חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום עסקים בגוגל

דף הבית » מאמרים

תוכן עניינים

כולנו משתמשים בגוגל יום יום, במחשב ובנייד. קידום עסקים בגוגל: המדריך המלא, יגלה לכם כל מה שצריך לדעת בנושא ואיך להשיג את התוצאות הרצויות. וחשוב להדגיש –  פרסום עסקים בגוגל חיוני לשלל סוגי העסקים, מקטנים ועד גדולים, ממותגים וותיקים ועד עסקים חדשים.

מדוע כל עסק זקוק לקידום בגוגל?

כאשר אנו מדברים על קידום עסקים בגוגל, אנו מתכוונים במידה רבה לפעולות שנקראות אופטימיזציה (SEO). על פי גוגל, אלה הדברים שמעניינים במיוחד אנשים בנושא זה:

חיפוש בגוגל מהו SEO

  1. אז מה זה אופטימיזציה של מנועי חיפוש ומדוע כל עסק וכל אתר צריכים את זה – SEO מוגדר כתהליך של שיפור היבטים שונים, לרבות התצורה באתר, שיפור הרלוונטיות של התוכן, טיפול בקישורים. המטרה היא שלמנוע החיפוש יהיה קל ונוח למצוא (לאנדקס) את הדפים המרכזיים של האתר שלך. כלומר, גולשים יגיעו לאתר בעקבות חיפושים רלוונטיים.
  2. סוגים שונים של SEO – ישנם סוגים שונים של אופטימיזציה, כך שכל אתר וכל עסק יוכל להפיק מכך תועלת. לדוגמא, ישנו קידום באמצעות אופטימיזציה שמתאים לאתרים קטנים ויש קידום שמתאים לאתרים גדולים ובעלי תקציב פרסום גדול יחסית. ישנה אופטימיזציה של אתרים מקומיים ואופטימיזציה של אתרים בין לאומיים. הקידום יכול להתרכז בפעולות בתוך האתר עצמו וכן בפעולות שנעשות יותר מחוץ לאתר (למשל בניית קישורים חיצוניים, כתיבת פוסטים אורחים וכדומה).
  3. לכל עסק ניתן וצריך למצוא מילות מפתח אידיאליות – מילות המפתח הן לא רק היבט טכני. מדובר באוסף של רעיונות וביטויים, הרלוונטיים לאתר ספציפי ולעסק ספציפי. ניתן להגיע אליהם באמצעות מחקר מילות מפתח, על ידי בדיקת מתחרים, תוך שימוש בכלים של גוגל ובכלים נוספים. הטמעת מילות מפתח מתאימות באתר תביא לשיפור בתעבורה ולשיפור ניכר בקידום העסק בגוגל.

מדוע צריך להבין את קהל היעד לצורך קידום עסקים בגוגל?

בכל פרסום ושיווק, נקודה מרכזית היא הכרה והבנה של קהל היעד שלכם. לעסק לא יעזור להביא פנימה אנשים, שבעצם לא זקוקים בשום פנים למה שהעסק מציע. הדבר חיוני בשיפור של קידום עסקים בגוגל, מפני שלא נשאף לשפר את הטרפיק הכללי, מבלי יצירת תועלת עסקית. צריך להבין את קהל היעד ולהכיר אותו, על מנת לשפר את הטרפיק לאתר, באופן שיתורגם לשיפור בתוצאות עסקיות.

לכן, לצורך פרסום העסק יש צורך לפעול בכמה מישורים במקביל. צריך להגדיר את הלקוחות שלנו, למי אנחנו פונים, מה הלקוחות שלנו צריכים, מתי הלקוחות שלנו צריכים את זה וכדומה. בהתאם לקהל היעד, ניתן לשפר ולחדד את מילות המפתח ואת האופטימיזציה בכלל. כדי להכיר טוב יותר את הלקוחות שלך ולשפר תוך כדי כך את קידום העסק בגוגל, אפשר לנקוט בצעדים שונים. למשל:

