חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמפיין ממומן בפייסבוק: איך זה עובד ומה עושים לפני שמתחילים

דף הבית » מאמרים
איך עושים פייסבוק ממומן

תוכן עניינים

במדריך הבא אני רוצה לדבר איתך על קמפיין ממומן בפייסבוק. זו אחת הדרכים המהירות והיעילות לקבל חשיפה למותג שלך, וכאן אני רוצה להסביר לך איך זה עובד, מה צריך לעשות כדי להתחיל, מה סדר גודל ההוצאות ומה האתר שלך יוכל להרוויח מקמפיין כזה גם ברמת הקידום האורגני במנועי החיפוש.

קמפיין ממומן בפייסבוק, המכונה גם קמפיין פייסבוק מודעות, הוא סוג של פרסום בתשלום בפלטפורמת פייסבוק. זה מאפשר לעסקים למקד את המודעות לקהל יעד מסוים על סמך גורמים שונים כמו דמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגויות ומיקום גאוגרפי. על ידי יצירה והרצה של מסע פרסום, אתה יכול לקדם את המוצרים או השירותים שלך לקהל רלוונטי, להגדיל את טווח ההגעה שלך, את המודעות למותג ואת הפוטנציאל ליצירת לידים או מכירות.

5 יתרונות בקמפיין ממומן בפייסבוק

  1. פרסום ממוקד: אתה יכול להגיע לקהל הרצוי שלך על ידי שימוש באפשרויות המיקוד המדויקות של פייסבוק, כדי להבטיח שהמודעות שלך יוצגו לאנשים שיש סיכוי גבוה יותר שהתעניינו במוצרים או בשירותים שלך.
  2. בקרת תקציב: אתה יכול להגדיר תקציב יומי או תקציב 'לכל החיים' עבור מסע הפרסום שלך, המאפשר לך לשלוט בעלויות הפרסום ולהבטיח שלא תבזבז יותר מדי.
  3. מעקב אחר ביצועים: פייסבוק מספקת ניתוח מפורט ותובנות לגבי ביצועי המודעות שלך, ומאפשרת לך לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלך על סמך נתונים, ולשפר את ההחזר על ההשקעה שלך (ROI).
  4. מודעות מוגברת למותג: על ידי הגעה לקהל רחב יותר, אתה יכול ליצור יותר מודעות למותג ולמשוך לקוחות חדשים לעסק שלך.
  5. יצירת לידים ומכירות: בעזרת פרסום ממוקד, אתה יכול להגדיל את הסבירות למשוך לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים בהצעות שלך, ובסופו של דבר להוביל לידים ומכירות עבור העסק שלך.

כדי להתחיל מסע פרסום ממומן בפייסבוק, תצטרך ליצור דף עסקי ולהגדיר חשבון מודעות דרך Facebook Ads Manager. משם תוכל ליצור מסעות פרסום, לבחור את קהל היעד שלך, להגדיר את התקציב שלך ולעצב את המודעות שלך באמצעות פורמטים שונים כמו תמונות, סרטונים או מודעות קרוסלה.

זכור לעקוב אחר ביצועי מסע הפרסום שלך באופן קבוע ולבצע התאמות לפי הצורך כדי לייעל את התוצאות שלך.

כיצד נקבעים מחירי המודעות וכיצד תוכל לשלוט בהוצאות?

פייסבוק משתמשת במערכת  של מכירה פומבית כדי לקבוע את העלות של מודעות ממומנות, והיא מאפשרת למפרסמים לשלוט בהוצאות שלהם באמצעות אפשרויות תקצוב שונות. הנה סקירה כללית של אופן התמחור של פייסבוק וכיצד תוכל לנהל את הוצאות המודעות שלך:

מערכת מכירות פומביות

כשאתה יוצר מודעת פייסבוק אתה בעצם מציע הצעות נגד מפרסמים אחרים שממקדים לאותו קהל (audience). עלות המודעה שלך נקבעת על ידי מספר גורמים, כולל סכום הצעת המחיר שלך, רלוונטיות המודעה והתחרות. פייסבוק שואפת להציג מודעות רלוונטיות למשתמשים תוך שמירה על כיסם של המפרסמים ותוך ניסיון לתת להם את התמורה הטובה ביותר לתקציב הפרסום שלהם.

