חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דרכים להפצת תוכן לקידום אתרים ברשתות חברתיות

דף הבית » מאמרים
הפצת תוכן ברשתות חברתיות

תוכן עניינים

ישנן דרכים רבות לחשוף את תוכן האתר שלך ברשתות חברתיות כדי לחשוף אותו לקהל היעד שלך וכדי לעזור לו להתקדם במעלה הדירוג האורגני. אז מה ההבדל בין הרשתות החברתיות השונות ואיך אפשר לקדם את תוכן האתר שלך בכל אחת מהרשתות המובילות:

במדריכים אחרים דיברתי כבר על שימוש ברשתות חברתיות לקידום אתרים, אבל כאן אני רוצה להיכנס קצת יותר לעובי הקורה ולהסביר מה ההבדל בין הרשתות החברתיות המובילות ואיך אפשר להתאים את תוכן האתר שלך לכל אחת מהרשתות האלה כדי שהתוכן שלך יגיע לכמה שיותר אנשים. זה רק נשמע מסובך, זה ממש לא, ויש גם דוגמאות ותמונות, בקיצור. במדריך הבא אני אסביר לך איך להגיע לכמה שיותר אנשים באמצעות כל אחת מהרשתות החברתיות המובילות, איך להשיג עוקבים ואיך להשתמש ברשתות לצורכי קידום האתר שלך.

הכירו את Linkedin

לינקדאין היא פלטפורמת מדיה חברתית המתמקדת בעולמות המקצועיים. אפשר להשתמש בלינקדאין כדי לשתף קישורים לתוכן האתר שלך, אפשר להצטרף לקבוצות LinkedIn רלוונטיות הקשורות לתעשייה או לנישה שלך (הקבוצות בלינקדאין לא פופולריות כמו בפייסבוק).

Linkedin משמש משתמשים וארגונים כדי לבנות ולתחזק קשרים מקצועיים, למצוא משרות ומועמדים לעבודה ולשתף חדשות ותובנות מהתעשייה. לינקדאין יכול לעזור לנו לקדם את תוכן האתר שלך באמצעות: לשתף קישורים לפוסטים בבלוג, מאמרים או תוכן אחר שרלוונטי לתעשייה או לנישה שלך.

אפשר גם להצטרף לקבוצות LinkedIn שקשורות לענף שלך, ולשתף את התוכן שלך עם הקבוצות האלה (למרות שהקבוצות לא פופולאריות כמו בפייסבוק, כאמור). כאשר אתה משתף תוכן בלינקדאין, כדאי להשתמש בהאשטאגים רלוונטיים ולכלול כותרת ותיאור משכנעים כדי לעודד אנשים ללחוץ לאתר שלך (דוגמאות בהמשך).

היתרון של לינקדאין

אחד היתרונות של לינקדאין הוא היותה פלטפורמה ממוקדת יותר מהאחרות, מה שאומר שהאנשים שמשתמשים בה נוטים יותר להתעניין בפיתוח מקצועי, נטוורקינג וחדשות מהתעשייה. זה מה שהופך את לינקדאין לפלטפורמה מצוינת להגעה לקהל ממוקד שמתעניין בתוכן שלך, מה שאומר שסיכויי ההמרה גבוהים יחסים לפלטפורמות אחרות. לינקדאין עוזרת לנו להפריד בין קודש לחול, כך שאנחנו שמי שנכנס ללינקדאין עשה את זה כי הוא רוצה לצרוך תוכן הקשור באופן ישיר לתחום העיסוק שלו.

הובלת תנועה באמצעות פרופיל לינקדאין חזק

כדי לייצר תנועה בלינקדאין אנחנו צריכים פרופיל חזק, מה שאומר שאנחנו צריכים לבצע אופטימיזציה של פרופיל הלינקדאין כך שיכלול קישור לאתר האינטרנט שלך באזור "פרטי יצירת קשר" ובאזור ה – "סיכום".

בנוסף, חשוב לפתוח את אפשרות החשיפה של התוכן שלך לכמה שיותר אנשים, כלומר – לכולם. איך עושים את זה? נכנסים לפרופיל ולוחצים כאן:

כניסה לינקדאין

לאחר מכן הופכים את הפרופיל שלך לציבורי:

הפיכת חשבון לינדקאין לציבורי

שיתוף קישורים ושימוש בהאשטגים

את הקישורים לתוכן האתר שלך אתה יכול (וצריך) לשתף בפיד שלך בלינקדאין (בהמשך אני אתן דוגמאות לסוג התוכן שלינקדאין מעדיף). השתמש בהאשטאגים רלוונטיים כדי להקל על אנשים למצוא את התוכן שלך (גם את זה אני אדגים בהמשך).