  1. להיעזר בכלים טכניים כמו גוגל אנליטיקס – אלה כלים שעוזרים לנו להבין מהיכן מגיעים הגולשים לאתר, כמה מהגולשים נשארים באתר לאורך זמן, מה שיעור הנטישה, אילו פעולות מבצעים באתר ועוד.
  2. לשוחח עם הלקוחות שלך – הלקוחות עצמם הם מקור מידע עצום. אפשר לדבר איתם בחנות שלך, באמצעות צ'טים, על ידי העברת שאלונים אונליין, דרך טפסי יצירת קשר או ברשתות החברתיות. את המידע הזה אפשר לאחר מכן להפוך לפעולות של שיפור בקידום שיווקי אונליין, עם דגש על גוגל.
  3. בדיקת מתחרים – דרך טובה לאסוף עוד מידע לקראת שיפור קידום העסק, היא על ידי בדיקת המתחרים. אפשר לבדוק איך הם פונים ללקוחות, מהן הצעות הערך שלהם, אילו מילות מפתח משמשות אותם ועוד.

מה צריך לדעת על מילות מפתח וקידום עסקים בגוגל?

קידום עסקים בגוגל, פירוש הדבר להשיג חשיפה רבה בעזרת מנוע החיפוש. הרעיון הוא, ליצור קשר הדוק בין מילות מפתח וביטויי חיפוש רלוונטיים, לבין העסק והאתר שלך. כאשר לקוחות או גולשים שהעסק שלך רוצה ישתמשו בגוגל, הם ייראו את העסק במקום גבוה (עמודים ראשונים בחיפוש). אבל ישנה שאלה חשובה, מהן מילות המפתח אשר יעזרו לעסק שלך ליהנות מחשיפה רבה? על מנת לאתר את המילים המתאימות ואת הביטויים או השאילתות שאנשים משתמשים בהם, יש צורך לבצע מחקר מילות מפתח.

נשאף להכיר את המילים והביטויים שבהם סביר להניח שאנשים ישתמשו, כאשר הם מחפשים עסק כמו שלך. בתהליך של מחקר מקיף, ניתן לזהות את המילים והביטויים הרלוונטיים, שיעזרו לאנשים למצוא את העסק שלך בגוגל. זה בעצם נקודת המפגש בין הצורך של אנשים (במידע, במוצרים, בשירותים וכדומה), לבין העסק שלך. כאשר משלבים את המילים הרצויות באתר העסקי, משפרים את התנועה לאתר. התנועה הזאת נקראת תנועה אורגנית, משום שהיא לא מבוססת על פרסומות אלא זו תנועה טבעית. אנשים מייחסים ערך אובייקטיבי ואמינות גבוהה, לתוצאות שהם מוצאים בגוגל ובמיוחד לתוצאות הגבוהות ביותר.

חקר מילות מפתח לעסק

מהי החשיבות של ביטויי זנב ארוך בקידום עסקים?

דרך טובה מאוד לשפר את הקידום בגוגל היא להשתמש לא רק במילות מפתח מצומצמות אלא גם במילות מפתח עם זנב ארוך. אלה ביטויים מורכבים וארוכים יותר, שיכולים להביא לכם ערך מוסף בפניה ללקוחות ולקהל היעד שלכם, תוך שיפור האופטימיזציה בגוגל.

מדובר על מילות מפתח ייחודיות, שעשויה להיות בהן תחרות קטנה יותר מול המתחרים. צריך לזכור שעל ביטויים מוכרים מאוד, התחרות בקידום עשויה להיות חזקה, ולוקח יותר זמן להתברג פה במקום גבוה. לעומת זאת מילות מפתח יותר ייחודיות עוזרות במיקוד ועוזרות לעסק להשיג יותר חשיפה רלוונטית. לדוגמא, מילת מפתח כמו "מכונית" יכולה להיות רלוונטית להרבה מאוד סוגים של עסקים. אם יש לך עסק של השכרת מכוניות, מילת מפתח "מכונית" לא רק תהיה תחת תחרות מאוד חזקה אלא גם תוביל לקוחות לא רלוונטיים לעסק. מאוד נכון יהיה לבצע חידוד ולבחור ביטוי זנב ארוך כגון "מכונית חדשה למכירה" (כאשר מדובר ביבואן רכב), או "מכונית להשכרה במבצע" (כאשר מדובר בעסק להשכרת רכב). ביטויי זנב ארוך יוכל לכלול למשל שמות של מותגי רכב או שמות של אזורים גיאוגרפיים. למשל, "מכונית להשכרה בתל אביב" תמקד את התוצאות ותביא לעסק לקוחות רלוונטיים על פי פילוח גיאוגרפי. ביטוי כמו "מכוניות יוקרה בייבוא אישי" יועיל בקידום עסק המשווק רכב יוקרה, על בסיס קשרים עסקיים בחו"ל וליווי בתהליך הייבוא האישי. 

