה למציאות שהיית רוצה לייצר באתר שלך. למה אני מתכוון? לצורך העניין נניח שיש לך אתר אותו אתה מייעד בעיקר לתחום הפנסיוני. בתחילת התהליך באת ואמרת לי, שמע מאור, יש לי מלא לקוחות בתחום ביטוח הרכב ואני רוצה שהסוכנות שלי תתרחב ותכניס לקוחות בתחום הפנסיה, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, זה משהו שאתה יכול לעשות? 

התשובה שלי כן, אבל. האתר שלך הוא אתר של סוכן ביטוח והוא צריך להיות אתר שמכבד את עצמו ואת הגולש, כלומר – שיהיה בו תוכן בכל התחומים. אפשר לעקוף את זה ולבנות את נישתי שהוא חלק מהעסק שלך ושעוסק אך ורק בתחום ההשקעות הפנסיוניות, ואז נוכל להתמקד אך ורק בתחום הזה ולייצר המון תוכן ואסטרטגיות קידום לאותה נישה בלבד, אבל אם אנחנו מקדמים אתר כללי של סוכן ביטוח אי אפשר להתעלם מהנישות האחרות גם אם נבחר לתת עדיפות לנישה אחת על פני האחרות.

בונים היררכיה נכונה של עמודי האתר על פי הביטויים שנרצה לקדם

היררכיה של עמודי האתר זו הדרך שלנו להגיד למנועי החיפוש מה חשוב ומה חשוב יותר באתר שלנו. אנחנו רוצים לייצר שפע, אבל לסדר את השפע הזה בתוך מסגרות כדי שמנועי החיפוש יוכלו להציג את השפע שלנו למשתמשים. לא מספיק לכתוב מאמר תוכן אחד על ביטוח דירה ולקוות שהוא יביא את האתר שלך למקום הראשון בגוגל, זה לא עובד ככה. 

אני אתן לך דוגמא משאלה נפוצה מאוד בתחום ביטוח הרכב – איך עושים ביטוח ליום אחד. מה שגוגל עושים פה זה דבר מעניין, הם לוקחים פסקה מתוך אתר אינטרנט בתחום הביטוי ומציגים אותה לגולשים מחוץ לעמוד. התשובה היא ארוכה מספיק כדי שאנשים יקבלו מושג בנושא וקצרה מספיק כדי למשוך את הגולשים להיכנס לתוך העמוד. 

חיפוש בגוגל - איך עושים ביטוח ליום אחד

הדבר המעניין קורה כשאני נכנס לתוך העמוד עצמו. שימו לב, כתובת ה – URL של העמוד היא כתובת של עמוד קטגוריה ראשי, ביטוח רכב. אבל כשאני לוחץ על התוצאה אני מגיע לעמוד פנימי שעוסק בביטוח רכב ליום אחד:

תוצאה של סוכנות ביטוח ליום אחד בגוגל

במילים אחרות, גוגל מסתכלים על העמוד הפנימי שעוסק בביטוח רכב ליום אחד כחלק אינטגרלי מעמוד האב שלו – ביטוח רכב. ככה אנחנו צריכים להסתכל על קידום אתרים באופן כללי, בטח ובטח כשאנחנו מדברים על קידום אתרים בתחום כל כך תחרותי כמו ביטוח.

כתובות – URL

מבנה

כתובות – URL הן אמצעי המזהה של עמודי אינטרנט. הכתובת מורכבות משם הדומיין (הכתובת הראשית של האתר), ומילים (בעברית או באנגלית) שמגיעות אחרי הדומיין. כתובת – URL אומרת למנועי החיפוש הרבה מאוד על העמוד וכל כתובת ה – URL באתר שלך מספרות למנועי החיפוש את סיפור ההירככיה של האתר. איך בעזרת תיקיות, ואני מיד אסביר.

