חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תוכן אותנטי לקידום מותג: שקיפות וחיבור אמיתי לקהל שלך

דף הבית » מאמרים

תוכן עניינים

בואו נתחיל ישר בתכלס. יש לכם מוצר או שירות שאתם רוצים למכור ואתם יודעים שלא מספיק להגיד "הוא טוב, תקנו אותו" ושבמקרים רבים הפעולה הזאת (שנקראת 'שיווק אגרסיבי') יכולה דווקא לפעול בצורה הפוכה ולירות לכם ברגל. אז מה הפתרון? 

יש הרבה פתרונות, אבל כאן אני רוצה לדבר אתכם על אחד היעילים ביותר, זה שהולך ותופס מקום של כבוד בעוגת האלגוריתם של גוגל בשנים האחרונות ועם כניסת תוכנות הבינה המלאכותית ליצירת תוכן נראה שהחלק הזה באלגוריתם רק יילך ויגדל – אותנטיות התוכן: 

  • מה זה תוכן אותנטי? 
  • איך עושים את זה? 
  • מי עשה את זה לפניכם ומה אפשר ללמוד ממנו? 

 

♦ צריך עזרה בקידום האתר שלך במנועי החיפוש? השאר פרטים ואנחנו נחזור אליך לשיחת ייעוץ ללא עלות ♦

 

כך הופכת האותנטיות לחלק מהמשחק

נתחיל בכמה דוגמאות לאנשים שדנים בתהליך יצירת התוכן שלהם בתוך התוכן עצמו:

קייסי נייסטאט: יוטיובר ויוצר סרטים שמציג ברבים מהתכנים שלו את ה – "מאחורי הקלעים" של הסרטונים שלו בתוך התוכן. לדוגמא, הוא יצר סרטונים על האופן שבו הוא מארגן את הציוד שלו, עורך את הוולוגים שלו, וסתם יושב ומסתכל על הוולוגים שהוא כבר ערך.

צ'רלי מקדונלס (Charlieissocoollike): צ'רלי דן בעבר ביצירת התוכן שלו בסרטונים, ודיבר על דברים כמו רעיונות הווידאו שלו, איך הוא מגדיר את הצילומים שלו ותהליך העריכה שלו.

Every Frame a Painting: ערוץ יוטיוב פופולרי לניתוח סרטים, המנוהל על ידי טוני ג'ואו, צולל מדי פעם לתוך המתודולוגיה של יצירת הפרקים שמנתחים את הסרטים. טוני דן בתהליך בחירת הסרטים שהוא מנתח, מדבר על עבודת עריכת הקליפים, והוא מדבר גם על האתגרים העומדים בפניו בכל הנוגע לשמירה על זכויות היוצרים.

הפודקאסט של דן הרמון "Harmontown": דן הרמון, היוצר של "Community" ו-"Rick and Morty", מרבה לדון בתהליך היצירה והכתיבה לתוכניות בפודקאסט שלו. הוא מתעמק הן בשמחות והן באתגרים של יצירת תוכן.

Nerdwriter: בחלק מהפרקים, איוון פושק מתמודד עם תהליך יצירת תכני וידאו, ושופך אור על האופן שבו הוא בוחר נושאים, חוקר ובונה את התוכן שלו.

CGP Grey: יוטיובר חינוכי פופולרי שלעתים חולק הצצות לתהליך יצירת התוכן שלו, כולל האופן שבו הוא חוקר, כותב תסריטים ויוצר הנפשות לסרטונים שלו.

אדפטיישן: אמנם מדובר בסרט, אבל כדאי להזכיר אותו בהקשר של יצירת תוכן אותנטי. ניקולס קייג' מגלם גם את צ'רלי קאופמן, התסריטאי האמיתי של הסרט, וגם את אחיו התאום הבדיוני, דונלד. הסרט עוסק במאבקים שעמדו בפני קאופמן כשניסה לעבד ספר עיון לתסריט, והוא נכנס לעומק התהליך של היצירה שלו.

שקיפות היא חלק גדול מעוגת האותנטיות של התוכן שלך

מה המחנה הנפוץ בין כל היוטיוברים שציינתי קודם מבחינת נושאים פופולריים בשיווק? אלה שמשכו אתכם אל המדריך הזה? החוט המשותף הוא המושג ה – "שקיפות" ביצירת תוכן.