קבוצות לינקדאין

הצטרף לקבוצות לינקדאין הקשורות לתעשייה או לנישה שלך, ושתף את התוכן שלך עם הקבוצות האלה. הקפד לציית לכללי הקבוצה וליצור קשר עם חברים אחרים כדי לבנות מערכות יחסים ולבסס את עצמך כמשתמש בעל ערך לקבוצה.

הכירו את Reddit

הרשת Reddit היא פלטפורמת תוכן שמאפשרת דיונים, כשעיקר התוכן שנמצא בה הוא חדשותי וחברתי (פוליטי אם תרצו). הרשת מחולקת לקהילות (subreddits) על סמך נושאים, ואתה יכול להשתמש ב-subreddits הרלוונטיים לתוכן האתר שלך כדי לשתף קישורים וליצור מעורבות עם משתמשים.

reddit

היתרון של Reddit

אחד היתרונות הבולטים של Reddit הוא שמדובר בפלטפורמה מאוד פעילה עם הרבה משתמשים מעורבים, מה שאומר שהתוכן שלך יכול להגיע לקהל גדול אם הוא יתקבל היטב. עם זאת, זו גם פלטפורמה שבה משתמשים יכולים להיות ביקורתיים וספקנים, ולכן חשוב לגשת אליה מתוך חשיבה של תרומה לקהילה ולא רק כדי לקדם את התוכן שלך.

איך משתמשים?

כדי להשתמש ב-Reddit כדי לקדם את תוכן האתר שלך, אתה יכול להצטרף ל-subreddits הקשורים לתעשייה או לנישה שלך, ולשתף קישורים לתוכן שלך. חשוב לציין של-Reddit יש תרבות חזקה של אותנטיות ושקיפות, מה שאומר שתוכן ספאמי או כזה שעלול להיראות כספאמי או ככזה שנועד לקידום העצמי שלך בצורה בוטה, עשוי לפגוע בחשיפה שלך ברשת הזו.

הובלת תנועה באמצעות Reddit

הצטרף ל-subreddits הקשורים לנישה של האתר שלך וצור קשר עם הקהילה על ידי הערות על פוסטים של משתמשים אחרים ותרומה לדיונים. שתף קישורים לתוכן האתר שלך ב-subreddits רלוונטיים, אך הקפד לעקוב אחר כללי ה-subreddit להימנע מקידום עצמי בוטה. שקול להפעיל את – Reddit AMA ('שאל אותי כל דבר') כדי לענות על שאלות מהקהילה ולקדם את האתר שלך.

הכירו את Pinterest

Pinterest היא פלטפורמת גילוי ויזואלית המתמקדת בשמירה ושיתוף של תמונות וסרטונים. אפשר להשתמש להשתמש ב-Pinterest כדי ליצור לוחות שמציגים את תוכן האתר שלך, ולתקשר עם משתמשים אחרים שמתעניינים בנישה שלך. משתמשים הפלטפורמה הזו יכולים ליצור "לוחות" על סמך תחומי העניין שלהם, ולשמור ולשתף תוכן עם משתמשים אחרים.

pinterest

היתרון של Pinterest

אחד היתרונות הבולטים של Pinterest הוא שמדובר בפלטפורמה ויזואלית מאוד, מה שאומר שהיא מתאימה היטב לקידום תוכן מושך מבחינה ויזואלית, כמו מתכונים, אופנה או עיצוב הבית. אני לא רוצה להכליל, אבל באופן כללי אפשר להגיד שזוהי פלטפורמה המשמשת את קהל הנשי בעיקר, מה שיכול להתאים אם התוכן שלך מכוון לנשים.

הובלת תנועה באמצעות Pinterest

כדי להשתמש ב-Pinterest כדי לקדם את תוכן האתר שלך, אתה יכול ליצור לוחות שמציגים את התוכן שלך ולשתף אותם עם משתמשים אחרים. לדוגמא, אם יש לך בלוג בישול, אתה יכול ליצור לוחות לסוגים שונים של מתכונים (למשל צמחוני, ללא גלוטן, או אפילו 'אוכל מנחם') ולשתף מתכונים משלך על הלוחות האלה.