תיקיות

בתור משתמשים ברור לנו שיש היררכיה לעמודים באתרי אינטרנט. איך אנחנו יודעים את זה? כי אנחנו יודעים ללחוץ על החץ שמאלה שייקח אותנו בחזרה לעמוד הקודם, כדי שנוכל להיכנס דרכו לעמוד פנימי אחר ואולי שם למצוא את מה שחיפשנו. אנחנו עושים את זה בעזרת תפריט ו/או עמוד ראשי כמו עמוד של קטגוריית מוצרים למשל, כמו בעמוד המוצרים לביטוח הדירה של הראל לדוגמא:

מוצרי ביטוח של הראל

אנחנו יודעים בתור משתמשים שאנחנו יכולים להיכנס לאחד מעמודי המוצר, לחפש את מה שאנחנו מחפשים, ואם לא נמצא נדע לחזור לאחור ולהיכנס לעמוד מוצר אחר. זה התפקיד של עמוד קטגוריה, ובגלל זה אני לא חושב שעמודי קטוגריה צריכים הרבה מאוד מלל, הם צריכים לדעתי להכיל כמה שיותר אופציות עבור הגולש, אבל על זה בהמשך. כרגע אני רוצה לחזור לעניין היררכיית כתובת ה – URL ולחשיבות של היררכיה נכונה של העמודים האלו. בואו נבדוק איך זה נראה באתר של חברת איילון:

עמוד הבית:

https://www.ayalon-ins.co.il/

עמוד מוצרי הביטוח:

https://www.ayalon-ins.co.il/insurance/

עמוד מוצרי ביטוח דירה:

https://www.ayalon-ins.co.il/insurance/home-insurance/about/

עמוד מוצר ביטוח תכולה לדירה:

https://www.ayalon-ins.co.il/insurance/home-insurance/about/apartment-contents/details/

 

עם כל עמוד אליו אנחנו נכנסים נפתחת לנו תיקיה נוספת בנוסף לתיקיה שכבר פתוחה מהעמוד הכללי יותר, מה שיוצר היררכיה נכונה של כתובות – URL. זה חשוב כי כשמנועי החיפוש סורקים את האתר היררכיה נכונה עוזרת להם להבין כמה תוכן נמצא בכל קטגורייה, מה שעוזר לאתר שלך לצבור סמכות בכל אחד מהתחומים בהם יש לך מספיק תוכן איכותי.

בונים קישורים פנימיים בצורה נכונה באתר

היררכיה נכונה של אתר אינטרנט היא חשובה מאוד לקידום האתר, והיא לא מתאפיינת רק בניהול נכון של כתובות – URL. כדי לייצר היררכיה נכונה אנחנו צריכים לבנות אסטרטגיית קישורים פנימיים בצורה נכונה. איך עושים את זה? בשתי דרכים עיקריות:

קישור לעמוד אב

דיברנו על עמוד מוצר בתור עמוד שנמצא במיקום נמוך בהיררכיה של האתר ביחס לעמודי קטגוריית מוצרים, ואנחנו לא מנסים לברוח מזה, להיפך, אנחנו רוצים להסביר את זה למנועי החיפוש בדרך הכי שקופה וברורה.  איך זה עובד בפועל? בואו נבדוק איך עושים את זה באתר הפניקס.

נכנסתי לאתר והגעתי לעמוד קטגוריית המוצרים – ביטוח חיים:

ביטוח חיים - הפניקס

בתוך עמוד הקטגוריה יש את מוצרי ביטוח החיים השונים:

פתרונות נוספים בעמוד הפניקס

ובהמשך העמוד יש מאמרי תוכן שיושבים תחת ההירכיה של קטגוריית מוצרי ביטוח החיים:

המשך העמוד

אני מסתכל על זה כמקדם אתרים ואני מסיר את הכובע, הפניקס יצרו בלוג ייעודי לכל קטגוריית מוצרים והכוח שזה נותן להם בעיניי מנועי החיפוש הוא אדיר. יש להם את היכולת ואת המשאבים לעשות את זה, וברור לי שלא לכל אחד יש, אבל אפשר להגיע למקומות הראשונים בגוגל גם בלי זה (למרות שזו חתיכת תוספת כוח משמעותית, חייבים להגיד את האמת).