האם צפיפות מילות מפתח מועילה לקידום בגוגל?

כפי שאמרנו, שימוש במילות מפתח ובביטויים נבחרים עוזר מאוד לצורך קידום עסקים בגוגל. אבל חשוב להבין שאין תועלת בהעמסת האתר העסקי שלך, עם אין ספור ביטויי מפתח ללא תוכנית. זה אפילו עשוי להזיק, אם סתם כך ממלאים את הדפים במילות מפתח, בלי שום היגיון מאחורי הדברים. הביאו בחשבון את הדברים הבאים:

  1. הדפים באתר לא נועדו אך ורק לצורך קידום בהיבט הטכני. המידע והתוכן נועדו לאנשים אמיתיים, שרוצים להבין מה שהם קוראים. משום כך, יש לשבץ את הביטויים או שאילתות החיפוש, בצורה טבעית ככל שניתן.
  2. שיבוץ מילות המפתח צריך להיעשות כך שהוא יהיה מובן היטב על ידי אנשים אך גם יהיה תואם את האלגוריתם והבוטים של גוגל. אם אתם קוראים את התוכן שכולל ביטויי מפתח והמשפט נראה לכם נכון, הגיוני ומובן, זה אומר שהוא עובר את מבחן הקריאה הטבעית.
  3. כותרות – אנשים מחפשים רמזים לתוכן שמעניין אותם, בכותרות. גם האלגוריתם של גוגל אוהב למצוא מילות מפתח רלוונטיות בכותרות השונות. רצוי ומקובל לשבץ ביטויים חזקים בתוך הכתובת של דפי האתר, בתגי כותרות כגון H1, H2 וכדומה.
  4. קידום על ידי תיאורים – מאוד מועיל לבצע קידום של עמודים מרכזיים ושל אתרים עסקיים בכלל, על ידי שימוש במילות מפתח בתוך תיאורי מטא, טייטלים וכדומה. הדבר מסייע למנוע החיפוש להוביל את הגולשים המתאימים, לעמודים המתאימים.

עד כמה חשוב תוכן איכותי בפרסום עסקים בגוגל?

הרבה אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים מתמקדים בהיבט הטכני של מילות מפתח וביטויי זנב ארוך. אבל חשוב לזכור שאין תחליף לתוכן איכותי וברמה גבוהה. האלגוריתם של גוגל מספיק מתוחכם כיום, כך שהוא בודק לא רק צפיפות ביטויים, כותרות וטייטלים, אלא גם בודק מהי התגובה של הגולשים שמגיעים לאתר. תוכן איכותי שישובץ באתר העסקי שלכם, חשוב מכמה וכמה סיבות מרכזיות:

  1. שביעות רצון הגולשים – תוכן טוב ואיכותי מעורר תגובה חיובית ורצויה בקרב הגולשים וקהל היעד שאליו אנחנו פונים. אפילו אתרים מסחריים יכולים וצריכים להביא לגולשים ידע רב ערך שמוגש בצורה מעניינת. הדבר משפר את המוניטין, הן של העסק והן של האתר. אתרים בעלי תוכן איכותי, שמתחדש ומתעדכן, חוזרים לאתר פעם אחר פעם.
  2. שיפור זמן שהייה באתר – האלגוריתם של גוגל יודע לנתח כמה זמן שוהים הגולשים בתוך האתר. כאשר הגולשים נמצאים באתר וקוראים את התכנים שמעניינים אותם, זה אומר שהם מרוצים מהאתר ומהידע המוגש להם. הדבר משפר את דירוג העסק בגוגל. לעומת זאת, אתר שהגולשים נוטשים מהר, נתפס כפחות רלוונטי והדירוג שלו יורד.
  3. קישורים נכנסים – אתר שמצליח לייצר תכנים איכותיים וברמה מצוינת, זוכה לקישורים נכנסים. גורמים שונים כגון בלוגרים, עיתונאים וערוצי ידע נוטים להוציא קישורים לתכנים איכותיים ברשת.
  4. דירוג מומחיות – אתר שמציע תכנים איכותיים, משתפר בדירוג המומחיות שלו. כלומר, גוגל נותנת תעדוף לאתרים שהקהל תופס אותם כרציניים, מקיפים ובקיצור, מומחים בתחומם. האלגוריתם של גוגל מקדם אתרים שנחשבים לסמכותיים, שיש בהם ידע מקיף בתחום רלוונטי. כמו כן, מאוד יעזור לבנות קישורים פנימיים בין עמודים רלוונטיים או יצירת אשכולות של תכנים, שמקלים על קוראים אנושיים ועל הסורקים של גוגל גם יחד.
  5. שני אתרים זהים בתחומם, יקבלו דירוג שונה על פי איכות התוכן. כלומר אתר שבו ישנו תוכן איכותי, מעניין, מקורי ומושך, יזכה לדירוגים גבוהים יותר כאשר כל יתר הפרמטרים דומים (למשל שימוש במילות מפתח דומות, מטא תיאורים וכדומה).