כאשר אתה משתף את התוכן שלך ב-Pinterest, אני מציע להשתמש בתמונות באיכות גבוהה ולתאר את התמונות כדי להפוך את התוכן שלך למושך יותר מבחינה ויזואלית וכדי להקל על האלגוריתם לזהות במה מדובר.

את הקישורים לאתר הטמע בתמונות עצמן

צור לוחות ב-Pinterest הקשורים לנישה של האתר שלך, והצמד תמונות באיכות גבוהה המקשרות חזרה לאתר שלך. בנוסף, אני מציע להשתמש בכתוביות תיאוריות ובהאשטאגים רלוונטיים כדי להקל על אנשים למצוא את התוכן שלך ברשת החברתית.

איך להשתמש בלינקדאין כדי לחשוף את התוכן שלך?

נניח שיש לך שירות לכתיבת תוכן אותו תרצה לחשוף לכמה שיותר אנשים בעזרת לינקדאין. כך תעשה את זה:

יצירת סמכות

  • בצע אופטימיזציה של פרופיל הלינקדאין שלך על ידי הכללת תיאור ברור של 'שירות כתיבת התוכן' אותו אתה מספק והדגשת הניסיון והמומחיות שלך בתחום. יש מקומות ייעודיים בפרופיל, זה פשוט וקל ברגע שנכנסים ורואים.
  • שתף תוכן בעל ערך ואינפורמציה הקשור לכתיבת תוכן, כמו פוסטים שכתבת בבלוג שלך, אינפוגרפיקה או טיפים ודרכים לכתיבת תוכן וכו'.
  • הצטרף לקבוצות לינקדאין הקשורות לכתיבת תוכן, שיווק דיגיטלי או עסק קטן, והשתתף בדיונים כדי להפגין את הידע והמומחיות שלך.
  • השתמש ב- LinkedIn Pulse כדי לפרסם מאמרים או פוסטים בבלוג שלך, ושתף אותם בפיד שלך בלינקדאין.

להגיע לכמה שיותר אנשים

כדי להגיע לכמה שיותר אנשים באמצעות לינקדאין אני מציע לך לבצע את הפעולות הבאות:
השתמש בהאשטאגים רלוונטיים בפוסטים שלך כדי להגדיל את הנראות והטווח שלהם.
שתף את הפוסטים שלך בשעות שונות של היום כדי להגיע לאנשים באזורי זמן שונים.
שקול להפעיל קמפיין LinkedIn Ads (קמפיין ממומן) כדי להגיע לקהל ממוקד של לקוחות פוטנציאליים.

להשיג עוקבים

כדי להשיג עוקבים בלינקדאין אני מציע לך לבצע את הפעולות הבאות:

  • צור קשר עם משתמשים אחרים על ידי הערות על הפוסטים שלהם, שאילת שאלות ושיתוף התוכן שלהם בפרופיל שלך.
  • השתמש בהודעות LinkedIn כדי ליצור קשר עם אנשים שעסקו בתוכן שלך ולהזמין אותם לעקוב אחריך.
  • הצע תמריצים יקרי ערך, כגון תוכן בלעדי או הנחות, לאנשים שעוקבים אחר דף הלינקדאין שלך.

להיעזר בלינקדאין לקידום אתרים

כדי להשתמש בלינקדאין על מנת לקדם את האתר שלך במנועי החיפוש אני מציע לבצע את הפעולות הבאות:

  • ודא שפרופיל הלינקדאין שלך כולל קישור לאתר שירות כתיבת התוכן שלך (מזכיר שזו עדיין הדוגמא).
  • השתמש במילות מפתח רלוונטיות בפוסטים ובפרופיל שלך כדי לשפר את הדירוג שלך בתוצאות החיפוש.
  • שתף קישורים לפוסטים בבלוג שלך או לתוכן אחר באתר שלך כדי להניע תנועה לאתר, מה שישפר כמובן את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש.

איך להשתמש ב – Reddit כדי לחשוף את התוכן שלך?