אסטרטגיית הצעות מחיר

ניתן לבחור בין אסטרטגיות הצעות מחיר שונות, כגון עלות מינימלית או עלות מקסימלית:

הצעת מחיר בעלות מינימלית

הצעות המחיר בעלות הנמוכה ביותר מאפשרות לפייסבוק לבצע אופטימיזציה אוטומטית של הצעת המחיר שלך כדי להשיג את מירב התוצאות בעלות הנמוכה ביותר האפשרית. 

הצעת מחיר בעלות מקסימלית

הצעת מחיר בעלות מקסימלית מאפשרת לך להגדיר מה היא העלות הגבוהה ביותר אותה אתה מוכן להוציא עבור הפעולה הרצויה (קליק או המרה) ופייסבוק תנסה להשיג כמה שיותר תוצאות במסגרת המגבלה אותה אתה קבעת.

תקציב יומי או תקציב קבוע

ניתן להגדיר תקציב יומי או תקציב קבוע עבור הקמפיין. תקציב יומי מציין כמה אתה מוכן להוציא ביום, בעוד שתקציב קבוע הוא הסכום הכולל אותו אתה מוכן להוציא לאורך כל מסע הפרסום. על ידי הגדרת תקציב, תוכל לשלוט בהוצאות המודעות שלך ולהבטיח שהוא לא יעלה על המגבלה הרצויה.

תזמון מודעות

אם יש לך תקציב קבוע, תוכל לבחור להציג את המודעות שלך במהלך ימים או שעות ספציפיים כדי לייעל את פעילות הקמפיין. אפשרות זו שימושית במיוחד אם אתה יודע שקהל היעד שלך פעיל יותר בשעות מסוימות או סביר להניח שיתעסק עם המודעות שלך בזמנים מסוימים.

ניטור ואופטימיזציה

עקוב אחר ביצועי המודעה וערכי העלות שלך, כמו עלות לקליק או עלות לאלף הופעות. אם העלויות שלך גבוהות מהצפוי, תוכל לשנות את אסטרטגיית המיקוד, הקריאייטיב או הצעת המחיר של המודעה שלך כדי לייעל את הוצאות המודעות שלך.

השהה או הפסק מסעות פרסום

אם מסע הפרסום שלך אינו מתפקד כפי שציפית, או שהגעת ליעדים שלך, תוכל להשהות או להפסיק את המודעות כדי לשלוט בהוצאות שלך. זה מאפשר לך להעריך מחדש את האסטרטגיה שלך ולבצע התאמות נחוצות לפני חידוש או התחלת קמפיין חדש.

על ידי הבנת אופן הפעולה של תמחור המודעות של פייסבוק ושימוש באפשרויות ובכלי התקצוב הזמינים, תוכל לשלוט ביעילות בהוצאות המודעות שלך תוך מיקסום תוצאות הקמפיין.

איך פייסבוק יודעת למי לחשוף את התוכן שאני מפרסם בקמפיין ממומן?

פייסבוק משתמשת באלגוריתם מתוחכם כדי לקבוע אילו משתמשים רואים את התוכן שאתה מפרסם בקמפיין ממומן. לפלטפורמה יש גישה לכמות עצומה של נתונים על המשתמשים שלה, שבהם היא משתמשת כדי לעזור לך למקד את המודעות שלך ביעילות. 

כאשר אתה יוצר קמפיין ממומן, אתה יכול להגדיר את קהל היעד שלך על סמך קריטריונים שונים, ופייסבוק תציג את המודעות שלך למשתמשים שתואמים את הקריטריונים האלה. הנה כמה אפשרויות מיקוד מרכזיות:

דמוגרפיה

אתה יכול למקד למשתמשים על סמך גיל, מגדר, השכלה, עיסוק, מצב מערכת יחסים ועוד.

תחומי עניין

פייסבוק מאפשרת לך למקד את התוכן לאנשים על סמך תחומי העניין שלהם, שיכולים לכלול תחביבים, בידור, ספורט או נושאים שהם עוסקים בהם בפלטפורמה.

התנהגויות

אתה יכול גם למקד למשתמשים על סמך ההתנהגויות המקוונות והלא מקוונות שלהם, כגון הרגלי הרכישה או השימוש במכשיר שלהם.

מיקום

מיקוד לפי מיקום מאפשר לך להגיע למשתמשים במדינות, אזורים, ערים או אפילו שכונות ספציפיות.

