חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירותי קידום אתרים שמקדמים אותך ולא עצמם

דף הבית » מאמרים
המורה לא תמיד צודקת

תוכן עניינים

אתה רוצה לקדם את העסק שלך בגוגל, אתה מחפש 'קידום אתרים' ואז אתה מגיע לאתרים רווי תוכן שאם תקרא את כולו יכול להיות שתלמד איך לקדם את האתר שלך בעצמך, אבל האם זה באמת מה שחיפשת? במדריך הבא אני אסביר לך את ההבדל בין בתי ספר לקידום אתרים שמשווקים את עצמם בתור מקדמי אתרים, לבין שירות קידום אתרים לעסקים, ואני גם אראה לך איך האלגוריתם של גוגל יודע להציג תוצאות שונות לאלה שרוצים ללמוד ולאלה שמחפשים שירות.

אחת הדרכים המובילות לחשיפת עסקים היא דרך קידום אתרים,הבעיה היא שזה דבר מורכב שמצריך למידה, ניסיון, מעקב אחר שינויים בעולמות ההיי – טק והבינה המלאכותית, ניסוי וטעיה, ובעיקר – רצון לעשות את זה. אני מקדם אתרים, זה המקצוע שלי, זה מה שבחרתי לעשות בחיים שלי, זה מה שמעניין אותי ובזה אני משקיע את הזמן ואת המרץ שלי. מה אני לא מנסה לעשות? אני לא מנסה ללמד בעלי עסקים איך להיות מקדם אתרים. 

למה אני מספר לך את זה? כי חשוב לי שתדע שבעצם זה שאני ויתרתי על הניסיון להיות 'בית ספר לקידום אתרים' בעצם אמרתי לאלגוריתם של גוגל שכל מי שמחפש את הביטוי 'קידום אתרים' מתוך רצון להיות מקדם אתרים בעצמו אז מוטב לו שימצא לעצמו אתר אחר להיכנס אליו. אז אם אתה לא רוצה להיות מקדם אתרים בעצמך אלא להבין איך אני עובד ולמה אני מאמין שאני יכול לקדם את האתר שלך בצורה הטובה ביותר, המדריך הבא הוא בשבילך.

מה אתה מוצא כשאתה מחפש משהו בגוגל?

כשאני מחפש משהו בגוגל אני יכול להשתמש באותן מילים בדיוק אבל להתכוון לשני דברים שונים לגמרי. למשל, אם אני מחפש אתה הביטוי 'מהנדס בניין', יכול להיות שאני מעוניין להיעזר בשירותיו של מהנדס, אבל יכול להיות שמה שאני רוצה בעצם זה ללמוד הנדסת בניין. איך גוגל יכול לדעת למה אני מתכוון? ובכן, בדיוק בשביל קיים אלגוריתם. בתור מקדם אתרים אני יודע שהאלגוריתם של גוגל בעצם מציג לי בתוצאות הראשונות את התוצאה שרוב הסיכויים היא שהיא תתאים לי.

ההבדל בתוצאות

אחד האתגרים של האלגוריתם של גוגל הוא שהוא יכול לפעמים להציג תוצאות שאינן רלוונטיות לכוונת המחפש. לדוגמא, אם אתה מחפש "מהנדס ביניין", התוצאות עשויות להציג שירותי הנדסת בניין כמו גם לימודי הנדסת בניין:

מהנדס בניין בגוגל

חיפשתי את הביטוי 'מהנדס בניין' בגוגל והתוצאות שקיבלתי הראו לי מעבר לכל ספק, שרוב האנשים שמחפשים את הביטוי הזה מתעניינים בלימודי הנדסת בניין. ככל הנראה, רוב האנשים שמחפשים את זה הם חבר'ה צעירים שמחפשים מה ללמוד ולכן המידע שגוגל מציג עבורם הוא מידע מאוד כללי על נושא הנדסת הבניין.

הבאים בתור הם מהנדסי בניין שמחפשים שמחפשים משרה בתחום, ובין התוצאות האלו אנחנו נמצא רק תוצאה אחת שמציגה לגולש רשימה של מהנדסי בניין למקרה והוא מעוניין בשירותים שלהם:

מהנדס בניין 2 בגוגל

מה שאני מנסה להגיד לך זה שהאלגוריתם של גוגל משתמש בקריטריונים מורכבים כדי לקבוע אילו אתרים להציג עבור שאילתת חיפוש מסוימת. זה יכול לפעמים לגרום לחוסר התאמה בין כוונת המחפש לבין התוצאות המוצגות.