נמשיך עם הדוגמא מעולם כתיבת התוכן. נניח שיש לך שירות לכתיבת תוכן אותו תרצה לחשוף לכמה שיותר אנשים בעזרת Reddit. כך תעשה את זה:

יצירת סמכות

כדי לייצר סמכות בתחום שלך ב – Reddit אני מציע לך לבצע את הפעולות הבאות:

  • הצטרף ל-subreddits הקשורים לכתיבת תוכן, שיווק דיגיטלי או עסקים קטנים, והשתתף בדיונים על ידי מענה על שאלות, שיתוף תובנות ומתן עצות מועילות.
  • שתף תוכן בעל ערך ואינפורמציה הקשור לכתיבת תוכן, כמו פוסטים בבלוג, טיפים וכו'.
  • השתמש במערכת ההצבעה (Reddit's upvote system) כדי לעזור לפוסטים שלך להשיג נראות ולבסס את הסמכות שלך בקהילה. מערכת ההצבעות של רדיט היא תכונה המאפשרת למשתמשים להצביע על פוסטים ותגובות בקהילה. כאשר משתמש מעלה פוסט או תגובה, זה מצביע על כך שהוא מצא את התוכן בעל ערך או מעניין. ככל שהפוסט או התגובה יקבלו יותר הצבעות, כך הוא יקבל יותר נראות בפלטפורמה. במילים אחרות, מערכת ההצבעות היא דרך למשתמשים לעזור לקבוע איזה תוכן הוא הרלוונטי והערך ביותר לקהילה. על ידי קבלת הצבעות על הפוסטים והתגובות שלך, תוכל להגדיל את הנראות שלך בפלטפורמה ולבסס את הסמכות שלך בקהילה, במילים אחרות – לתת זה לקבל.

להגיע לכמה שיותר אנשים

השתמש ב-subreddits רלוונטי ופרסם פוסטים ברדיט בשעות שונות של היום כדי להגיע לאנשים באזורי זמן שונים.
השתמש בכותרות קליטות ובתמונות שתופסות את העין כדי למשוך את תשומת הלב של המשתמשים וכדי לעודד אותם ללחוץ על הלינק לאתר שלך.

להשיג עוקבים

כדי להשיג עוקבים ברדיט אני מציע לך לבצע את הפעולות הבאות:

  • לפרגן בתגובות – צור קשר עם משתמשים אחרים על ידי הערות על הפוסטים שלהם והצבעה בעד התוכן שלהם.
  • צור תוכן מועיל לגולשים – עודד אנשים לעקוב אחרי החשבון שלך על ידי אספקת תוכן מועיל ואינפורמטיבי ובעיקר מקורי, כלומר – תוכן אותו הם לא יכולים למצוא בשום מקום אחר.

לקידום אתרים

  • ודא שה-subreddit שלך כולל קישור לאתר שלך.
  • השתמש במילות מפתח רלוונטיות בפוסטים שלך ובתיאור subreddit.
  • שתף קישורים לפוסטים בבלוג שלך או לתוכן אחר באתר שלך כדי להניע תנועה ולשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש.

איך להשתמש ב – Pinterest כדי לחשוף את התוכן שלך?

גם כאן אני אמשיך עם הדוגמא מעולם כתיבת התוכן. נניח שיש לך שירות לכתיבת תוכן אותו תרצה לחשוף לכמה שיותר אנשים בעזרת Pinterest. כך תעשה את זה:

ליצור סמכות

  • צור לוחות הקשורים לכתיבת תוכן, כגון "טיפים ליצירת קופירייטינג", "דקדוק וסגנון" או "רעיונות לשיווק תוכן".
  • הצמד תמונות וגרפיקה באיכות גבוהה הממחישות את המומחיות שלך בכתיבת תוכן ומציגות את נקודת המבט הייחודית שלך.
  • השתמש בתכונת "סיכות עשירות" של Pinterest כדי לכלול מידע נוסף כמו כותרות מאמרים למשל, על הסיכות שלך.

להגיע לכמה שיותר אנשים

  • השתמש במילות מפתח ובהאשטאגים רלוונטיים בתיאורי הסיכות.
  • שתף את הסיכות שלך בשעות שונות של היום כדי להגיע לאנשים באזורי זמן שונים.
  • שקול להפעיל קמפיין מקודם סיכות כדי להגיע לקהל ממוקד של לקוחות פוטנציאליים.
    להשיג עוקבים
  • צור קשר עם משתמשים אחרים על ידי הערות על הסיכות שלהם ומעקב אחר לוחותיהם.
  • השתמש בהודעות Pinterest כדי להתחבר לאנשים שעסקו בסיכות שלך.
  • הצע תמריצים יקרי ערך, כגון תוכן בלעדי או הנחות.