שקיפות ואותנטיות: כל היוצרים שהזכרתי שוברים לעתים קרובות את "הקיר הרביעי", ומעניקים לצופים שלהם הצצה אל מאחורי הווילון. תוך דיון בתהליך שלהם, באתגרים ואפילו במאבקים העומדים בפניהם בהפקת תוכן, הם בעצם עוסקים בנושא אותו הם יוצרים בצורה של מטא-תוכן שמרגיש יותר אותנטי ואמיתי.

מיתוג אישי: לכל אחד מהיוטיוברים הללו יש סגנון וגישה ייחודיים, שהופכים לחלק מזהות המותג שלהם. העקביות בתוכן שלהם, בשילוב עם רגעים של שקיפות, מחזקת את המותג האישי שלהם.

מעורבות עם הקהל: דיון בתהליך יצירת התוכן יוצר סוג של מעורבות קהל. על ידי הסבר כיצד הם בוחרים נושאים, עורכים את עבודתם, או אפילו על ידי התייחסות ישירה למשוב וביקורת, הם שומרים על קשר עמוק יותר עם הקהל שלהם.

הגישה הזו חיונית להצלחה של אסטרטגייה שיווקית מכיוון שהמשתמשים מעריכים אותנטיות ושקיפות יותר ויותר. הם מעדיפים לעקוב אחר מותגים ואנשים שהם מרגישים שהם "אמיתיים" ומהימנים. היוטיוברים שציינתי קודם ממנפים את החיפוש של קהלי היעד שלהם אחר אותנטיות על ידי פתיחות בנוגע לתהליכים, האתגרים והמחשבות שלהם, כך הם גורמים לקהל שלהם להרגיש יותר מחובר ומושקע בתוכן שלהם.

למי האותנטיות יכולה לסייע?

מהגישות של היוטיוברים שהבאתי כדוגמא עולות מסקנות שיכולות לעזור יוצרי תוכן מכמה סוגים:

יוצרי תוכן בתחילת דרכם: מי שמחפש להקים ערוץ יוטיוב או כל פלטפורמה ליצירת תוכן יכולים ללמוד מהשיטות של היוצרים שהבאתי כדוגמא. הבנת החשיבות של שקיפות, עקביות ויצירת מעורבות גבוהה יכולה לעזור להם לעצב את התוכן שלהם ולבנות קשר אמיתי עם הקהל שלהם.

יוצרי תוכן ותיקים: גם אלה שכבר יש להם עוקבים יכולים לבצע הערכה מחדש של אסטרטגיות השיווק שלהם. הם יכולים לשלב יותר שקיפות או לנסות שיטות שונות ליצירת קשר עם הקהל שלהם כדי להעמיק את הקשר שלהם ולהגביר את הנאמנות.

מותגים ועסקים: בעידן שבו צרכנים מעריכים אותנטיות, מותגים יכולים להפיק תועלת מהצגת שקיפות במאמצי השיווק שלהם. הצגת תוכן 'מאחורי הקלעים' או התייחסות ישירה למשוב הצרכנים. זה יכול לעזור להפיח במותג רוח חיים ולייצר אמון בקרב הצרכנים.

אנשי שיווק ויחסי ציבור: בעלי תפקידי יחסי ציבור ושיווק יכולים לקבל תובנות כיצד מיתוג אישי ומעורבות ישירה יכולים לעצב את תפיסת הציבור לגבם. זה יכול לתת ערך מיוחד במצבים של ניהול משברים או השקת קמפיינים חדשים.

מחנכים במדיה ותקשורת: פרופסורים או מורים בתחומי מדיה, תקשורת או שיווק יכולים להשתמש בדוגמאות אלה כדי להמחיש אסטרטגיות עכשוויות ביצירת תוכן ומעורבות קהל.

סטודנטים: במיוחד אלו הלומדים דיסציפלינות שיווק, מדיה או תקשורת דיגיטלית, יכולים לנתח את הטקטיקות האלה כדי להבין ולפתח אסטרטגיות חדשות למעורבות דיגיטלית ואפילו לייצר קריירה בתחומים אלה.

