חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדריך גוגל אנליטיקס

דף הבית » מאמרים
מדריך גוגל אנליטיקס

תוכן עניינים

רוצים לשלל את האתר שלכם, להפוך אותו לטוב יותר, רווחי יותר ואיכותי יותר? המדריך המקיף לגוגל אנליטיקס יעשה לכם סדר, באחד הכלים הכי חשובים שנועדו לשם כך. ואגב – זה בחינם! גוגל כמנוע חיפוש וכחברה מובילה לפרסום מקוון, השיקה את הכלי החזק הזה, שנותן את הסטטיסטיקות הנדרשות שכל אתר או מקדם אתרים צריך. אז בלי הקדמות נוספות, נסביר כל מה שצריך לדעת, אילו חידושים יש בתחום, מה זה נותן לכם וגם איך להירשם בקלי קלות.

בשורות הבאות תבינו בין השאר:

  • למי מיועד גוגל אנליטיקס ומהי הגרסה הרביעית והחדשה ביותר
  • מה זה דשבורד – לוח המחוונים
  • מה זאת אומרת, כלי חזק לשיפור האתר והאם חייבים לדעת סטטיסטיקה בשביל גוגל אנליטיקס
  • האם מסובך להירשם ומהו קוד המעקב
  • האם זה עובד באפליקציות, ואילו דוחות אפשר להפיק
  • אילו ממשקים קיימים ומי יכול לעזור להפיק יותר מגוגל אנליטיקס

הדרך שלכם להכיר מקרוב את הגולשים

כל בעל אתר, חנות, אתר שיווקי, אתר מכירתי או תדמיתי, שואף להשיג כמה שיותר טרפיק. ככלל, יותר גולשים שמגיעים לאתר זה יותר טוב. זה הגיוני בדיוק כמו שכל בעל חנות שכונתית ירצה שכמה שיותר אנשים יגיעו לחנות. אבל למעשה, התמונה קצת יותר מורכבת וכאן נכנס לתמונה השירות google analytics.

לחנות שכונתית יכולים להיכנס לקוחות שהם קונים, אבל יכולים להיכנס גם לקוחות בטעות ולצאת משם בין רגע. לכל בעל עסק כמו לכל בעל אתר, חשוב לקבל מידע, למשל מיהם הלקוחות שמגיעים. השירות המרכזי הזה של גוגל, שקיים כבר מעל ל-10 שנים, מאפשר לעשות "זום אין" אל הגולשים. זה לא אומר שאתם תדעו את שמו הפרטי של גולש כזה או אחר, שהיה אתמול באתר שלכם בין שתיים לשתיים ורבע, אבל כן תוכלו לדעת המון. תוכלו לקבל מידע ולהסיק הרבה מסקנות כלליות וחיוניות, אודות התנועה של הגולשים. המידע הזה יוכל לשרת אתכם בביצוע צעדים עסקיים שונים וכן בשיפור של האתר, תוך כדי תנועה.

והנה, כך נראה תהליך ההצטרפות לשירות אנליטיקס של גוגל:

ההצטרפות לשירות אנליטיקס של גוגל

למי מיועד גוגל אנליטיקס

בגוגל יודעים היטב שבעלי אתרים צריכים כמה שיותר מידע אודות הגולשים שלהם. הרגלי גלישה ופעילות, שווים כסף ומאפשרים לשפר את חווית הגלישה וחווית הביקור באתרים השונים. לכן, אפשר לומר ללא צל של ספק שכל מי שיש לו אתר, שירות הסטטיסטיקה של גוגל נחוץ בשבילו. אגב, מכיוון שלא כל האתרים זקוקים לאותם פתרונות, ישנן גרסאות שונות של גוגל אנליטיקס. בגדול, ישנו שירות מסוג זה, שמותאם לאתרים רגילים, שהקימו אנשים פרטיים או עסקים לא גדולים. ישנו שירות נוסף, שמותאם לחברות עסקיות, גופים גדולים ואתרים בעלי תעבורת משתמשים גדולה מאוד.