לקידום אתרים

  • בצע אופטימיזציה של הלוחות והסיכות שלך לצורך קידום אתרים באמצעות מילות מפתח רלוונטיות בכותרות ובתיאורים שלהם. זה יעזור לתוכן שלך להופיע בתוצאות החיפוש של פינטרסט ולשפר את הנראות הכוללת שלך.
  • השתמש בכלי ניתוח פינטרסט כדי לעקוב אחר הביצועים שלך ולזהות אזורים לשיפור. זה יאפשר לך לקבל החלטות מונעות נתונים לגבי התוכן שלך ולשפר את הנראות הכוללת שלך בפלטפורמה.

איזה סוג תוכן כל רשת חברתית אוהבת לקדם?

פייסבוק

פייסבוק מעדיפה תוכן מושך שאמור לעורר את הקוראים לתגובה. כשאני אומר 'מושך' אני מתכוון למושך ויזואלית ושניתן לשיתוף. סוגים מסוימים של תוכן שנוטים להניב ביצועים טובים בפייסבוק כוללים:

  • סרטונים קצרים משעשעים ואינפורמטיביים.
  • סרטונים בשידור חי, אשר נוטים לקבל שיעורי מעורבות גבוהים יותר מסרטונים שהוקלטו מראש.
  • תמונות וגרפיקה באיכות גבוהה.
  • תחרויות ומתנות, המעודדות מעורבות ושיתוף.

טיפים לקידום תוכן בפייסבוק

  • השתמש בוויזואליה שמושכת את העין כמו תמונות או סרטונים באיכות גבוהה כדי למשוך את תשומת הלב של אנשים ולעודד אותם לעסוק בתוכן שלך.
  • השתמש בפייסבוק Ads (קמפיינים ממומנים) כדי להגיע לקהל רחב יותר ולמקד למאפיינים דמוגרפיים או תחומי עניין ספציפיים.
  • השתמש ב-Facebook Insights כדי לעקוב אחר ביצועי התוכן שלך ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם.

דוגמא לתוכן שפייסבוק יעדיף

נניח שיש לך עסק שמוכר ספרים במבצע. עכשיו נשאלת השאלה, איך לנסח פוסט כדי לחשוף את העמוד הזה לכמה שיותר משתמשים בפייסבוק?

כנרת זמורה בפייסבוק

למה פייסבוק יעדיף תוכן כזה?

רשתות חברתיות הם מקום בו עצלנים נפגשים. טוב, אולי 'עצלנים' זה מוגזם, אבל המשתמשים ברשתות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט הם פאסיביים, לפחות ביחס למשתמשים במנועי החיפוש. לכן, השאלה, התמונה, הלינק והמספרים של אחוזי ההנחה הם בדיוק מה שצריך כדי להניע את המשתמשים לבצע פעולה.

אינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית ויזואלית המתמקדת בשיתוף תמונות וסרטונים. אם תוכן האתר שלך מושך מבחינה ויזואלית (תמונות, גרפיקה או סרטונים), אתה יכול להשתמש באינסטגרם כדי לשתף את התוכן שלך ולתקשר עם העוקבים שלך. (אם לא, זה הזמן להפוך אותו לכזה)
סוגים התוכן שמסוגל להניב ביצועים טובים באינסטגרם כוללים:

  • תמונות וסרטונים באיכות גבוהה.
  • תוכן 'מאחורי הקלעים' שנותן לעוקבים הצצה אל המותג או העסק שלך.
  • תוכן שנוצר על ידי משתמשים, שעוזר לבנות קהילה ולהגדיל את מעורבות.
  • סטוריז, שהם סרטונים או תמונות קצרים וחולפים שנעלמים לאחר 24 שעות.

טיפים לקידום תוכן באינסטגרם

  • השתמש בוויזואליה באיכות גבוהה.
  • השתמש בהאשטאגים.
  • השתמש במודעות אינסטגרם (קמפיינים ממומנים).