מפתחי פלטפורמה דיגיטלית: אנשים המפתחים פלטפורמות חדשות של מדיה חברתית או אתרי שיתוף תוכן יכולים לבחון את האסטרטגיות הללו כדי להבין אילו כלים או תכונות עשויים להיות בעלי ערך ליוצרי תוכן ביצירת אותנטיות והגברת המעורבות.

יועצים ואסטרטגים דיגיטליים: אנשי מקצוע המייעצים לעסקים או לאנשים על הנוכחות הדיגיטלית שלהם יכולים לשלב את השיעורים הללו באסטרטגיות שלהם, תוך שימת דגש על חשיבות האותנטיות ומעורבות ישירה של הקהל, כאשר הנושא המשותף לכולם הוא הערך של אותנטיות ושקיפות בטיפוח קשרים אמיתיים עם קהלי יעד.

התחברות אותנטית לכוונת החיפוש של קהלי היעד שלך

עכשיו אני רוצה לדבר כל קהלי היעד שנתתי לכם כאן ולפרט את כוונת החיפוש של כל אחד מהם. בואו נפרק וניצור ניתוח ראשוני של כוונת החיפוש עבור כל קהל יעד:

יוצרי תוכן חדשים

כוונת החיפוש הן:

יוזרים שמחפשים תוכן של אנשים שלמדו את היסודות של יצירת תוכן, מצאו אסטרטגיות יעילות לבניית קהל, הבינו כיצד להשתמש בכלים ובפלטפורמות, וגילו השראה מיוצרים מצליחים.

חיפושים פוטנציאליים

"כיצד להקים ערוץ יוטיוב", "הכלים הטובים ביותר ליוצרי תוכן", "אסטרטגיות ליצירת תוכן למתחילים".

יוצרי תוכן מבוססים

כוונת החיפוש הן:

  • כוונת החיפוש היא למצוא מידע על דרכים לשפר את האסטרטגיות הקיימות שלהם.
  • לבצע אופטימיזציה של התוכן כדי להגדיל את טווח החשיפה.
  • ללמוד על כלים ותכונות מתקדמות בתחום.
  • להישאר מעודכנים בשינויים או טרנדים בפלטפורמה.

חיפושים פוטנציאליים

"כיצד להגדיל את המנויים ביוטיוב", "טכניקות עריכת וידאו מתקדמות", "עדכוני האלגוריתם האחרונים של YouTube".

מותגים ועסקים

כוונת החיפוש הן:

  • כיצד לשווק את התוכן בצורה נכונה.
  • איך לייצר שיתופי פעולה משמעותיים.
  • איך לאמוד מדדי קהל.
  • יצירת תוכן שיוצר מעורבות.

חיפושים פוטנציאליים: "אסטרטגיות שיווק תוכן יעילות", "איך לשתף פעולה עם משפיענים", "מדידת החזר ROI של תוכן".

אנשי שיווק ויחסי ציבור

כוונות החיפוש הן: 

  • להישאר מעודכן במגמות השיווק האחרונות.
  • ללמוד על מסעות פרסום מוצלחים.
  • להיבן את הסנטימנט הקהל.
  • לחדד את מיומנויות ניהול המשברים.

חיפושים פוטנציאליים

"טרנדים אחרונים בשיווק דיגיטלי", "מקרים מוצלחים של קמפיינים יחסי ציבור", "איך לנהל משברי יחסי ציבור".

מחנכים במדיה ותקשורת

כוונות החיפוש הן: 

  • מציאת משאבים חדשים להוראה.
  • הבנת מגמות מדיה עבור תוכנית לימודים מעודכנת.
  • חקירת מתודולוגיות של יוצרי תוכן עכשוויים.
  • מחקר אקדמי על לימודי מדיה.

חיפושים פוטנציאליים

"מחקרי מדיה", "משאבי הוראה למדיה דיגיטלית", "מגמות עדכניות ביצירת תוכן".

תלמידים

כוונות החיפוש הן: 

  • לרכוש ידע.
  • למצוא משאבים עבור פרויקטים או משימות.
  • למצוא דוגמאות מהעולם האמיתי של מה שהם לומדים.
  • לחפש התמחות או הזדמנויות עבודה בתחום.