אז איך הדבר הזה משפיע עליך כבעל עסק ועליי כמי שאמור לקדם את העסק שלך, ואיך זה משפיע על התוצאות שאתה מקבל כשאתה מחפש שירותים מסוימים כמו למשל שירות קידום אתרים?

הבנת כוונת המחפש

כמו שהראתי לך וכמו שעוד אראה לך בהמשך, התוצאות שאנחנו מקבלים בגוגל הן לאו דווקא התוצאות הטובות ביותר עבור מה שאנחנו מחפשים והביטויים שאנחנו רוצים לקדם כדי לחשוף את העסקים שלנו בגוגל הם לאו דווקא הביטויים המתאימים ביותר עבור קהל היעד שלנו. 

אם יש לך עסק שמציע שירותי הנדסת בניין, אז אין לך מה להילחם על הביטוי 'מהנדס בניין' עם הגופים האחרים שמתחרים על הביטוי הזה, כי גוגל כבר קבע שקהל היעד של הביטוי הזה הוא לא קהל היעד שלך (אז למה בכוח?).

אז מה אני עושה כדי להתמודד עם הבעיה הזאת? קודם כל חשוב לי להבין את כוונת המחפש. כאשר אדם מקליד שאילתת חיפוש בגוגל, הוא בדרך כלל מחפש פיסת מידע ספציפית או שירות מסוים ואת זה אני לא מנסה לשנות, מה שאני מנסה לעשות זה לעבוד עם זה. איך? על ידי הבנת כוונת המחפש, כך בעצם אני מנתב את התוכן של האתר שלך כדי שהוא יתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים של קהל היעד שלך וכך אני מגדיל את הסיכויים של האתר שלך להופיע בתוצאות המובילות והרלוונטיות ביותר עבורך.

בעיית הידע מול השירות

האתגר המרכזי כנראה בכל הנוגע לעבודה עם האלגוריתם של גוגל בניסיון לקדם אתר בתוצאות החיפוש האורגני הוא הקושי להבדיל בין אתרים המציעים ידע לבין אלה המציעים שירותים. לדוגמא, אם אדם מחפש את הביטוי "עיצוב פנים", התוצאות שהוא יקבל יכולות להציג בתי ספר לעיצוב פנים, שירותי עיצוב פנים ובלוגים לעיצוב פנים. איך האלגוריתם יודע מה להציג למי? אז בניגוד למנועי חיפוש אחרים שאינם משתמשים בנתוני המשתמש, גוגל משתמשים בנתונים האלו ולכן האלגוריתם שלהם יודע לבצע ספציפיקציה של התוצאות ברמה מסוימת. 

יחד עם זאת, התוצאות שנקבל בעמוד התוצאות הראשון בגוגל יורכבו בדרך כלל ממה שרוב האנשים רוצים למצוא כשהם מחפשים "עיצוב פנים" וגוגל יודעים לעבוד עם מסות גדולות של נתונים כשמה שמוביל את האלגוריתם (מעבר לאיכות התוכן כמובן) הוא הניסוי והטעיה, כלומר – אחוזי הנטישה של מסוגי תוצאות שבאופן כללי לא עונים על כוונת החיפוש. נראה למה אני בדיוק מתכוון בעזרת חיפוש הביטוי 'עיצוב פנים' בגוגל:

עיצוב פנים בגוגל

אז כמו שאפשר לראות, שתי התוצאות הראשונות שולחות את המשתמשים לאתרים של מעצבי פנים, ורק לאחר מכן מגיעות תוצאות שמסבירות מה זה עיצוב פנים ושנותנות מידע כללי בנושא. מסקנה – עיצוב פנים הוא ביטוי ששווה לקדם as is בגוגל.

החשיבות של מיקוד למילות המפתח הנכונות

אז התחלתי לדבר על זה בסעיף הקודם וכאן אני אנסה להרחיב בעניין הזה כדי לעשות קצת יותר סדר בדברים. כדי להתמודד עם האתגר הרציני של קידום אתרים בעזרת מילות מפתח (זה הכלי שאנחנו עובדים אתו ב – SEO), חשוב למקד התוכן שלך במילות המפתח הנכונות. איך אני עושה את זה:.