דוגמא לתוכן שאינסטגרם יעדיף

פוסט לדוגמא:

כנרת זמורה באינסטגרם

למה שאינסטגרם יעדיף תוכן כזה?

אינסטגרם כאמור היא פלטפורמה שמבוססת על ויזואליות. לכן, היחס בין התוכן הויזואלי לתוכן הכתוב צריך להיות 80/20 לטובת הויזואליה. תגיד לעוקבים שלך מה הם מקבלים ותעטוף את זה יפה (כמו בפוסט).

לינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמת נטוורקינג מקצועית. תוכן שהוא אינפורמטיבי, סמכותי ורלוונטי לאנשי מקצוע הוא סוג התוכן אותו אנחנו נרצה לקדם בפלטפורמה.

סוגי תוכן מומלצים בלינקדאין:

  • מאמרי מנהיגות מחשבתית.
  • אינפוגרפיקה או הדמיות נתונים.
  • פיתוח מקצועי או ייעוץ קריירה.
  • חדשות ועדכונים על התעשייה או החברה שלך.

טיפים לקידום תוכן בלינקדאין

  • בצע אופטימיזציה של הפרופיל שלך וכלול תיאור ברור של המומחיות והניסיון שלך.
  • הצטרף לקבוצות לינקדאין הקשורות לענף או לתחום ההתמחות שלך והשתתף בדיונים כדי לבנות את הסמכות שלך וליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים.
  • השתמש ב- LinkedIn Pulse כדי לפרסם מאמרים או פוסטים בבלוג שלך ולשתף אותם עם הרשת שלך.

דוגמא לתוכן שלינקדאין יעדיף

בישראל הוצאות הספרים עדיין לא אימצו את הלינקדאין כמקור השקעה שיווקית, וחבל. האמת היא שמעט מאוד גופים עושים לינקדאין כמו שצריך בארץ. אז אין ברירה, נלך לראות בשדות זרים:

ספר החודש בלינקדאין

למה לינקדאין יעדיף תוכן כזה?

כמו פייסבוק ואינסטגרם, גם לינקדאין מבוססת בעיקר על ויזואליות וזאת בניגוד לטוויטר ו – reddit שבהן אפשר לקדם את המותג שלך גם בלי להשקיע יותר מדי בויזואליה. אז מה מניע את הקוראים לפעולה בפוסט הזה:

  • הכיתוב על האריזה קורא לנו לבוא ולהיות חלק ממשהו גדול, להרגיש שייכות למועדון יוקרתי.
  • הצבעים נעימים ומזמינים.
  • הטקסט בגוף הפוסט מציין נתון (שאי אפשר לאמת) ושואל את הקורא שאלה.

Pinterest

Pinterest היא פלטפורמת גילוי ויזואלית, ותוכן מושך מבחינה ויזואלית, אינפורמטיבי ומעורר השראה נוטה להופיע היטב בפלטפורמה. סוגים מסוימים של תוכן שנוטים להניב ביצועים טובים בפינטרסט כוללים:

  • תמונות וגרפיקה באיכות גבוהה.
  • מדריכים או מדריכים.
  • ציטוטים או רעיונות מעוררי השראה.
  • קטלוגים של מוצרים או שירותים.

טיפים לקידום תוכן Pinterest

  • השתמש בתמונות ובגרפיקה באיכות גבוהה שמושכים חזותית וקלים לשיתוף.
  • השתמש בתכונת "סיכות עשירות" של Pinterest כדי לכלול מידע נוסף, כגון כותרות מאמרים ותיאורים, על הסיכות שלך.
  • השתמש במילות מפתח והאשטאג כדי להגביר את הנראות של הסיכות שלך ולהגיע לקהל רחב יותר.

דוגמא לתכנים נפוצים ב – Pinterest

אני חוזר רגע לדוגמא של 'שיווק ספרים' ובודק מה קורה כשאני מחפש את הנושא הזה ב – Pinterest. מה אני יכול ללמוד ממה שאני רואה, דבר פשוט – שכאן בהחלט שופטים את הספר לפי הכריכה, או לפחות את התמונה שמציגה המדריכים בהם תוכל לקרוא על דרכים לשווק את הספר שלך.

בלוגים על פי נושא בפינטרסט

למה ש – Pinterest יעדיף תכנים כאלה?