בכל מקרה, כשאני נכנס באופן אקראי לאחד ממאמרי התוכן שיושבים תחת קטגוריית המוצרים 'ביטוח חיים' של הפניקס, מה שאני מוצא שם זה קישור פנימי שבעזרתו אני יכול לחזור לעמוד הקטגוריה הראשי:

הפניקס קישור עמוד פנימי לעמוד אב

בדרך הזו אנחנו יוצרים היררכיה נכונה – הטמעת קישור פנימי לעמוד שנמצא שלב אחד גבוה יותר בהיררכיה של האתר. מנועי החיפוש אוהבים את זה כי זה עוזרת להם להבין לאיזה עמוד אנחנו מייחסים יותר חשיבות בעצמנו.

קישור לעמוד הבית

כל עמוד קטגוריית מוצרים צריך שיהיה לו קישור לעמוד הבית של האתר. זהו, זה פשוט, אין לי מה לסבך אותך בזה יותר מדי, וזה בדיוק על אותו משקל של קישורים פנימיים מעמודי מוצרים לעמוד קטגורייה. צריך לזכור חוק אחד – הקישור הוא תמיד שלב אחד גבוה יותר בהיררכיה.

מייצרים תוכן שעונה על דרישות המשתמשים (וגוגל)

כותרת ראשית שעונה על צורך

הכותרות בעולמות הביטוח, בטח ובטח כשאנחנו מדברים על עמודי קטגוריית מוצרים, צריכות להיות ברורות ותמציתיות. לצורך העניין – ביטוח חיים, ביטוח דירה, פתרונות פנסיה וכו'. מתחת לכותרת הראשית נשלב כותרת משנה עם ערך מוסף, ואני אחזור לדוגמא של ביטוח החיים של הפניקס:

ביטוח חיים נוסף הפניקס

כותרות פנימיות שמפרקות את הצורך הראשי לתתי צרכים

בואו נראה איך עשו את זה בעמוד הקטגורייה של ביטוח רכב של חברת ליברה:

שאלות לביטוח רכב ליברה

הכותרות הפנימיות בעמוד מפרקות את הצורך המרכזי של הגולש לקבל מידע בנוגע לביטוח רכב לתתי נושאים. מה שליברה עשו פה, בצורה חכמה, זה ביצוע מחקר מילות מפתח וביטויים בהם אנשים משתמשים כדי לשאול את מנועי החיפוש שאלות נפוצות בנוגע לביטוח רכב. 

תוכן שמדבר על הנושאים בצורה נוחה עבור הקורא

מה קורה כשאנחנו מנסים למשוך את הגולשים לאתר שלנו בעזרת ביטויים נפוצים שאמורים לספק להם מידע אותנטי ואמין, עם כמה שפחות מסרים שיווקיים? חיפשתי בגוגל את הביטוי: 'איך לבחור ביטוח בריאות', וקיבלתי את התוצאות הבאות:

חיפוש איך לבחור ביטוח בריאות

שלוש התוצאות הראשונות בעמוד התוצאות הראשון של גוגל הן לא של חברות וסוכנויות ביטוח, ואפשר להגיד שזה במידה מסוימת של צדק מבחינת גוגל שרוצה לספק לגולשים מידע אמין ואובייקטיבי ביחס לשאלה אובייקטיבית. ובכל זאת, אנחנו מוצאים בעמוד הזה שתי תוצאות שמפנות אותנו לאתר של חברה ושל סוכנות ביטוח, למה? כי התוכן בעמודים הללו מספק מידע כללי עבור הגולש בנוגע לביטוחי בריאות פרטיים, על ההבדל בין ביטוח בריאות פרטי לביטוח בריאות מטעם קופות החולים ועל הגורמים שמשפיעים על מחירי ביטוח הבריאות. בנוסף, העמודים בנויים בהיררכיה נכונה והקישורים הנכנסים לעמודים האלו ולאתרים הראשיים של אותם עמודים הם קישורים איכותיים.