מה זה google analytics 4

לאורך השנים הקפידה גוגל לפתח את שירות הסטטיסטיקה והאנליזה, שעומד לרשות בעלי האתרים באשר הם. התווספו תכונות חדישות והוכנסו שיפורים באופן השימוש ובהצגת הנתונים. אם יצא לכם להשתמש בשירות הזה לאורך השנים, אתם יודעים על מה אנחנו מדברים, איך יתכן מאוד שאתם עדיין בשלב של טרום התנסות. חשוב, אם כן, לציין כי לא מזמן הגיעה הגרסה העדכנית ביותר, שנקראת גוגל אנליטיקס 4. כרגע, הגרסה הזאת היא אופציונלית, והמשתמשים יכולים לבחור האם להשתמש בה או להמשיך להשתמש בגרסה הקודמת. בהמשך, מעריכים כי תיפסק התמיכה בגרסה הקודמת וניתן יהיה להשתמש אך ורק בגרסה העדכנית הזאת (עד שהיא תוחלף בגרסה מחודשת או תזכה לעדכונים נוספים, כמובן).

אם אתם רוצים לדעת האם כדאי כמתחילים להשתמש בגרסה האחרונה, או שכדאי להתחיל עם הגרסה הקודמת, מומלץ להתחיל בגרסה העדכנית. כאמור, לא ירחק היום ובין כה וכה יהיה צורך לשדרג לגרסה הזאת, ולכן כדאי להתרגל אליה כמה שיותר מוקדם. חשוב לא פחות, הפתרון העדכני מכיל פיצ'רים המותאמים ביותר לעידן הנוכחי. זהו עידן שבו אנשים נכנסים לאינטרנט דרך מגוון מכשירים, מחשבים נייחים ומחשבים ניידים, מובייל, טאבלטים ועוד ועוד.

בגרסה העדכנית ביותר ניתן לקבל את כל הסטטיסטיקה, ולא משנה דרך איזה מכשיר המשתמש נכנס לאתר. במילים אחרות, זהו הכלי שנותן את התמונה הכי שלימה והכי אמינה. בנוסף לכך, האנליטיקה ורמת הפירוט של הנתונים בגרסה המעודכנת של גוגל אנליטיקס, גבוהה ביותר. הכלי הזה יודע לנתח ולספק מידע ברזולוציה שלא הייתה קיימת עד כה. בנוסף, בעל אתר יוכל לבצע מגוון רחב של הגדרות, לניתוח התנהלות הגולשים באתר שלו.

מה זה דשבורד / לוח המחוונים של גוגל אנליטיקס

אחת החוזקות הראויות לציון של גוגל אנליטיקס טמונה בידידותיות למשתמש ובנוחות הצגת הנתונים על המסך. כבעלי אתרים, תוכלו לבדוק למשל כמה גולשים הגיעו לאתר שלכם במועד מסוים, על גבי דשבורד ייעודי. בעזרת הדשבורד אפשר בין היתר:

  1. לבדוק על בסיס יומי כמה גולשים נכנסו לאתר שלכם.
  2. לברר בכמה דפים באתר שלכם, התעניין גולש ממוצע.
  3. לבדוק בכמה דפים ביקרו הגולשים שלכם.
  4. לראות כמה זמן עבר בממוצע, מרגע שגולש נכנס לאתר שלכם ועד שהוא יצא ממנו.
  5. לזהות כמה פעילות נעשתה באתר (ישנם סוגים שונים של פעילויות שגולש יכול לבצע במהלך ביקור באתר, וטוב שיש סטטיסטיקה בנושא זה).
  6. לבדוק מתוך הגולשים שלכם, כמה מהם הגיעו לראשונה וכמה מהם למעשה מבקרים חוזרים.
  7. תגלו את מספר הגולשים שנמצאים ממש עכשיו בתוך האתר.
  8. תראו כמה מהגולשים (באחוזים), הגיעו רק עד לדף הכניסה ונטשו את האתר מבלי לבצע צעד נוסף או פעולה אחרת.
  9. במידה ומדובר באתרי מכירה (חנויות דיגיטליות), ניתן לשאוב ישירות מידע לגבי ההכנסות שהופקו דרך האתר.
  10. שימו לב, בגרסה העדכנית (כאמור, גרסה 4) ישנם נתונים נוספים שמוצגים או שתצורת ההצגה שלהם שונה מעט.