חיפושים פוטנציאליים

"דוגמאות לשיווק תוכן יעיל", "התמחות בתקשורת דיגיטלית", "איך לבנות מותג אישי באינטרנט".

מפתחי פלטפורמות דיגיטליות

כוונות החיפוש הן: 

  • הבנת צרכי המשתמש.
  • הישאר מעודכן בתכונות המתחרים.
  • יצירת קשר עם נותני משובים כדי לשפר את הפלטפורמה שלהם.
  • צפיית מגמות עתידיות בשיתוף תוכן דיגיטלי.

חיפושים פוטנציאליים

"משוב משתמשים על פלטפורמות תוכן", "תכונות של אתרי מדיה חברתית מצליחים", "עתיד של שיתוף תוכן דיגיטלי".

  • יועצים ואסטרטגים דיגיטליים

כוונות החיפוש הן: 

  • דרכים חדשות לייעוץ מושכל ללקוחות.
  • התעדכנות בחידושים שבעולם האסטרטגיות הדיגיטליות. 
  • מדדים וניתוחים.
  • בניית רשת בתעשייה.

חיפושים פוטנציאליים

"אסטרטגיות דיגיטליות לשנת 2023", "איך לפרש מדדי תוכן", "אירועי רשת ליועצים דיגיטליים".

איך לייצר תוכן אותנטי – דוגמאות מהעולם האמיתי

עכשיו אני רוצה לספר לך את סיפורי המקרה האמיתיים של אדם אחד מכל אחת מכוונות החיפוש שציינתי קודם. סיפורי ההצלחה של האדם הפרטי (לא תאגיד ולא חברה) שהצליח לעבוד עם עקרונות התוכן האותנטי עליהם דיברנו עד עכשיו.

מיקוד

מיה תמיד אהבה איפור אבל לא הייתה בטוחה איך לחלוק את התשוקה שלה עם העולם. היא התחילה בחיפוש של "איך להקים ערוץ יוטיוב" ועד מהרה נתקלה בסדרה של מדריכים שעזרו לה להבין את הרעיון. תוך חודש מיה השיקה את הערוץ שלה, "רגעי האיפור של מיה", המתמקד בפתרונות יופי במחירים סבירים, ערוץ שצבר במהירות קהל מסור של עוקבות ואף הפך למקור הכנסה עבורה.

חשיבה על קהילה

ראג', וולוגר תיירות עם כמות מנויים נאה בערוץ היוטיוב שלו, הרגיש שהצמיחה שלו נעצרה. הוא חיפש מושגים כמו "כיצד להגדיל את המנויים ביוטיוב", ונחשף לנושא המעורבות הקהילתית. הוא החל בסשן שאלות ותשובות חודשי, מה שיצר מעורבות ישירה שהובילה לצמיחה של 50% במספר המנויים בערוץ שלו במשך שישה חודשים.

יצירת מוניטין

ולרי, מעצבת אופנה, רצתה שהמותג שלה יקבל חשיפה ברשת. היא עשתה עבודת מחקר מקיפה בנושא "אסטרטגיות שיווק תוכן יעילות", והחלה לטוות סיפורים של בעלי המלאכה מאחורי קו הביגוד שלה, מה שיצר עבור המותג שלה מוניטין של שקיפות ואותנטיות.

נרטיב תדמיתי

לאחר שתגובה שלילית של לקוח יצרה רעש ציבורי גדול סביב המוצר של ענאן, הוא חיפש "איך לנהל משברי יחסי ציבור". תוך יישום אמצעים מהירים של בקרת נזקים, הוא לא רק הציל את תדמית המותג אלא הפך את הנרטיב לכזה של מותג שמקשיב ומתפתח.

רלוונטיות

ד"ר אליאנה עדכנה את ההרצאות שלה, וכדי לעשות את זה היא חיפשה "מגמות עדכניות ביצירת תוכן". תוך שילוב תובנות של יוצרי תוכן פופולריים, הקורסים שלה הפכו למבוקשים באוניברסיטה בשל הרלוונטיות שלהם לנוף הדיגיטלי בעולם האמיתי.