מחקר מילות מפתח

אני עושה את זה קודם כל בעזרת מחקר מילות מפתח, מה שבעצם אומר שאני חולש על כל מילת מפתח אפשרית בתחום שלך בעזרת תוכנות שזוחלות לאתרים של המתחרים הכי חזקים שלך ואומרות לי באיזה מילות מפתח הן משתמשות. 

מיקוד

הדבר השני זה עושה זה התאמה של מילות המפתח (לפעמים מדובר במאות מילים) לרלוונטיות של העסק שלך מצד אחד ולכוונת המחפש מצד שני. כך בעצם אני יכול להגדיל את הסיכויים של האתר שלך להופיע בתוצאות החיפוש המובילות עבור שאילתת חיפוש מסוימת זו.

חשיבות התוכן האיכותי

דרך נוספת להבדיל את האתר שלך מאלה המציעים ידע עבור סקרנים או סטודנטים לקידום אתרים בפוטנציה היא על ידי יצירת תוכן איכותי הרלוונטי לקהל היעד שלך. מה שאתה צריך לעשות כדי ליישם את השלב הזה זה:

  • לקחת את דו"ח מילות המפתח שאני אספק עבורך, דו"ח שכולל את כמות העמודים שיש לכתוב לאתר ואת הנושאים שיש לכתוב בכל אחד מהעמודים.
  • להעביר אותו לכותב תוכן מקצועי (או לכתוב בעצמך).
  • למלא את האתר שלך בתוכן המתמקד בשירותים שאתה מציע לקהל היעד שלך. 

כך נוכל להגדיל את הסיכויים שלך להופיע בתוצאות החיפוש המובילות עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות. חשוב לי להדגיש כי האתגר של העבודה עם האלגוריתם של גוגל זה מה שהופך את קידום האתרים האורגני לדבר לא פשוט, וזה מה שגורם לבעלי עסקים להרים ידיים, לפנות לקידום ממומן ולהתמקד בעיצוב האתר במקום להשקיע בקידום שלו. 

אבל אני כאן כדי להגיד לך שזה לא בשמים. על ידי הבנת כוונת המחפש, מיקוד למילות המפתח הנכונות ויצירת תוכן איכותי, אנחנו יכולים להגדיל את הסיכויים שלך להופיע בתוצאות החיפוש המובילות ולמשוך יותר לקוחות פוטנציאליים לאתר שלך. 

בנוסף, חשוב להיות מודעים להבדל בין אתרי אינטרנט המציעים ידע לבין אלה המציעים שירותים, ולבצע אופטימיזציה של דפי האתר והתוכן בהתאם. כך נוכל לשפר את דירוג מנועי החיפוש של האתר שלכם ולהניע יותר תנועה ומכירות לעסק שלך, ועל אני אדבר מיד.

כך אני (מקדם האתרים שלך) מבצע אופטימיזציה לאתר

יש שיגידו שהסנדלר הולך יחף. הרי לפני רגע הסברתי למה אני לא בית ספר לקידום אתרים והינה אני כותב לך עכשיו איך לקדם את האתר שלך בגוגל. ההבדל ביני לבין סנדלרים אחרים הוא שאני הולך לעשות את זה קצר ולעניין ואני לא הולך להסביר לך איך אני מצפה שאתה תקדם את האתר שלך, אלא אני הולך להסביר לך איך אני עובד.

מה זה קידום אתרים (בגדול)

קידום אתרים הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך כדי שיתאים למנועי החיפוש, מתוך שאיפה שיגיע כמה שיותר גבוה בדפי תוצאות מנוע החיפוש ביחס למה שאנשים מחפשים (מילות מפתח). זה חשוב כי רוב התנועה באינטרנט נעשית דרך מנועי החיפוש. המטרה של קידום אתרים מקצועי הוא לזהות את מילות המפתח הרלוונטיות והרווחיות ביותר לאתר שלך ולבצע אופטימיזציה של דפי האתר שלך בהתאם למילות החיפוש (ואני מוסיף – ולכוונת המחפש).

מחקר ואופטימיזציה של מילות מפתח

מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה הם מרכיבים חיוניים של קידום אתרים. שירות קידום אתרים שעובד בשבילך אמור לזהות את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לאתר שלך ולבצע אופטימיזציה של דפי האתר שלך בהתאם. 