חיבורים חדשים

אתה יכול למקד את תוכן המודעות למשתמשים שמחוברים לדף הפייסבוק, לאירועים או לאפליקציות שלך. אתה יכול לבחור שלא לכלול את הקשרים האלה אם אתה רוצה להתמקד בהגעה לקהל חדש.

קהלים מותאמים אישית

אתה יכול ליצור קהל מותאם אישית על ידי העלאת רשימה של כתובות דוא"ל, מספרי טלפון או מזהי משתמש בפייסבוק, מה שמאפשר לך למקד או לא לכלול את הלקוחות הקיימים שלך.

קהלים דומים

פייסבוק יכולה גם לעזור לך למצוא משתמשים שחולקים מאפיינים דומים עם הלקוחות הקיימים שלך, מה שמאפשר לך להתמקד בלקוחות פוטנציאליים עם סיכוי גבוה יותר להתעניין במוצרים או בשירותים שלך.

לאחר שהגדרת את קהל היעד שלך, האלגוריתם של פייסבוק ינתח את הנתונים כדי להתאים את המודעה שלך למשתמשים שמתאימים לקריטריוני המיקוד שלך. כאשר משתמשים מקיימים אינטראקציה עם המודעות שלך, האלגוריתם לומד וממטב את הצגת המודעות כדי לשפר את ביצועי הקמפיין.

חשוב מאוד להמשיך לעקוב אחר ביצועי המודעות שלך ולבצע התאמות לקריטריוני המיקוד שלך לפי הצורך, כדי להבטיח שהמודעות שלך מוצגות לקהל הרלוונטי ביותר וכדי למקסם את ההחזר על ההשקעה שלך (ROI).

האם קמפיין ממומן בפייסבוק חסום למי שמשתמש בחוסם פרסומות?

חוסמי פרסומות נועדו לזהות ולחסום הצגת פרסומות באתרים ובפלטפורמות מדיה חברתית, כולל פייסבוק.  כשחוסם פרסומות מופעל במכשירים של משתמשים אז לרוב הם אינם נחשפים לתוכן ממומן, כולל מודעות פייסבוק. 

יחד עם זאת, היעילות של חוסמי פרסומות יכולה להשתנות בהתאם לחוסם הפרסומות הספציפי שבו נעשה שימוש ולאופן בו הוא מוגדר. חוסמי מודעות מסוימים עשויים שלא לחסום את כל המודעות, בעוד שאחרים עשויים להציע למשתמשים את האפשרות לרשום אתרים מסוימים או סוגי מודעות מסוימים.

כבעל עסק, חשוב להיות מודע לכך שחוסמי פרסומות יכולים להשפיע על טווחי החשיפה של מסעות הפרסום הממומנים שלך. אמנם אינך יכול לשלוט בהחלטות המשתמשים להשתמש בחוסמי מודעות, אך עדיין תוכל להתמקד ביצירת תוכן איכותי ומושך ומיקוד המודעות שלך ביעילות כדי למקסם את טווח ההגעה והביצועים של מסע הפרסום שלך בקרב משתמשים שאינם משתמשים בחוסמי מודעות. 

בנוסף, ייתכן שתרצה לחקור ערוצי שיווק אחרים, כגון שיווק בדוא"ל או קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש, כדי לגוון את אסטרטגיית השיווק שלך ולהגיע לקהל רחב יותר.

איזה מחקר אני צריך לעשות לפני שאני מתחיל את הקמפיין?

נניח שיש ספר שכתבתי ושאני רוצה לקדם בעזרת בלוג. אני רוצה ליצור חשיפה לבלוג הזה עם קמפיין ממומן בפייסבוק שיעזור לי להגיע לאנשים שכותרת הספר עשויה לעניין אותם. לפני השקת קמפיין ממומן בפייסבוק לקידום הספר והבלוג שלי, עליי לערוך מחקר יסודי כדי למקסם את האפקטיביות של מסע הפרסום. הנה כמה שלבים שיש לבצע:

זהה את קהל היעד שלך

קבע מי יתעניין ביותר בנושא הספר שלך. קח בחשבון גורמים כמו גיל, מין, מיקום, תחומי עניין והתנהגויות. הכרת קהל היעד שלך תעזור לך ליצור מודעות ממוקדות מטרה עם פוטנציאל חשיפה והמרה גבוהים.