להבין מאין מגיעים הגולשים לאתר שלי

יש הרבה משמעות לשאלה לא רק כמה גולשים יש כרגע באתר, או כמה ביקרו באתר בזמן כזה או אחר. מאוד חשוב לפחות לחלק ניכר מבעלי האתרים, להבין איך הגולשים מגיעים. במילים אחרות, חשוב להסיק מאיפה מגיעה החשיפה לאתר, על מנת שאפשר יהיה להשקיע יותר נכון, תקציבי פרסום, שיווק דיגיטלי, SEO וכדומה. גוגל אנליטיקס יודע לסייע בזיהוי הטרפיק, ברזולוציה כזאת:

  1. ניתן לראות כמה מבין הגולשים הגיע בכניסה ישירה לאתר. כך לדוגמא מגיעים גולשים חוזרים, ששמרו את האתר במועדפים או שמגיעים דרך היסטוריית הגלישה האישית.
  2. ניתן לראות כמה מבין הגולשים הגיעו באופן אורגני, כלומר בזכות פעולות של קידום אתרים ואופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO), אך ללא פתיחת קמפיין ממומן.
  3. ניתן לראות באותה מערכת, כמה מבין הגולשים שמגיעים לאתר, הגיעו על ידי חשיפה לקמפיין ממומן. זה יכול לאפשר לכם להבין האם הקמפיינים הממומנים שלכם פועלים היטב וגם מסייע לשפר קמפיינים ממומנים, בזמן אמת.

כלי חזק שעוזר לשפר את האתר

כעת נצביע על סיבה מרכזית לכך שגוגל אנליטיקס הוא כלי פופולרי מאוד. כלי פופולרי בקרב מקצועני אינטרנט ובקרב בעלי אתרים או מנהלי אתרים ומנהלי מוצר. הסיבה היא: יכולת השיפור. סביר להניח שבאתר שלכם יש לא מעט דפים. סביר להניח שאתם מקימים דפים חדשים אך גם רוצים לוודא שהדפים הקיימים משיגים את התוצאות הרצויות לכם. בין הדברים שהכלי האנליטי מאפשר לכם זה:

  1. לבדוק באופן אובייקטיבי האם יש באתר עמודים גרועים. כן, אפילו האתר הטוב ביותר יכול להכיל עמודים לא מעודכנים או עמודים שנוצרו בצורה לא מוצלחת. אם הדפים הללו שוליים, האפקט לא חייב להיות מורגש. לעומת זאת, אם יש עמודים חשובים, אבל גם גרועים, הגולשים ינטשו את האתר בעקבות ביקור בהם. בעזרת גוגל אנליטיקס תוכו לזהות האם יש עמודים שמהם שיעור גדול מקרב הגולשים בוחר לצאת מהאתר. כעת תוכלו לשפר את העמודים הללו, ולבדוק את התוצאות לאחר השינויים או לאחר ביטול עמוד כזה או אחר.
  2. לבדוק אילו עמודים שווים לכם כסף. מכירים את המושג יחס המרה? יחס המרה, למי שלא מכיר, זה שם המקצועי ליחס שבין מבקרים בדף אינטרנט או עמוד נחיתה, לבין ביצוע פעולה מסוימת. ההמרה זו בעצם היכולת שלנו לשכנע את הגולש לבצע משהו שאנחנו מעוניינים. הפעולות הללו מניבות לבעל האתר כסף באופן ישיר או עקיף, בתוך זמן קצר או ארוך יותר. ההמרה הכי רצויה היא כמובן רכישה מקוונת. אבל יש המרות נוספות, כגון מילוי טופס צור קשר, הצטרפות למועדון לקוחות או לרשימת תפוצה, סימון לייק ועוד. הכלי האנליטי שבו אנו עוסקים, מאפשר לכם לדעת באילו עמודים אתם מצליחים להפיק הכי הרבה המרות. זהו צעד שיכול לעזור לכם לשפר את העמודים הטובים או להשקיע בנוסף, בעמודים שבהם יחס ההמרה לא מספיק משביע רצון.
  3. לבדוק אילו דפים הלקוחות או הגולשים שלכם הכי אוהבים. בעזרת גוגל אנליטיקס תוכלו לאסוף מידע ולדעת, באילו דפים באתר שלכם הכי הרבה גולשים מבקרים. זו דרך נהדרת להשוות בין מאפייני דפים מועדפים באתר, לבין דפים שהגולשים לא אוהבים (אלה כמובן הדפים שננטשים מהר או שמביאים ליציאה מהאתר).
  4. תוכלו לנתח ניתוח מתקדם, למשל מאיפה הגיע לאתר טרפיק איכותי, כלומר כזה שהסתיים בפעולה רצויה, המרה או רכישה.