לדוגמא, נניח שאתה מאמן אישי שרוצה למשוך יותר לקוחות לאתר שלך. מה שאני בתור מקדם אתרים אעשה על מנת לזהות מילות מפתח מתאימות לאתר שלך זה קודם כל לשאול אותך אילו שירותים אתה בדיוק מספק ואיפה. אני ארצה תמיד להתחיל בקידום של מילות מפתח עם זנב ארוך, כלומר – ביטוי המורכב משלוש מילים ויותר, כי זו הדרך הטובה ביותר להשתלב בתוצאות החיפוש האורגני. 

בסופו של דבר המטרה שלנו בקידום האתר שלך היא ליצור עמודים שהם סוג של חומה שבנויה מכמה שיותר לבנים. כדי לקדם את הביטוי 'מאמן כושר' אני צריך עמוד מרכזי שיכיל בתוכו עמודים נוספים שמדברים על 'אימונים פרטיים בבית הלקוח', 'אימונים בקבוצות קטנות', 'אימונים משותפים בחוץ', 'אימוני כושר אונליין', וכו'. דוגמא לביטויי זנב ארוך:

מאמן כושר בגוגל

אחרי שיהיו את העמודים המתאימים באתר שלך אני אקדם אותם בעזרת הכללת מילות המפתח בכותרות הדפים, בתיאורי המטא ובתוכן עצמו.

אופטימיזציה on page

אופטימיזציה on page מתייחסת לתהליך של אופטימיזציה של דפי האתר שלך עבור מנועי חיפוש ומשתמשים. מקדם אתרים שעוסק בקידום ולא בלימוד אמור להיות מסוגל לבצע את זה באתר שלך בצורה קבועה ומתמשכת ולזהות אזורים לשיפור. 

לדוגמא, נניח שאתה מדריך טיולים שרוצה לשפר את דירוג מנועי החיפוש של האתר שלך. בין הפעולות שאני אעשה באתר שלך מבחינה הזאת הן:

  • לזהות למי התוכן באתר שלך פונה. 
  • לייעל את תוכן האתר שלך על ידי הכללת מילות מפתח רלוונטיות.
  • להשתמש בתגי כותרת ושיפור הנראות הכוללת של האתר שלך.

בניית קישורים

בניית קישורים מתייחסת לתהליך רכישת קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלך מאתרים אחרים. בפעולה הזו מסייעת בשיפור סמכות האתר שלך ואת דירוג מנועי החיפוש. שירות קידום אתרים מעשי אמור להיות מסוגל לעזור לך לבנות קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלך באמצעות אסטרטגיות כמו פוסט אורח בבלוג ובניית קישורים שבורים. 

איך אני עושה את זה? לדוגמא, נניח שאתה בעל חנות שרוצה לשפר את דירוג מנועי החיפוש של האתר שלך. אני אשיג עבורך קישורים נכנסים מאתרים רלוונטיים כמו בלוגים בתעשייה, מגזינים בתחום, אתרים אחרים עם סמכות בתחום שלך או עם סמכות כללית ועוד.

החשיבות של קידום אתרים מקומי

קידום אתרים מקומי חשוב במיוחד לעסקים קטנים המסתמכים על לקוחות מקומיים. אנשים שמציגים את עצמם כמקדמי אתרים כותבים הרבה על קידום אתרים בתוצאות החיפוש המקומיות, אבל רק לעיתים נדירות הם מבצעים פעולות כאלה עבור הלקוחות שלהם. 

שירות קידום אתרים מעשי אמור להיות מסוגל לעזור לך לייעל את האתר שלך לשאילתות חיפוש מקומיות ולבנות קישורים נכנסים מקומיים איכותיים לאתר שלך. לדוגמא, נניח שאתה בעל עסק עם מוצרים עבור חיות מחמד ואתה רוצה למשוך אליך יותר לקוחות מהאזור שלך. אני אעזור לך לעשות את זה באמצעות רישומים עסקיים מקומיים, יעול דפי האתר שלך למילות מפתח מקומיות ובניית קישורים נכנסים מקומיים איכותיים לאתר.

אסטרטגיות ספציפיות לשיפור קידום אתרים

שירותי קידום אתרים מעשי צריך לספק עבורך אסטרטגיות ספציפיות לקידום האתר שלך, כולל מחקר ואופטימיזציה של מילות מפתח, אופטימיזציה בעמוד, בניית קישורים וקידום אתרים מקומי. את כל אלה כבר אמרתי, אבל מדובר כאן בסל גדול של אפשרויות שמתוכם התפקיד שלי הוא להתאים עבורך את האפשרות הטובה ביותר.