נתח מתחרים ותוכן דומה

חקור ספרים, בלוגים או תוכן אחר עם נושאים דומים כדי להבין כיצד הם מושכים את הקהל שלהם, באילו ערוצי שיווק הם משתמשים ואילו אסטרטגיות הצליחו עבורם. זה יעזור לך לזהות שיטות עבודה מומלצות ליישום במסע הפרסום שלך.

הגדר את המטרות והיעדים שלך

קבע יעדים ברורים עבור מסע הפרסום שלך, יעדים כמו הגדלת תנועת משתמשים אל הבלוג, הגדלת רשימת הדוא"ל שלך או הגדלה של כמות מכירות הספרים. היעדים שלך ינחו את האסטרטגיה הכוללת של מסע הפרסום שלך ויעזרו לך למדוד את הצלחתו.

צור תוכן מרתק

צור תוכן משכנע וקריאטיבי בבלוג של האתר שלך, כזה שימשוך וישמור על תשומת הלב של קהל היעד שלך. השתמש בוויזואליה מעניינת, בהודעות ברורות ובקריאה חזקה לפעולה (CTA) כדי לעודד משתמשים ללחוץ על התוכן שלך.

בחר את פורמט המודעה המתאים

פייסבוק מציעה פורמטים שונים של מודעות, כגון תמונות, סרטונים, מודעות וקרוסלה. בחר את הפורמט שמציג בצורה הטובה ביותר את תוכן הספר והבלוג שלך, תוך חשיבה על קהל היעד שלך ועל הדרך בה הוא רגיל לצרוך תכנים דומים.

הגדר תקציב

קבע כמה אתה מוכן להוציא על מסע הפרסום שלך. שקול גורמים כמו מטרות וגודל קהל היעד והחזר פוטנציאלי על ההשקעה (ROI). חשוב מאוד למצוא איזון בין השגת היעדים שלך לבין שמירה על המגבלות הפיננסיות שלך.

פתח יומן תוכן

תכנן פרסום המודעות שלך מראש כדי להבטיח מסע פרסום עקבי ומגובש. יומן תוכן יעזור לך להישאר מאורגן ולשמור על זרימה קבועה של תוכן לקמפיין.

בדוק ובצע אופטימיזציה

לפני השקה מלאה של מסע הפרסום שלך, שקול להפעיל בדיקה בקנה מידה קטן כדי לאמוד את יעילותו. נתח את התוצאות ובצע את ההתאמות הנדרשות למיקוד התוכן או התקציב שלך. עקוב באופן רציף אחר ביצועי הקמפיין ובצע אופטימיזציה לפי הצורך כדי לשפר את החזר ה-ROI שלו.

על ידי ביצוע מחקר מעמיק וביצוע שלבים אלו, תהיה מוכן להשיק קמפיין ממומן מוצלח בפייסבוק לקידום הספר והבלוג שלך, ולהגיע לקהל היעד.

איך עסקים יכולים להיעזר בקמפיין המודעות של פייסבוק?

עכשיו אני רוצה לתת לך כמה דוגמאות כלליות של עסקים שהטמיעו בהצלחה מסעות פרסום של פייסבוק בעקבות השלבים שהוזכרו קודם לכן. לפני כן, חשוב לי להדגיש כי הדוגמאות האלה אינן מבטיחות הצלחה, וחשוב לקחת בחשבון שהצלחת קמפיין בפייסבוק תלויה בגורמים שונים, כמו בחירת נישה, מחקר נכון של קהל היעד והאסטרטגיה השיווקית:

חנות בגדים מקוונת

חנות בגדים אינטרנטית קטנה המכוונת לדמוגרפיה ספציפית (למשל, נשים בגילאי 18-35) יכולה ליצור תוכן מותאם אשר מציג את המוצרים שלהן, בצורה של מודעות קרוסלה הכוללות מספר פריטי לבוש או סרטונים קצרים המדגימים את הלבוש על דוגמניות. על ידי מיקוד התוכן עבור משתמשים המתעניינים באופנה, החנות הקטנה תוכל להגדיל את המודעות למותג, להניע תנועה לחנות המקוונת שלהם ולהגביר את המכירות.

