חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נווה פריצקי: פרוייקט תחרות SEO במיטבו

דף הבית » מאמרים

תוכן עניינים

אנו מאמינים שבסתיו האחרון יצא לכם לשמוע לא מעט על עיר הדגל החדשה של מדינת ישראל ובירת גוש דן, נווה פריצקי.

נווה פריצקי הוקמה בשנת 2022, מדובר בעיר חדשנית עם דיור בר השגה ומגוון אטרקציות ומקומות בילוי אך בו בזמן היא איננה קיימת כלל. 

העיר נווה פריצקי שהובאה לתודעת הציבור ע"י גוגל בספטמבר 2022 היא לא יותר מרעיון או דוגמה לתהליך קידום אתרים אורגני במיטבו. העיר נווה פריצקי נבחרה כמוטיב בתחרות ארצית בין החברות המובילות לקידום אורגני. בתחרות המשתתפים נדרשים לקנות אתר חדש מיד לאחר שריקת הפתיחה ולקדם אותו בכל הכלים העומדים לרשותם כך שבסוף התחרות המנצח הוא זה שימצא במקום הראשון בדף תוצאות החיפוש בשאילתה "נווה פריצקי".

מהו קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני מתייחס לתהליך של כל הפעולות אותן אנחנו מבצעים באתר או מחוצה לו על מנת להביא אותו למיקום גבוה יותר במנועי החיפוש מבלי לשלם על מודעות ממומנות.

אתר הנמצא בעמוד הראשון בדף התוצאות של מנוע החיפוש (SERP) יזכה למספר רב יותר של מבקרים ותנועה, ייצור אמון רק יותר כלפי המותג שלו וישפר את יחס ההמרות שלו ואת החזר ההשקעה (ROI).

כיצד קידמנו את אתר העיר נווה פריצקי?

כשמדובר בקידום אתרים אורגני לאתר עירייה הרשמי נווה פריצקי, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. בפרט, ככל שיש לאתר שלך נתונים מובנים יותר, כך הוא ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. עליך גם ליצור דף עיר ייחודי לאתר שלך, שישפר את הדירוג, התנועה וההמרות. זהו תהליך שלוקח זמן ודורש תכנון ומאמץ רב, ולכן חשוב לקחת את הזמן.

כמו בכל תהליך קידום אורגני, השתמשנו בכלים השכיחים ביותר והנגישים ביותר:

  • מהירות אתר- כיוון שגוגל שמה דגש רב על חווית משתמש בנינו אתר מהיר.
  • רספונסיביות- בשנים האחרונות רוב החיפושים מבוצעים דרך המובייל ולכן גוגל נותנת עדיפות לאתרים שהינם רספונסיבים ומציעים שימוש נוח במובייל.
  • תוכן אינטרנט מותאם- על מנת להיות רלוונטים לצרכי הלקוח, מבקרה הזה תושב או תייר בעיר נווה פריצקי, היה צורך להוסיף תוכן איכותי ומקיף על העיר. התאמת תוכן האתר שלך חיונית אם אתה רוצה שדפי העיר שלך ידורגו בביטויי מפתח פופולריים בגוגל. על ידי כתיבת תוכן במיוחד עבור העיר שלך, תוכל לספק חווית משתמש טובה יותר ולהגיע לקהל היעד שלך. חשוב גם להפוך את דפי העיר לייחודיים ולהפנותם למשתמשים אנושיים ולסורקים במנועי חיפוש.
  • קישורים נכנסים- יצרנו מערכת קישורים אל האתר כדי בכדי לחזק את אתר העיר נווה פריצקי. כדי לשפר את הדירוג שלך בגוגל לתוצאות חיפוש מקומיות, תרצה לבנות קישורים נכנסים איכותיים. קישורים אלה צריכים להיות מאתרים סמכותיים, להיות בעלי סמכות תחום גבוהה ולהתייחס לתוכן האתר שלך.
  • אופטימיזציה- ביצענו אופטימיזציה מתאימה לאתר העיר בכדי לשפר את מיקומו בתוצאות מנוע החיפוש.
 

מהם יתרונות קידום אתרים אורגני?

ישנם מספר יתרונות עיקריים לקידום אתרים אורגני. הראשונה שבהם הינה מודעות למותג.

כדי ליצור מודעות למותג באופן מקוון נדרשת יצירתיות. עיצוב ותוכן האתר צריכים לשקף את תדמית המותג. תהליך המיתוג יכול להיות פשוט או מורכב כמו לוגו החברה. התוכן צריך להיות קל להבנה ולעזור לקוראים להיזכר במותג.

יתרון שני הינו יצירת תנועה איכותית לאתר. זאת אנו עושים בעזרת מבנה קישורים פנימי וחיצוני. מבנה קישור פנימי הוא גורם מפתח להצלחה של קידום אתרים אורגני. מבנה זה מאפשר לגוגל למצוא את התוכן הרלוונטי באתר שלך ומשפר את חוויית המשתמש של האתר שלך. אם משתמשים בו נכון, קישורים פנימיים יכולים להגביר את התנועה לדפים עם תנועה נמוכה ולשפר את הדירוג של מילות מפתח בנפח גבוה. קישורים חיצוניים משפרים את רמת הסמכותיות של האתר אל מול מנוע החיפוש ובכך עוזרים להובילו לדירוג גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש.

 

תהליך קידום אתרים לנווה פריצקי

מה כדאי ללמוד מתחרות קידום העיר נווה פריצקי?

הלקח המרכזי שניתן להפיק מהתחרות היא שכל אתר ניתן לקידום.

לכל אתר אינטרנט או נכס יש פוטנציאל קידומי אדיר שיכול להוביל להגדלת מחזור המכירות ומאגר הלקוחות הפוטנציאליים.

ההשקעה בקידום אתרים איננה יקרה כמו בקידום ממומן ע"י מודעות. זהו תהליך לא קצר שלוקח מספר חודשים אך החזר ההשקעה משתלם יותר והאתר נשאר בדירוג גבוה בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל לאורך זמן ארוך יותר.

עיריית נווה פריצקי היא אומנם עירייה בדיונית אך נכון להיום בזכות הליך הקידום היא קיימת כאתר עירייה לעיר ממשית עם מגוון שירותים ומידע לתושב במנועי החיפוש.

מאור סוויסה

מאור סוויסה, מנכ"ל וובלינקס ומומחה קידום אתרים עם נסיון של מעל ל 10 שנים בשיווק הדיגיטלי אשר ילווה אתכם במסע לעבר ההצלחה שלנו. אני נשוי ואבא לשלושה בנים, אומרים עליי שאני מבין באוזניות יותר מהמהנדסים שמייצרים אותם אבל אני אומר שאני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות הכי טובה שיש, אני יודע לנתב את האמביציה שלי גם לעולמות המקצועיים. 

לאורך השנים צברתי מומחיות בכל האלמנטים שקשורים לעולמות קידום האתרים ולמעגלים המקיפים מתוך הבנה שקידום אתר זה כמו רכב שחייב 4 גלגלים כדי להצליח – מקדם אתרים מקצועי, מתכנת תותח, איש תוכן מעניין שיודע להעביר רעיון, ושיתוף פעולה אמיתי וכנה עם הלקוח.

תוצאות