אסטרטגיות מותאמות אישית

אז כן, התאמה אישית היא חלק מהחבילה שאני בתור מקדם אתרים, מציע ללקוחות שלי. את האסטרטגיות שאני בונה עבורם אני מגבש על סמך הצרכים והיעדים הייחודיים של האתרים שלהם. לדוגמא, אם אתה מפעיל חנות דיגיטלית, השירות שלי עבורך יכלול התמקדות באופטימיזציה של דפי המוצר שלך למילות מפתח רלוונטיות, שיפור זמן הטעינה של האתר שלך ואופטימיזציה של האתר שלך למכשירים ניידים. 

אם אתה מאמן כושר שרוצה למשוך יותר לקוחות, אני אציע לך להתמקד ביצירת תוכן איכותי שימשוך את קהל היעד שלך. אחרי שתתן לי אור ירוק אני אבצע אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך לשאילתות חיפוש מקומיות ואני אבנה עבורך קישורים נכנסים איכותיים מאתרים רלוונטיים.

עבודה נכונה תחזיר לך את ההשקעה

אמנם קידום אתרים יכול להיות השקעה משמעותית, אך הוא יכול גם לספק החזר גבוה של ההשקעה שלך, כל עוד הדבר נעשה כמו שצריך. בתור לקוח אתה אמור להבין אילו תהליכים אני מבצע בתור מקדם אתרים, אבל אני לא מצפה שתדע כל דבר שאני עושה לעומק (אלא אם אתה רוצה לעשות הסבת מקצוע). 

אני לא כאן כדי ללמד אותך איך לקדם את האתר שלך, אני כאן כדי לקדם את האתר שלך עבורך וכדי לתת לך תמונה כללית של הדברים שאני עושה. זה טוב לך, זה טוב לי, זה טוב להשקעה של הכסף שלך, הזמן שלי, הזמן שלך והתפוקה של שנינו.

היתרונות של אלו שעושים על פני אלו שמלמדים

שירותי קידום אתרים מעשיים מציעים מספר יתרונות לעסקים, כולל:

חיסכון בזמן

שירותי קידום אתרים מעשי יכול לחסוך לך זמן על ידי טיפול בהיבטים המורכבים של קידום אתרים. זה יכול לפנות את הזמן שלך להתמקד בניהול העסק שלך ולהרחיב אותו.

פתרונות מותאמים אישית

השירות שאני מציע יכול לספק לך פתרונות מותאמים אישית המבוססים על הצרכים והיעדים הייחודיים של האתר שלך. זה יכול לעזור לך להשיג את היעדים העסקיים שלך בצורה יעילה ויעילה יותר.

מומחיות

אני מציע לך את הניסיון הרב ואת השירות המלא שלי. אני מצליח כבר יותר מעשר שנים לנווט בעולם המורכב של קידום אתרים ואני בטוח בעצמי ובמה שאני עושה. אני חי את העולם הזה, אני לומד כל הזמן את המגמות האחרונות ואת השינויים באלגוריתמים מנוע החיפוש, (עליהם אני כותב בבלוג שלפניך, במקום על הדרכים שאמורות ללמד אותך איך לקדם את האתר שלך, כאילו שבשביל זה אתה כאן) ולהתאים את האסטרטגיות שלהם בהתאם.

תמיכה ותקשורת שוטפת

שירותי קידום אתרים צריך להיות זמין עבורך, לספק תשובות לשאלות שלך ולספק תמיכה שוטפת. זו ההשקעה שלך, ואותה אתה יכול לקבל באמת רק במקום שמוגדר בתור שירות לקידום אתרים ולא במקום שעסוק בעיקר בלימוד ובקורסים לקידום. 

הימנעות מטכניקות קידום אתרים של כובע שחור

קידום אתרים שחור הוא תהליך שבו מקדמי אתרים משתמשים ביכולות שלהם, בניגוד להנחיות של גוגל, על מנת להשפיע על מנוע החיפוש להעלות את האתר במהירות. בטווח הקצר זה אולי מפתה, שכן טכניקות כובע שחור יכולות להשיג תוצאות טובות לטווח הקצר, אך טכניקות אלה עלולות לפגוע בביצועי קידום אתרים לטווח הארוך ובמוניטין של האתר שלך. 