בונים אסטרטגיית קישורים נכנסים לאתר

קישורים נכנסים הם המלצות מאתר אחד לאתר אחר. זה היה החזון של מנועי החיפוש בתחילת הדרך, אבל התפתחות האלגוריתם של מנועי החיפוש הפחיתה מהתלות של מנועי החיפוש בקישורים חזקים. יחד עם זאת, קישורים שמובילים את הגולשים לאתר שלך מאתרים חזקים ואיכותיים משפיעים גם ב – 2023 על דירוג האתר במנועי החיפוש וחשוב להשקיע בבניית קישורים חיצוניים איכותיים לאתר בתחום כל כך תחרותי כמו תחום הביטוח.

משלבים סרטוני וידאו ותמונות בתוכן

סרטוני וידאו ותמונות הם אלמנטים ויזואלים שיכולים לסייע לך לחזק את סמכות האתר תוך שיפור חווית המשתמש. היופי בשילוב תמונות וסרטוני וידאו זה שלא חייבים להשקיע בהפקה של תמונות וסרטוני וידאו, אפשר להשתמש בסרטונים מיוטיוב ובתמונות ממאגר תמונות חינמי. לצורך העניין, אם סוכנות הביטוח שלך עובדת עם איילון, שמייצרים המון סרטוני אנימציה קצרים ומגניבים שנמצאים בגוגל, למה שלא תשתמש בסרטונים האלו באתר שלך? זה ישפר את דירוג האתר שלך, זה יחזק את איילון, וכולם יהיו שמחים ומאושרים, מה רע?

מבצעים אופטימיזציה לכותרות ה – META של עמודי האתר

כותרות המטא הן הכותרות שמופיעות בעמוד החיפוש הראשי של מנועי החיפוש. מה שסימנתי בצהוב זה הביטוי שחיפשתי בגוגל, החץ הכחול מצביע על כותרת ה – META והחץ האדום מצביע על תיאור ה – META. 

חיפוש ביטוח לעסקים בגוגל

הכותרות האלה חשובות כי הן מהוות את האינטראקציה הראשונה בין האתר שלך לבין הגולש ובעזרתן הגולש יחליט האם להיכנס לאתר שלך או לא. חשוב לשלב בהן מילות מפתח ולייצר כותרות מושכות עם ערך מוסף עבור הגולש.

 

מחפשים קידום חברות מתחום הביטוח בגוגל עם תוצאות נהדרות? תיק העבודות של וובלינקס מדבר בעד עצמו! התקשרו אלינו 074-7746111

מאור סוויסה

מאור סוויסה, מנכ"ל וובלינקס ומומחה קידום אתרים עם נסיון של מעל ל 10 שנים בשיווק הדיגיטלי אשר ילווה אתכם במסע לעבר ההצלחה שלנו. אני נשוי ואבא לשלושה בנים, אומרים עליי שאני מבין באוזניות יותר מהמהנדסים שמייצרים אותם אבל אני אומר שאני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות הכי טובה שיש, אני יודע לנתב את האמביציה שלי גם לעולמות המקצועיים. 

לאורך השנים צברתי מומחיות בכל האלמנטים שקשורים לעולמות קידום האתרים ולמעגלים המקיפים מתוך הבנה שקידום אתר זה כמו רכב שחייב 4 גלגלים כדי להצליח – מקדם אתרים מקצועי, מתכנת תותח, איש תוכן מעניין שיודע להעביר רעיון, ושיתוף פעולה אמיתי וכנה עם הלקוח.

תוצאות