ניצול הזדמנויות

אחמד, סטודנט לתקשורת דיגיטלית, חיפש "דוגמאות לשיווק תוכן יעיל" לפרויקט כיתתי. בהשראת מקרים מהעולם האמיתי, הוא לא רק עמד במשימתו אלא גם פתח בלוג שדן באסטרטגיות שיווקיות, והקנה לו התמחות בסוכנות דיגיטלית מובילה.

התאמה אישית

אלנה עבדה כמפתחת שותפה בבניית אפליקציית שיתוף תמונות חדשה. הנושא בו אלנה התעניינה, "תכונות של אתרי מדיה חברתית מצליחים", הוביל אותה להדגיש התאמה אישית של משתמשים ובניית קהילה. האפליקציה שלה, "PicTale, הפכה עד מהרה לפופולרית בזכות יצירת התוכן הייחודי על ידי משתמשים.

יועצים ואסטרטגים דיגיטליים

סמואל, יועץ דיגיטלי צעיר, התמודד עם לקוח שביקש לקבל לידיו אסטרטגיות עתידניות. במחקר של "אסטרטגיות דיגיטליות לשנת 2023", הוא יצר תוכנית המדגישה חיפוש קולי ושילוב AR, וזכה בשבחים ובעוד לקוחות שמחפשים גישות עם חשיבה קדימה.

נושאים שקשורים בקשר ישיר לחשיבות התוכן האותנטי

עכשיו אני רוצה לדבר איתך על נושאים שיש להם קשר ישיר לנושא האותנטיות של התוכן. הנושאים האלה חשובים כי הם הולכים יד ביד עם האותנטיות של התוכן, ויחד הם יהוו כוח בלתי ניתן לעצירה שיביא את התוכן שלך למקומות הראשונים במנועי החיפוש. הנושאים האלו מציעים נקודות מבט נוספת ומתעמקים בהיבטים שונים של הנושא הכללי – "תוכן אותנטי".

למה צריך להיות לכם אכפת מדברים אחרים עכשיו?

דבר נוסף שאני רוצה לעשות זה לכסות את כל הנושאים שקשורים לנושא התוכן האותנטי בדוגמאות של יוצרים שהשתמשו באלמנט אחד או יותר על מנת לייצר ולחשוף תוכן אותנטי.

 

אלא שכדי להבין לעומק את החיבור בין הנושאים שאני אציג מיד לנושא אותנטיות התוכן (בקשר שאני רואה אותו כמו מערכת כוכבים שסובבת סביב שמש) אני הולך להדגיש, בעזרת דוגמאות כמובן, את הסיבה ליצירת התוכן, את מטרתו, ואת ההנעה לפעולה שיוצרי התוכן שילבו בו. 

 

יחד עם זאת אני גם אנתח את היכולת של היוצרים לייצר תוכן שיווקי לא אגרסיבי והצליח להניע אנשים לפעולה.

סטוריטלינג בעידן הדיגיטלי

כיצד מלאכת הסטוריטלינג התפתחה עם הטכנולוגיה ומדוע האותנטיות נשארת הליבה שלה.

  • יוצר: קייסי נייסטאט
    • סיבה ומטרה: באמצעות הוולוגים היומיים שלו ותכני וידאו אחרים, קייסי מציג סיפורים על חייו, אתגרים, מסעות ועוד, נותן עדשה לעולמו.
    • Drive for Action: דרך שיתוף סיפורים וערכים אישיים, הוא מעודד את הצופים שלא לוותר על תשוקותיהם, להיות יצירתיים ולהישאר אותנטיים.
    • שיווק לא אגרסיבי: בעוד שלקייסי יש שיתופי פעולה במותג, הוא משלב אותם בצורה חלקה בתוכן שלו מבלי לגרום לו להרגיש מאולץ, ושומר על הקול האותנטי שלו.

תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC)

חקר עליית התוכן שנוצר על ידי משתמשים וכיצד האותנטיות הטבועה בו יכולה להועיל למותגים ולפלטפורמות.

  • יוצר: גארי ויינרצ'וק
    • סיבה ומטרה: גארי לעתים קרובות משתף מחדש תוכן שנעשה על ידי העוקבים שלו, ובונה תחושה של קהילה וחיבור.
    • Drive for Action: על ידי שיתוף UGC, הוא מעודד יותר משתמשים ליצור תוכן סביב המותג שלו, ולמעשה קידום במיקור המונים.
    • שיווק לא אגרסיבי: על ידי הדגשת UGC, גארי יוצר מערכת טבעית שבה עוקבים מקדמים את המותג באופן אורגני, ולא באמצעות קידום מכירות ישיר.