בית קפה מקומי

בית קפה מקומי יכול להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי לפנות למשתמשים ברדיוס גיאוגרפי מסוים, תוך התמקדות באנשים שיש להם עניין בקפה, באוכל או בצורות אחרות של 'החיים הטובים'. הם יכולים ליצור מודעות תמונה או וידאו המדגישות את המשקאות הייחודיים, האווירה הנעימה או האירועים המיוחדים שלהם. קמפיין מהסוג הזה יכול לעזור לבית הקפה למשוך לקוחות חדשים, להגדיל את תנועת הגולשים ולבנות בסיס לקוחות נאמן.

צור קורסים מקוונים

אדם שיצר קורס מקוון בנושא מסוים (למשל, שיווק דיגיטלי או פיתוח אישי) יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי לפנות אל משתמשים בעלי תחומי עניין ודמוגרפיים רלוונטיים. הם יכולים ליצור מודעות וידאו הכוללות המלצות של תלמידים מרוצים או להציע תצוגה מקדימה בחינם של תוכן הקורס. על ידי שימוש במודעות ליצירת לידים, הם יכולים לאסוף כתובות דוא"ל של תלמידים פוטנציאליים ולטפח לידים אלה באמצעות שיווק בדוא"ל.

למרות שאלו הן רק כמה דוגמאות, המפתח להצלחה עם קמפיינים של פייסבוק טמון בהבנת קהל היעד שלך, יצירת תוכן מרתק ומעקב מתמשך ואופטימיזציה של ביצועי הקמפיינים שלך.

איזה סוג תוכן יגרום למשתמשים ללחוץ על המודעה שלי?

יצירת תוכן המעודד משתמשים ללחוץ על המודעה שלך זהו תהליך שדורש שילוב של אלמנטים חזותיים מרתקים, העברת הודעות ברורה וקריאה ברורה לפעולה. הנה מספר טיפים שיעזרו לך ליצור תוכן בעל סיכוי גבוה יותר לקבל קליקים:

אלמנטים חזותיים שמושכים את העין

דבר נוסף שאני מציע לך להשתמש בו בקמפיין הממומן שלך בפייסבוק זה בתמונות או בסרטונים איכותיים ורלוונטיים שיבלטו בפיד של המשתמשים. 

האלמנטים החזותיים שלך חייבים לתפוס את העין ולשקף את זהות המותג, המוצר או השירות שלך. במידת האפשר, השתמש באנשים או במצבים אמיתיים בוויזואליות שלך, מכיוון שהם בדרך כלל מושכים יותר.

נקה רעשים 

צור מודעה תמציתית וברור והתמקד ביתרונות המוצר או השירות שלך. הדגש את נקודות המכירה הייחודיות המבדילות אותך מהמתחרים וענה על הצרכים או על נקודות הכאב של קהל היעד שלך.

שלב הנעה ברורה לפעולה

כלול הנעה לפעולה ברורה ומשכנעת שאומרת למשתמשים מה בדיוק אתה רוצה שהם יעשו (למשל, "למידע נוסף", "קנה עכשיו", "הירשם" וכו'). וודא כי הקריאה לפעולה בולטת מבחינה ויזואלית וקלה לזיהוי.

עורר רגשית את קהל היעד

צור תוכן מסקרן שמעורר רגשות כמו אמפתיה. סביר יותר שתוכן רגשי יתפוס את המשתמשים ויעודד אותם ללחוץ על המודעה שלך.

רלוונטיות

ודא שתוכן המודעה שלך רלוונטי לתחומי העניין, הצרכים או ההעדפות של קהל היעד שלך. זה מגדיל את הסבירות שמשתמשים יעסקו במודעה שלך.

אין כמו המלצה

אם יש לך אפשרות לכלות המלצות או ביקורות של לקוחות מרוצים או משפיעים בתעשייה, אתה תצליח לבנות אמון ואמינות, מה שיגביר את הסיכוי שקהל היעד שלך ילחץ על המודעה שלך.

דחיפות או צורך

צור תחושת דחיפות או צורך על ידי הצעת מבצעים, הנחות או הצעות בלעדיות לזמן מוגבל. זה יכול לעודד משתמשים לנקוט בפעולה מיידית וללחוץ על המודעה שלך.

בדיקת A/B

בדוק צורות שונות של מודעות, הודעות וקריאות לפעולה כדי לזהות מה מהדהד בצורה הטובה ביותר עם קהל היעד שלך. בצע אופטימיזציה מתמדת של המודעות שלך על סמך נתוני ביצועים כדי לשפר את שיעורי הקליקים.