שירות קידום אתרים אמור להיות מסוגל להימנע מטקטיקות כאלה (אם יש לו את הזמן ואם הוא לא עסוק בללמד) ולהשתמש באסטרטגיות קידום אתרים אתיות.

אסטרטגיות קידום אתרים אתיות

שימוש באסטרטגיות קידום אתרים אתיות המעדיפות הצלחה ארוכת הטווח של האתר שלך הן הדרך הנכונה והבריאה לקדם את האתר שלך במנועי החיפוש. עליהם להימנע מטכניקות כמו הסוואת קישורים, העלולות לפגוע בדירוג ובמוניטין של מנוע החיפוש באתר שלך.

תפקיד התוכן בקידום אתרים

תוכן הוא מרכיב קריטי בקידום אתרים, ושירותי קידום אתרים מעשיים אמורים להיות מסוגלים לעזור לך ליצור תוכן איכותי המותאם למנועי החיפוש ולקהל היעד שלך.

יצירת תוכן איכותי

שירותי קידום אתרים אמור לדעת לייצר עבורך או להפנות אותך לכותב תוכן שרלוונטי לקהל היעד שלך ומותאם למנועי חיפוש. הם אמורים להיות מסוגלים לערוך מחקר מילות מפתח כדי לזהות את מילות המפתח הרלוונטיות והרווחיות ביותר לתוכן שלך ולהשתמש בהן באופן אסטרטגי בתוכן שלך.

קידום תוכן

מה שווה תוכן אם אנחנו לא יכולים לקדם אותו? שירותי קידום אתרים אמורים להיות מסוגלים לקדם את התוכן שלך בערוצים שונים כגון מדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני ועוד. זה יכול לעזור לתוכן שלך להגיע לקהל גדול יותר ולהוביל יותר תנועה לאתר שלך.

לסיכום

קידום אתרים הוא היבט חיוני בשיווק דיגיטלי לעסקים בכל הגדלים. עם זאת, ללמוד את זה בעצמך יכול להיות מורכב ולגזול ממך זמן יקר. זו הסיבה שבעלי עסקים רבים פונים לשירותי קידום אתרים לקבלת עזרה. בעת בחירת שירות קידום אתרים, חשוב לחפש פתרונות מעשיים המותאמים לצרכים ולמטרות הייחודיים של האתר שלך. שירות קידום אתרים מעשי אמור להיות מסוגל לספק אסטרטגיות מותאמות אישית, לעקוב ולדווח על ביצועי קידום אתרים באתר שלך ולהשתמש בטכניקות קידום אתרים אתיות ונכונות לקידום האתר. על ידי עבודה עם שירות קידום אתרים מעשי. כך אתה יכול לחסוך זמן, להשיג תוצאות טובות יותר ולהתמקד בניהול העסק שלך. 

אני מציע לך לחפש שירות קידום אתרים שיכול לספק תמיכה ותקשורת שוטפת, לתעדף יצירת תוכן איכותי ולעזור לך להשיג החזר השקעה גבוה. בכך תוכלו לשפר את דירוג מנועי החיפוש של האתר שלכם, למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים ולהרחיב את העסק שלכם.

צריך עזרה בקידום האתר שלך במנועי החיפוש? אפשר לנו פרטים ואנחנו נחזור אליך לשיחת ייעוץ ללא עלות.

מאור סוויסה

מאור סוויסה, מנכ"ל וובלינקס ומומחה קידום אתרים עם נסיון של מעל ל 10 שנים בשיווק הדיגיטלי אשר ילווה אתכם במסע לעבר ההצלחה שלנו. אני נשוי ואבא לשלושה בנים, אומרים עליי שאני מבין באוזניות יותר מהמהנדסים שמייצרים אותם אבל אני אומר שאני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות הכי טובה שיש, אני יודע לנתב את האמביציה שלי גם לעולמות המקצועיים. 

לאורך השנים צברתי מומחיות בכל האלמנטים שקשורים לעולמות קידום האתרים ולמעגלים המקיפים מתוך הבנה שקידום אתר זה כמו רכב שחייב 4 גלגלים כדי להצליח – מקדם אתרים מקצועי, מתכנת תותח, איש תוכן מעניין שיודע להעביר רעיון, ושיתוף פעולה אמיתי וכנה עם הלקוח.

תוצאות