איך לשפר תכנים ישנים לטובת קידום עסקים בגוגל?

אתרים מוצלחים שמבינים את הערך של קידום אורגני, תכנים, מילות מפתח ואופטימיזציה בכלל, לא יכולים לשקוט על השמרים. כלומר, כאשר התכנים נעשים ישנים, אפשר וצריך לחזק אותם, לצורך שיפור הקידום בגוגל. למשל:

  1. הקפד לעדכן – האלגוריתם של גוגל נותן ערך רב לתכנים חדשים ועדכניים. מפעם לפעם, הקפד לעדכן תכנים ישנים. כך תהפוך אותם לרלוונטיים יותר ומקודמים בגוגל. אפשר להיעזר בכלים שמראים אילו דפים מאבדים פופולריות עם הזמן, כך שכדאי לחזק ולעדכן אותם.
  2. איחוד דפים דומים – האלגוריתם של גוגל לא מפסיק להתעדכן וכיום הוא יודע לזהות כפילויות מיותרות. אם יש באתר דפים עם תוכן מאוד דומה, זה עלול להוריד את הדירוג. כדי לשפר אותו, אפשר לאחד עמודים דומים, שיש בהם מילות מפתח וביטויים מאותו סוג. רצוי שדפים שונים יתמקדו בביטויים אחרים. ישנם כלי עזר שיודעים לזהות כפילויות ושימוש בביטויים זהים בעמודים שונים באתר.
  3. הסרת עמודים מזיקים – עם הזמן, ככל שהאתר העסקי מפתח, עלולים להופיע בו לצד עמודים חזקים, עמודים חלשים ואף מזיקים. עמודים מזיקים אפשר לשפר, אך לעיתים פשוט אפשר למחוק אותם על מנת שלא יפגעו בדירוג האתר כולו. דפים חלשים הם למשל כאלה שהגולשים נוטשים במהירות. עמודים חלשים הם כאלה שאין קישורים המפנים אליהם. דפים חלשים הם כאלה שעוסקים בנושא שאולי היה רלוונטי לעסק בעבר, אך כיום כבר איננו רלוונטי.

איך לשפר כותרות ותיאורים לצורך קידום העסק באינטרנט?

תגי טייטל הם שמגדירים את הכותרות של דפי האינטרנט באתר העסקי שלך. באופן מיטבי, התגים הללו נועדו להצגת תיאור ממוקד של התוכן בעמוד. הטייטל לא רק נקרא על ידי הבוטים של גוגל, הוא גם מוצג בתוצאות החיפוש בצורה בולטת. לכן טוב לתת את הדעת כיצד לשפר כותרות, לטובת קידום העסק שלך. ניתן לבצע כמה דברים איכותיים, למשל:

  1. מספר תווים אופטימלי – נהוג להמליץ שלא לעבור על 70 תווים בטייטלים. אם מאריכים יתר על המידה, זה יופיע בתוצאות גוגל בצורה חלקית (כלומר המשפט ייראה קטוע).
  2. עדיף למקם את המילים החשובות ביותר שבכותרת, בתחילת הכותרת. אפשר להוסיף שם מותג או את שם החברה, אם נשאר מקום.
  3. בשיבוץ תכנים בעמודי האתר העסקי, כדאי להימנע מ"גושים" ארוכים של ידע. על מנת להפוך את התוכן לקריא יותר, מומלץ להוסיף כותרות משנה בעלות משמעות. בכותרות כדאי להוסיף מילות מפתח רלוונטיות. הסורקים של גוגל מייחסים ערך רב לטייטלים ולכותרות, כדי לזהות את נושא העמודים והאתר.
  4. מלבד טייטלים וכותרות, התייחסו בצורה נכונה גם לתיאורים המורחבים (תיאורי מטא). התיאורים הללו נותנים הסבר מתומצת אך קצת יותר ארוך מאשר בכותרות. התיאורים גם יופיעו בתצוגה המקדימה בגוגל ואנשים רבים קוראים את זה, לפני ההחלטה האם להקליק על תוצאות החיפוש ולהגיע לאתר עצמו. מלבד מילות מפתח הכרחיות, כדאי להפוך את התיאורים למעניינים ובעיקר מעוררי מעורבות וסקרנות. כדאי שיהיה ברור לקורא מדוע כדאי לו להיכנס ולקרוא עוד.

מהם תגיות מטא

אילו עוד שיטות יכולות לעזור לצורך קידום אתרים בגוגל?

ניתן להצביע על עוד מגוון רחב של שיטות וטכניקות, לצורך קידום אתרים בגוגל. אך עוד לפני שנפרט על כך, שימו לב. קידום נכון לא מבוצע מהיום למחר. זהו תהליך מתמשך, שצריך לעבור בדיקה ושיפור מתמידים. אבל התועלת עצומה, מפני שמרבית האנשים שמגיעים בסופו של דבר לבית עסק, הם כאלה שקודם לכן ביקרו באתר התדמיתי או באתר עסקי מכירתי. בין השיטות הנוספות שיכולות להועיל לקידום האתר העסקי שלכם בגוגל, אפשר לציין את אלה:

  1. האצת מהירות האתר – אחד הפרמטרים הכי חשובים לצורך קידום עסקים בגוגל, זה נוחות הגלישה. הגולשים כיום מעדיפים אתרים ידידותיים ונוחים למשתמש ולא פחות חשוב, גם מהירים. הגורם הכי משמעותי שמבריח גולשים זה מהירות איטית של טעינת עמודים. ישנן שיטות רבות להאצת מהירות אתרים, חלקן קשורות לשרת וחלקן קשורות לפיצ'רים שבאתר ולאופן עיצובו. טעינה מהירה על עמודים, תמקסם את זמן השהות באתר ותמנע נטישה מהירה.
  2. תיאורי תמונות – כאמור האלגוריתם של גוגל מייחס משמעות מרכזית למילים. לכן, גם כאשר ישנם פיצ'רים באתר שאינם טקסטואליים, כדאי להצמיד להם תיאור מילולי. למשל, ישנם תגי ALT, אשר מאפשרים להוסיף תיאור מילולי לתמונות וכן לרכיבים לא טקסטואליים אחרים שמוצגים בעמודי האתר שלך. זה עוד גורם שמשפר את הקידום.
  3. השקיעו ב-URL טובים יותר – הכוונה היא להעדיף כתובות URL לעמודים, שיהיו בעלי תוכן מילולי קריא ומובן. עדיף להימנע מכתובות ארוכות, המבוססות על המון תווים מיוחדים, מספרים חסרי מובן וכדומה. במידת האפשר, עדיף שהכתובות יהיו בעלות נגיעה לתחום העסקי ולאופי האתר שלך.
  4. התאמה למובייל – אנו יודעים לומר כי כבר יותר מחמישים אחוזים מהכניסות לאינטרנט נעשות דרך המובייל ולא על ידי מחשבים שולחניים או ניידים. אי לכך, האלגוריתם של גוגל מייחס המון חשיבות לאתרים איכותיים המותאמים לנייד. כדי שהעסק יזכה לדירוג משופר בגוגל, חשוב שלאתר העסקי יהיה אתר מותאם נייד, שנוח לתפעל אותו באמצעות מגע. המידע צריך להיות קריא ונעים לעין, עם ניווט נוח ונוחות לעבור בין עמודים ביתר קלות. אם יש פופ אפים, הם צריכים להיות גם כן מותאמים לנייד. כמו כן, כדאי להימנע מפיצ'רים כבדים מדי, במידה והם מאטים את הגלישה.
  5. אופטימיזציה לפי הרגלי שימוש – ישנם כלים שיכולים לזהות את אופי השימוש בעכבר על ידי הגולשים. כאשר חוקרים ומגלים מהו אופן השימוש של הגולשים באתר, ניתן לשפר את מבנה העמודים ועיצובם. כאשר מקלים על הגולשים להשתמש באתר העסקי שלכם, הם יהיו יותר שבעי רצון ויישארו בפנים יותר זמן. האלגוריתם של גוגל מייחס לכך ערך ומרים גבוה יותר את הדירוג של האתר.
  6. זהירות מקיצורי דרך לא אתיים – ככל שעובר הזמן, גוגל צוברת יכולות גבוהות באיתור קיצורי דרך ועיגולי פינות שנועדו לשפר את הדירוג באופן מלאכותי. אמנם עדיין יש לא מעט אנשים שנוקטים בטכניקות לא אתיות לטובת שיפור הדירוג העסקי, אבל רבים כבר סובלים מירידה בדירוג בעקבות פעולות כגון קניית קישורים והצגתם כקישורים רגילים.
  7. המיץ הטעים של הקישורים – כדאי לבנות קישורים איכותיים מאתרים טובים, שיובילו לאתר שלך. מקדמים מסבירים כי יש מה שנקרא "מיץ קישורים" שמוערך על ידי גוגל. בסופו של דבר, קישור שנכנס לאתר העסק שלך הוא בעצם סוג של המלצה על האתר. כשיש יותר המלצות איכותיות, הדירוג של האתר משתפר והטרפיק עולה.