Pinterest היא פלטפורמה ויזואלית מאוד, ולכן כל הפוסטים שנראה ביחס לנושא או תחום מסוים יצטרכו להיות מושכים ויזואלית וקלים להבנה. הפוסט כולל גרפיקה שמדגישה את היתרונות העיקריים של המאמר, יחד עם תיאור קצר של מה שהקוראים יכולים לצפות ללמוד.

השימוש במילות מפתח ובהאשטאגים רלוונטיים עוזר להגביר את הנראות של הסיכה (ככה קוראים לפוסט בעצם) ולהגדיל את הסיכוי שלה להיראות על ידי משתמשים שמתעניינים בדרכים לשווק ספר או בנושאים קשורים אחרים.

טוויטר

טוויטר עוסקת בתוכן קצר, תמציתי ובזמן. סוגים מסוימים של תוכן שנוטים להניב ביצועים טובים בטוויטר כוללים:
ציוצים קצרים וקולעים, במיוחד כאלה הכוללים תגי hashtag או אזכור של משתמשים אחרים.

  • חדשות ונושאים מגמתיים.
  • אינפוגרפיקה והדמיות נתונים.
  • סרטונים, במיוחד קצרים ומשכנעים מבחינה ויזואלית.

טיפים לקידום תוכן בטוויטר

  • השתמש במודעות טוויטר (ממומן) כדי לקדם את הציוצים שלך ולמקד למאפיינים דמוגרפיים או תחומי עניין ספציפיים.
  • עקוב אחר נושאים פופולריים והשתתף בשיחות כדי להגביר את הנראות שלך וליצור מעורבות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • שתף טיזר קצר או תקציר של המאמר שלך, יחד עם קישור למאמר המלא.
  • השתמש בהאשטאגים רלוונטיים כדי להגביר את הנראות של הפוסט שלך ולהגיע לקהל רחב יותר.
  • שתף סטטיסטיקה רלוונטית או נקודת נתונים מהמאמר שלך, יחד עם קישור למאמר המלא.

דוגמא לתוכן שטוויטר יעדיף

אני עוקב אחרי הסופר וויל סטור, שעושה חייל בפרסום ושיווק הספרים והפעילויות שלו ברשתות החברתיות ובעיקר בטוויטר. הינה דוגמא לציוץ שיווקי של הסופר:

וויל סטור בטוויטר

למה טוויטר יעדיף תוכן כזה?

אם נחזור רגע לסעיפי ההמלצות אז נראה שרוב ההמלצות שכתבתי מתקיימות בפוסט הזה: יש נתונים, יש טיזר, יש תמונה ואני מתאר לעצמי שיש האשטגים נכונים אבל אותם אי אפשר לראות.

הפוסט הזה נועד להיות קצר וקולע. הפוסט מתחיל בנתון מעורר עניין שאמור למשוך את תשומת לבם של משתמשי טוויטר שעוקבים אחרי הסופר ו/או שמתעניינים בסדנאות כתיבה. השימוש בהאשטאגים רלוונטיים עוזר להגביר את הנראות של הפוסט ולהגדיל את הסיכוי שייראה על ידי משתמשים שמתעניינים בנושא.

צריך עזרה בקידום האתר שלך במנועי החיפוש? אפשר להשאיר פרטים כאן, או להתקשר אלינו, ואנחנו ב – WEBLINKS נשמח לעזור.

מאור סוויסה

מאור סוויסה, מנכ"ל וובלינקס ומומחה קידום אתרים עם נסיון של מעל ל 10 שנים בשיווק הדיגיטלי אשר ילווה אתכם במסע לעבר ההצלחה שלנו. אני נשוי ואבא לשלושה בנים, אומרים עליי שאני מבין באוזניות יותר מהמהנדסים שמייצרים אותם אבל אני אומר שאני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות הכי טובה שיש, אני יודע לנתב את האמביציה שלי גם לעולמות המקצועיים. 

לאורך השנים צברתי מומחיות בכל האלמנטים שקשורים לעולמות קידום האתרים ולמעגלים המקיפים מתוך הבנה שקידום אתר זה כמו רכב שחייב 4 גלגלים כדי להצליח – מקדם אתרים מקצועי, מתכנת תותח, איש תוכן מעניין שיודע להעביר רעיון, ושיתוף פעולה אמיתי וכנה עם הלקוח.

תוצאות