האם חייבים להיות מומחים לסטטיסטיקה בשביל גוגל אנליטיקס  

גוגל יודעת היטב שהגולש הממוצע לא מבין יותר מדי בסטטיסטיקה למתקדמים. למעשה גם רבים מבעלי האתרים לא מרגישים חיבה יתירה לתחום הסטטיסטיקה במובן האקדמי של המילה. לכן, כפי שתיווכחו לדעת אחרי שתרשמו לשירות, גם מי שאיננו מומחה לסטטיסטיקה יוכל להפיק תועלת מרובה מהכלי הזה. יתר על כן, בחברות מקצועיות של קידום אתרים, יוכלו לסייע לכם להפיק מהכלי הזה את המקסימום.

האם מסובך להירשם לשירות

אם אתם משתמשים במוצרים מסוימים או בכלים של גוגל, קרוב לוודאי שמתם לב כיצד עם השנים הכל נעשה יותר פשוט ונוח לשימוש. חווית הלקוח, אינטראקטיביות ונוחות אף למשתמש לא מקצועי, אכן באים לידי ביטוי גם בגוגל אנליטיקס. במידה ויש לכם חשבון בג'ימייל, התחברות לשירות גוגל אנליטיקס תהיה קלה במיוחד. אם אתם מהבודדים שלא משתמשים בגי'מייל, עדיין תוכלו להצטרף לשירות ללא קושי.

לאחר צירוף לדוא"ל תוכלו להמשיך ביתר קלות. ההתחלה תוביל אתכם למסך הזה:

google analytics פרטי חשבון

בגדול, מה שתצטרכו לעשות אלה הדברים הבאים:

נכנסים לגוגל אנליטיקס ובוחרים ביצירת חשבון. אפשר לנהל את השירות בכל שפה שרצויה לכם, סביר להניח שתבחרו בשפה העברית או בשפה האנגלית אך זה לגמרי תלוי בכם. בהרשמה, גוגל יבקשו שתמלאו שדות שונים, הרלוונטיים לעניין. למשל, תעדכנו הם מדובר באתר או באפליקציה. כאשר תידרש לציין את שם החשבון שלך, פשוט תוכל למלא את שם האתר או את שם העסק.

בתהליך ההרשמה, תציין את הדברים המובנים מאליהם, כגון שם האתר, כתובת URL, התחום או הענף שבו אתה עוסק, אזור הזמן (שיכול להיות על פי שעון ישראל או על פי שעון אחר, אם הלקוחות שלך במדינות אחרות). לאחר תהליך ההרשמה, יהיה ברשותך קוד מעקב.

מה עושים עם קוד מעקב של גוגל אנליטיקס

הכלי של גוגל יאפשר לך לעקוב אחר כל הסטטיסטיקה המרכזית הנוגעת לטרפיק ולהתנהגות הגולשים באתר או באתרים שלך. כדי שתוכל לבצע את המעקב הזה עם הפיצ'רים ועם הדשבורד של אנליטיקס, תצטרך להטמיע באתר את קוד המעקב.

אם במקרה משהו התפספס בהרשמה ולא שמתם לב שקיבלתם את קוד המעקב, אל תלכו לשום מקום ותבינו מיד מה עושים עכשיו. הקליקו על הכפתור של גלגל השיניים. כעת תקפצו למסך הניהול. תיכנסו לנכס, פרטי מעקב. כאשר תקליקו על "קוד מעקב" תוכלו להמשיך. כעת יהיו לפניכם מזהה מעקב וכן גם תג גלובלי. ניתן להטמיע באתר ישירות או באמצעות תוספים (פלגינינם) שמותאמים לעשות זאת עבורכם. יש אפשרות להיעזר בכלי ניהול התגיות של גוגל לשם כך. בקיצור, גם אם אין לכם שום ידע בקוד, תוכלו להטמיע את גוגל אנליטיקס באתר שלכם או בכל האתרים שלכם.

האם אפשר לצרף לגוגל אנליטיקס כמה אתרים שונים

במידה ויש לך כמה עסקים ו/או כמה אתרי אינטרנט, אל דאגה. לא צריך לפתוח חשבונות נפרדים בגוגל אנליטיקס לכל אתר ואתר. ניתן תחת חשבון אחד לצרף כמה וכמה אתרים. במידה ויש לך כמות של עשרות אתרים או יותר (כן, יש גם כאלה), אין שום מניעה לפתוח יותר מאשר חשבון אחד.