השורה התחתונה – מה גוגל רוצה?

כעת לסיום, נסכם את הדברים הכי חשובים מבחינת גוגל, לצורך קידום אתרים עסקיים. זה הרגע לחשוף את "השילוש החזק" של גוגל. גוגל מייחסת ערך רב לשלושה גורמים:

  1. המומחיות – מנוע החיפוש מייחס ערך לאתרים שנתפסים כמומחים בתחום נתון. אפשר לחזק את המומחיות הזאת על ידי שימוש בתכנים איכותיים, הסתמכות על מקורות מידע חיצונים טובים, ציטוטים של גורמים בתחום. כדאי לציין פרטים אישיים אודות כותבי המאמרים או תכני האתר, כדי לבסס את המומחיות והידע שלהם.
  2. הסמכותיות – מנוע החיפוש והאלגוריתם של גוגל מייחסים ערך רב לסמכות של האתר שלך. הסמכות נמדדת על ידי ערך שאחרים נותנים לאתר, המלצות, ביקורות חיוביות, מעורבות ודגשים נוספים שמוטמעים באתר. השקיעו בין היתר בעמודי אודות, יצירת קשר ובכל נושא שירות הלקוחות וזמינות בכלל.
  3. האמינות – גוגל מעדיפה לקדם אתרים שנתפסים כאמינים ובטוחים עבור הגולשים. לכן, חשוב להשתמש בתעודות אבטחה מסוג SSL. זה חיוני במיוחד לאתרים עסקיים שעוסקים במסחר ואשר סולקים כספים אונליין. בין האתרים שזוכים למקומות גבוהים בגוגל, יש הרבה יותר אתרים אמינים ומאובטחים, ביחס לאתרים שאינם כאלה. על פי ההערכה היחס הוא לפחות 1 ל-3 לטובת אתרים מסוג HTTPS.

מחפשים קידום עסקים בגוגל, עם תוצאות נהדרות? תיק העבודות של וובלינקס מדבר בעד עצמו! התקשרו אלינו 074-7746111

מאור סוויסה

מאור סוויסה, מנכ"ל וובלינקס ומומחה קידום אתרים עם נסיון של מעל ל 10 שנים בשיווק הדיגיטלי אשר ילווה אתכם במסע לעבר ההצלחה שלנו. אני נשוי ואבא לשלושה בנים, אומרים עליי שאני מבין באוזניות יותר מהמהנדסים שמייצרים אותם אבל אני אומר שאני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות הכי טובה שיש, אני יודע לנתב את האמביציה שלי גם לעולמות המקצועיים. 

לאורך השנים צברתי מומחיות בכל האלמנטים שקשורים לעולמות קידום האתרים ולמעגלים המקיפים מתוך הבנה שקידום אתר זה כמו רכב שחייב 4 גלגלים כדי להצליח – מקדם אתרים מקצועי, מתכנת תותח, איש תוכן מעניין שיודע להעביר רעיון, ושיתוף פעולה אמיתי וכנה עם הלקוח.

תוצאות