שיווק משפיעים

האיזון בין מבצעים בתשלום לבין המלצות אמיתיות – כיצד משפיעים יכולים לשמור על אותנטיות:

  • יוצרת: לילי סינג (IISuperwomanII)
    • סיבה ומטרה: כיוטיוברית וכמארחת בשעות הלילה המאוחרות, לילי משתפת פעולה עם מותגים שמתיישרים עם הערכים שלה.
    • Drive for Action: ההמלצות האמיתיות שלה מגיעות לרוב עם מסרים מעצימים, המניעים את הצופים להגשים חלומות, ומדי פעם, לחקור את המותגים שבהם היא תומכת.
    • שיווק לא אגרסיבי: לילי נעזרת בשותפויות מותג שמרגישות טבעי, והיא תמיד שומרת על הטון הקומי והמעצים שלה.

תוכן מאחורי הקלעים 

מדוע הקהל אוהב לראות יצירה של מוצר, סרט או כל פיסת תוכן, וכיצד זה מסייע לתהליך.

  • יוצר: פיטר מקינון
    • סיבה ומטרה: פיטר, צלם וצלם וידאו, נותן לצופים לעתים קרובות הצצה אל מאחורי הקלעים של תהליכי היצירה שלו.
    • Drive for Action: על ידי ביטול המסתורין של יצירת תוכן, הוא מעודד יוצרים ששואפים להרים את המצלמה ולהתחיל לצלם.
    • שיווק לא אגרסיבי: למרות שהוא מרבה להשתמש בציוד ממותג, ההתמקדות העיקרית שלו נשארת ללמד ולעורר השראה, לא למכור.

אותנטיות תוכן בעידן ה-Deepfakes

הקושי להבחין בין אמיתי לזיוף והחשיבות של מקורות מהימנים.

  • יוצר: טום סקוט
    • סיבה ומטרה: טום מחנך את הצופים במגוון נושאים, כולל הסכנות והמורכבויות של זיופים עמוקים.
    • Drive for Action: באמצעות תוכן אינפורמטיבי, הוא מדרבן את הצופים להיות צרכני תוכן ביקורתיים יותר ובעלי אבחנה של מידע מקוון.
    • שיווק לא אגרסיבי: המטרה שלו היא בעיקר חינוכית, ולמרות שיש לו מדי פעם נותני חסות, הם לא פוגעים במסר המרכזי שלו.

סטרימינג בשידור חי

כיצד תוכן בזמן אמת, ללא אפשרות עריכה, מביא אותנטיות שאין כמותה לקהל.

  • יוצר: DrLupo (בנג'מין לופו)
    • סיבה ומטרה: DrLupo משדר משחקי וידאו, ומציע תגובות אמיתיות ואינטראקציות עם מעריצים.
    • הנעה לפעולה: שידורי הצדקה החיים שלו עודדו תרומות למטרות שונות.
    • שיווק לא אגרסיבי: למרות שיש לו שותפויות מותג, ההתמקדות נשארת במשחקיות ואינטראקציה קהילתית.

פודקאסטים

מדיום שבו שיחות ארוכות וצלילות עמוקות יכולות להיות יותר אמיתיות ופחות מתוסרטות ממדיה מסורתית.

  • יוצר: דקס שפרד (מומחה לכורסא)
    • סיבה ומטרה: דאקס עורך ראיונות עומק, דן בהצלחות, כישלונות וסיפורים אישיים.
    • הנעה לפעולה: המאזינים מתבקשים להרהר בעצמם ולקבל את הפגמים שלהם, מה שהופך את הצמיחה האישית לנושא עקבי.
    • שיווק לא אגרסיבי: יש מודעות ממומנות אך הן אינן משבשות את האותנטיות של הראיונות.

מיתוג אישי ואותנטיות

יצירת זהות מקוונת שהיא גם אמיתית וגם מדברת אל קהל היעד שלך.