להכיר עוד יותר לעומק את הגולשים

מי שיתחיל להשתמש עם גוגל אנליטיקס ולא יהסס לחקור את היכולות של הכלי הזה, יגלה עולם מדהים. מלבד היכולת לשפר עוד ועוד את האתר שלך, תוכלו להפיק עוד המון מידע על הגולשים, גם אם אלא תדע את השם הפרטי של כל אחד ושל כל אחת מהם (בשביל זה תוכלו להציע להם להצטרף למועדון לקוחות או לניוזלטר).

הפיצ'רים החדישים ביותר והסטטיסטיקות הנרחבות יאפשרו לכם, בעלי האתרים, לדעת מאילו דפדפנים הגיעו הגולשים. תוכלו לדעת באילו מערכות הפעלה הם משתמשים ומהי השפה שלהם. תוכלו לראות מאילו מכשירים הם מגיעים, כך שיהיה לכם מספיק מידע לשפר את האתר ולהתאים אותו לצרכי הגולשים שלכם. אבל תוכלו גם הרבה יותר מזה.

לדוגמא, אם חשוב לכם לדעת האם לאתר שלכם מגיעים יותר גברים או יותר נשים, תוכלו לבדוק את זה. תוכלו לאסוף נתונים לגבי כל מיני דברים שמעניינים אתכם, במידה ולגוגל יש את המידע הרלוונטי הזה (ואין ספק שלגוגל יש המון מידע).

בין הסטטיסטיקות החשובות שתוכלו לגלות – למשל באילו ביטויים השתמשו בגולשים כדי להגיע לאתר. תוכלו לבדוק האם הגולשים שלכם משתמשים בחיפוש (חלונית search, אם יש לכם כזאת באתר). ניתן לקבל המון מידע לגבי פעולות שגולש עשה באתר, שימוש בקישורים פנימיים ואפילו המהירות שבה האתר או דפים שונים נטענים אצל הגולשים.

כן – זה עובד גם באפליקציות!

אם קראתם עד כה בעיון, שמתם לב שבהתקנה של גוגל אנליטיקס אתם יכולים לבחור באפשרות "אפליקציה". זו לא טעות, המערכת שביסודה התאימה בעיקר לבעלי אתרים, מתאימה כיום גם לניתוח סטטיסטי של פעילות באפליקציות. זה עובד, אגב, בכל סוגי האפליקציות, לא משנה על איזו מערכת הפעלה הן רצות. מה אפשר להפיק מכל זה? למשל:

  1. תוכלו לגלות ולדעת כמה אנשים משתמשים בימים אלה באפליקציה שלכם.
  2. תוכלו לדעת כמה אנשים עד כה ביצוע הורדה והתקנה.
  3. תוכלו לבדוק לאילו מסכים בתוך האפליקציה אנשים מגיעים.
  4. תוכלו לבדוק מוניטיזציה, כלומר אילו רווחים אתם מפיקים.

מגוון עצום של דוחות מפורטים

גוגל אנליטיקס מאפשר להשתמש בגוון רחב של דוחות מפורטים. תוך כדי שימוש, תוכלו לראות אילו דוחות הכי שימושיים עבורכם ואיך להשתמש במידע בצורה אופטימלית. קשה להפריז בחשיבות הרעיון פורץ הדרך של הכלי הזה. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שבו ניתן לראות איך הכלי השיווקי שלכם פועל על קהל היעד. זה לא היה קיים בפרסומות בטלוויזיה ולא קיים במדידת יעילות של שלטי חוצות, פליירים עסקיים וכדומה.

הכלי האינטראקטיבי הזה מאפשר לכם ללמוד ברגע האמת, מה באתר שלכם עובד טוב, מה עובד פחות טוב ואיך אפשר לשפר. תוכלו לדעת אילו פעולות הגולשים מבצעים באתר, מאיפה הם מגיעים, כמה זמן הם נמצאים בפנים ואילו דפים הם מעדיפים. תלמדו אילו דפים מעצבנים אותם, האם מגיעים גולשים רבים דרך המובייל והאם אתם משיגים חשיפה טובה, בקרב קהל היעד שמעניין אתכם.