על ידי שילוב אלמנטים אלה בתוכן המודעה שלך, תוכל להגדיל את הסבירות כי משתמשים ילחצו על המודעות, יניעו יותר תנועה לאתר שלך ובסופו של דבר יעזרו לך להשיג את יעדי הקמפיין שלך.

איך אפשר להשתמש בקמפיין במימון פייסבוק כדי לקדם את האתר שלך בגוגל?

בעוד שפייסבוק וגוגל הן פלטפורמות נפרדות, אתה עדיין יכול למנף את קמפיין מודעות הפייסבוק כדי להגביר בעקיפין את הנראות של האתר שלך בגוגל:

כוון תנועה לאתר שלך

השתמש במודעות פייסבוק כדי להגיע לקהל יעד ממוקד ועודד אותם לבקר באתר האינטרנט שלך. ודא שתוכן המודעות שלך מעניין וכולל קריאה לפעולה חזקה שמפנה את המשתמשים לאתר שלך. תנועה רבה יותר לאתר שלך יכולה להוביל לעלייה במעורבות המשתמשים, מה שיהווה איתות חיובי למנועי חיפוש כמו גוגל.

שפר את מדדי מעורבות המשתמשים

ככל שתעביר יותר תנועה לאתר שלך באמצעות מסע הפרסום שלך בפייסבוק, כך תגבר החשיבות של חוויית המשתמש באתר. ודא שהאתר שלך קל לניווט, ידידותי לנייד ובעל תוכן חשוב ורלוונטי. חווית משתמש חיובית יכולה להוביל משכי זמן ארוכים יותר של משתמשים באתר שלך, שיעורי יציאה נמוכים יותר ויותר דפים שנצפו בכל כניסה, מה שיכול להשפיע לטובה על דירוג האתר שלך במנועי החיפוש.

הגדל את כמות הקישורים הנכנסים

עודד משתמשים שמבקרים באתר שלך באמצעות מודעות הפייסבוק שלך לשתף את התוכן שלך בפרופילים או באתרי האינטרנט שלהם ברשתות החברתיות. תוכן איכותי וניתן לשיתוף יכול להוביל ליותר קישורים נכנסים לאתר שלך, מה שמהווה גורם חיוני באלגוריתם הדירוג של מנועי החיפוש.

הגדל את הנוכחות שלך ברשתות החברתיות

קמפיין מוצלח בפייסבוק יכול להוביל ליותר עוקבים, לייקים ושיתופים של דף הפייסבוק שלך. בעוד שאותות חברתיים אינם גורם דירוג ישיר עבור גוגל, הם יכולים לתרום לנוכחות המקוונת הכוללת שלך ולמודעות למותג, ולהשפיע בעקיפין על נראות האתר שלך במנועי החיפוש.

מינוף שיווק מחדש

אם אתה משתמש במודעות גוגל בנוסף למודעות פייסבוק, תוכל לנצל את השיווק מחדש על ידי מיקוד למשתמשים שכבר ביקרו באתר שלך באמצעות מסע הפרסום שלך בפייסבוק. 

 

זה יכול לעזור לך להישאר בראש של המשתמשים ולהגדיל את הסבירות שהם יחזרו לאתר שלך, ולשפר עוד יותר את מדדי המעורבות.

קמפיין מודעות בפייסבוק אמנם לא ישפיע ישירות על דירוג החיפוש שלך בגוגל, אך הוא יכול לעזור לך להניע יותר תנועה, לשפר את מעורבות המשתמשים ולהגדיל את הנוכחות המקוונת הכוללת של האתר. 

על ידי שילוב של פרסום בפייסבוק עם אסטרטגיית קידום אתרים חזקה, תוכל להגביר את הנראות של האתר שלך בגוגל לאורך זמן.

דוגמאות לעסקים שהצליחו לחזק את המותג שלהם באמצעות קמפיין מודעות Facebook

הנה מספר דוגמאות לעסקים שחיזקו בהצלחה את כוח המותג שלהם באמצעות קמפיינים בחסות פייסבוק:

Airbnb

בשנת 2014, איירבנב השיקה את קמפיין "קיר ושרשרת" שלהם כדי לציין את יום השנה ה-25 לנפילת חומת ברלין. הם השתמשו בפורמט מודעת הווידאו של פייסבוק כדי לשתף סיפור מחמם לב של שומר גבול לשעבר שמתאחד עם אחיו לאחר נפילת החומה. הקמפיין הגיע למיליוני משתמשים, הגדיל באופן משמעותי את המודעות למותג והוביל תנועה לאתר שלהם.