  • יוצרת: מארי פורליאו
    • סיבה ומטרה: באמצעות התוכן שלה, מארי מציעה עצות עסקיות וטיפים לחיים, המבוססים על אותנטיות.
    • הנעה לפעולה: מארי מעודדת את הצופים לממש את חלומות היזמות שלהם ו – "ליצור עסק וחיים שאתה אוהב".
    • שיווק לא אגרסיבי: קידום הקורסים שלה תואם את המסר הרחב יותר שלה, מה שגורם לשיווק להרגיש עקבי ואותנטי.

דוגמה ליוצר תוכן שהבין את המערכת והצליח בגדול

נושא: פודקאסטים

כאמור, מדיום שבו שיחות ארוכות וצלילות עמוקות יכולות להיות יותר אמיתיות ופחות תסריטאיות ממדיה מסורתית.

יוצר התוכן: מארק מרון מה-WTF עם פודקאסט מארק מרון.

רקע: מארק מרון, קומיקאי ושחקן, התחיל את הפודקאסט שלו, "WTF עם מארק מרון", בשנת 2009. בתחילה זה שימש אותו בעיקר לעיבד רגשות ולמציאות כיוון חדש בקריירה שלו. הפודקאסט כולל ראיונות ארוכים ומעמיקים עם קומיקאים, שחקנים, סופרים ואישים אחרים מתעשיית הבידור.

איך הוא מדגים תוכן אותנטי

שיחות גולמיות: הראיונות של מרון הם לא הראיונות הפרסומיים האופייניים שאתה עשוי למצוא ברוב הפודקאסטים שנאבקים על תקציבים בארץ. הם גולמיים, מופנמים, ולפעמים אפילו טיפוליים. הוא מתעמק בחייהם האישיים, במאבקים ובקריירה של אורחיו.

גילויים אישיים: מרון לא נרתע מלדון בנושאים שלו, בין אם מדובר במאבקיו בהתמכרות, במערכות היחסים שלו או בעליות ומורדות בקריירה. השתקפות עצמית זו הפכה אותו לדמות חביבה וחמה שהמאזינים בוחרים לחזור אליה שוב ושוב.

פורמט ללא תסריט: התוכנית לא עוקבת אחר תסריט קבוע. שיחות זורמות באופן טבעי, ומובילות לגילויים בלתי צפויים ולרגעים אמיתיים.

פיתוח מומחיות: במהלך השנים הפך מרון למראיין מומחה. הסגנון שלו מובהק, והוא יודע איך לגרום לאורחים שלו להיפתח בדרכים שאולי לא  היו נפתחים במקומות אחרים. הוא ראיין את כולם, החל מקומיקאים ועד לנשיא לשעבר ברק אובמה, ובכל פעם הוא מצליח להביא מגע של אותנטיות לשיחה.

חיבור לנושא: הפודקאסט של מארק מרון מדגים את מהות הפודקאסט האותנטי. המדיום עצמו מסייע לשיחות עמוקות ולא מתוסרטות, אבל מרון לוקח את זה צעד קדימה עם המגע האישי שלו והסקרנות האמיתית שלו. הוא דוגמא מצוינת ליוצר תוכן ששולט באמנות התוכן האותנטי בעולם הפודקאסטים.

מאור סוויסה

מאור סוויסה, מנכ"ל וובלינקס ומומחה קידום אתרים עם נסיון של מעל ל 10 שנים בשיווק הדיגיטלי אשר ילווה אתכם במסע לעבר ההצלחה שלנו. אני נשוי ואבא לשלושה בנים, אומרים עליי שאני מבין באוזניות יותר מהמהנדסים שמייצרים אותם אבל אני אומר שאני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות הכי טובה שיש, אני יודע לנתב את האמביציה שלי גם לעולמות המקצועיים. 

לאורך השנים צברתי מומחיות בכל האלמנטים שקשורים לעולמות קידום האתרים ולמעגלים המקיפים מתוך הבנה שקידום אתר זה כמו רכב שחייב 4 גלגלים כדי להצליח – מקדם אתרים מקצועי, מתכנת תותח, איש תוכן מעניין שיודע להעביר רעיון, ושיתוף פעולה אמיתי וכנה עם הלקוח.

תוצאות