אם אתם מפרסמים בגוגל, הכלי האנליטי יעזור לכם לבדוק עד כמה יחס ההמרה מוצלח ותוכלו לבצע התאמות ושיפורים בדיוק בזמן. וזה לא הכל. תוכלו לשתף פעולה גם גוגל, בכדי להטמיע מודעות בתשלום בעמודים פופולריים באתר. בכל פעם שגולשים שלכם יכנסו למודעות גוגל, זה מניב לכם כסף. תוכלו לשפר את המיקום של המודעות, להתאים אותן לתכנים ולראות איך מתקבל האימפקט הרצוי.

אילו ממשקים תוכלו למצוא בפנים

קבלו טעימה מהממשקים המרכזיים, שיעזרו לכם לרתום לטובתכם את היכולות של המערכת:

  • ממשק ניהול – זהו הממשק שמאפשר לכך אחד לגשת לחשבון המשתמש, למצוא נתונים מפורטים, להיעזר בתצוגה עשירה, לקבל עדכונים וחידושים, לאחזר נתונים לפי הצורך ועוד.
  • ממשק איסוף נתונים – זה המקום להתאמת קוד מעקב, קבלת מידע אודות רכישות, מציאת דוחות על דומיינים, הגדרת הגדרות לסוגי גולשים ועוד הרבה יותר.
  • ממשק יצוא – ניתן לייצא נתונים, לאסוף תצוגות מפורטות, אחזור דוחות ועוד.

מי יכול לעזור עם מקסימום היתרונות של גוגל אנליטיקס

למרות שהעבודה עם גוגל אנליטיקס יכולה להיות מאוד מועילה ואפקטיבית, זה גם עלול להיות מתיש וסיזיפי. אם אתם חוששים שתתקשו לעבד את כל התובנות ולעשות שבהם שימוש מיטבי, אתם יכולים להיעזר במומחים. מומחי SEO שעובדים לאורך שנים בשיפור תוצאות חיפוש גוגל, לטובת עסקים, לטובת רווחיות, לטובת השגת יותר חשיפה.

לא כדאי לפספס את העוצמות של האנליטיקה, במציאות התחרותית והדינאמית שכולנו חווים באינטרנט. זיכרו:

  1. ללמוד את הגולשים והמשתמשים – זה הכלי שיאפשר לכם באמת, להכיר את הגולשים שמגיעים לאתר שלכם.
  2. מקסימיזציה – זהו הכלי שיאפשר לכם למקסם את השיווק, להציע תוכן מותאם, להציע פתרונות נכונים וטובים יותר, לשיפור ברווחיות.
  3. בגלל הנתונים – גוגל אוספת סטטיסטיקות מדהימות ונתונים בכמויות חסרות תקדים. זהו הכלי שיאפשר לך להשתמש כחוק, בנתונים ובמידע מבלי להפר פרטיות ותוך השגת תועלת עסקית ושיפור חווית גולש וחווית לקוח.
  4. לא עולה כסף – שיפור תוכן דיגיטלי, דפי נחיתה, דפי מכירה, מוניטיזציה והמרות, שיפור בתוצאות עסקיות – את כל אלה גם יחד, תוכלו להפיק בעזרת כלי אנליטי שהוא חינמי לחלוטין.

זקוקים לקידום אורגני, תוך מקסום האתר, עם תוצאות מצוינות? פנו אלינו, לרשותכם המומחים של WEBLINKS. בקרו באתר או התקשרו כעת למספר 050-7789-069.

מאור סוויסה

מאור סוויסה, מנכ"ל וובלינקס ומומחה קידום אתרים עם נסיון של מעל ל 10 שנים בשיווק הדיגיטלי אשר ילווה אתכם במסע לעבר ההצלחה שלנו. אני נשוי ואבא לשלושה בנים, אומרים עליי שאני מבין באוזניות יותר מהמהנדסים שמייצרים אותם אבל אני אומר שאני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות הכי טובה שיש, אני יודע לנתב את האמביציה שלי גם לעולמות המקצועיים. 

לאורך השנים צברתי מומחיות בכל האלמנטים שקשורים לעולמות קידום האתרים ולמעגלים המקיפים מתוך הבנה שקידום אתר זה כמו רכב שחייב 4 גלגלים כדי להצליח – מקדם אתרים מקצועי, מתכנת תותח, איש תוכן מעניין שיודע להעביר רעיון, ושיתוף פעולה אמיתי וכנה עם הלקוח.

תוצאות