סקוורספייס

סקוורספייס, פלטפורמת בניית אתרים, השתמשה בקמפיינים של פייסבוק כדי להגביר את המודעות למותג ולהניע הרשמות לאתר. המודעות שלהם כוללות לעתים קרובות אלמנטים חזותיים מדהימים והודעות פשוטות, המדגישות את הקלות ביצירת אתר בעל מראה מקצועי. על ידי התמקדות במשתמשים המעוניינים ביזמות, עיצוב ופיתוח באינטרנט, סקוורספייס חוותה צמיחה משמעותית.

בארקבוקס

בארקבוקס, שירות מנוי למוצרי כלבים, השתמשו ביעילות בפרסום בפייסבוק כדי להגביר את המודעות למותג ולהניע הרשמות למנויים. לעתים קרובות הם יוצרים מודעות וידאו משעשעות שמציגות כלבים שמשחקים עם מוצרי החברה. על ידי מיקוד לבעלי כלבים ואוהבי חיות מחמד, ברקבוקס הצליחה להגדיל את המותג ואת בסיס הלקוחות שלהם באופן משמעותי.

וורבי פארקר

וורבי פארקר, חנות אינטרנטית למשקפיים, השתמשה בקמפיינים פרסומיים בפייסבוק כדי להגביר את המודעות למותג ואת המכירות. לעתים קרובות הם משתמשים במודעות קרוסלה כדי להציג את משקפי הראייה ומשקפי השמש המסוגננים שלהם, עם אפשרות למשתמשים "לקנות עכשיו" ישירות מהמודעה. על ידי מיקוד למשתמשים המעוניינים באופנה ומשקפיים, וורבי פארקר הגדילה בהצלחה את המותג ואת בסיס הלקוחות שלה.

מועדון גילוח דולר

מועדון גילוח דולר, חברת גילוח ומוצרי טיפוח למנויים, השתמש ביעילות בקמפיינים ממומנים בפייסבוק כדי להגביר את המודעות למותג ולהניע מנויים. המודעות שלהם כוללות לעתים קרובות תוכן הומוריסטי, ויזואליה שמושכת את העין, וכל אלה מהדהדים עם קהל היעד שלהם. על ידי מיקוד הכל יעד של גברים המעוניינים בטיפוח ובטיפול אישי, מועדון גילוח הדולר השיג צמיחה משמעותית בשוק שלהם.

דוגמאות אלה מציגות כיצד עסקים שונים בתעשיות שונות השתמשו בקמפיינים בחסות פייסבוק כדי להגביר את המודעות למותג, להניע תנועה ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלהם. המפתח להצלחה טמון בהבנת קהל היעד שלהם, יצירת תוכן מרתק ומעקב רציף ואופטימיזציה של ביצועי המודעות שלהם.

 

צריך עזרה בקידום האתר שלך במנועי החיפוש? אפשר לנו פרטים ואנחנו נחזור אליך לשיחת ייעוץ ללא עלות.

מאור סוויסה

מאור סוויסה, מנכ"ל וובלינקס ומומחה קידום אתרים עם נסיון של מעל ל 10 שנים בשיווק הדיגיטלי אשר ילווה אתכם במסע לעבר ההצלחה שלנו. אני נשוי ואבא לשלושה בנים, אומרים עליי שאני מבין באוזניות יותר מהמהנדסים שמייצרים אותם אבל אני אומר שאני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות הכי טובה שיש, אני יודע לנתב את האמביציה שלי גם לעולמות המקצועיים. 

לאורך השנים צברתי מומחיות בכל האלמנטים שקשורים לעולמות קידום האתרים ולמעגלים המקיפים מתוך הבנה שקידום אתר זה כמו רכב שחייב 4 גלגלים כדי להצליח – מקדם אתרים מקצועי, מתכנת תותח, איש תוכן מעניין שיודע להעביר רעיון, ושיתוף פעולה אמיתי וכנה עם הלקוח.

תוצאות