חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייצר אנימציה פשוטה לקידום אתר בכמה דקות

דף הבית » מאמרים

תוכן עניינים

כלים ליצירת אנימציה מהירה ופשוטה ב – AI, כדי שתוכל לייצר תוכן ויזואלי בזול ובכמה דקות, לשפר את המיקומים של האתר שלך במנועי החיפוש ולייצר יתרון על פני המתחרים.

אנימציה פשוטה יכולה להפוך את התוכן שלך מצנון יבש לאבטיח עסיסי. אנימציה מאפשרת לך לפשט רעיונות מורכבים ולשפר את זהות המותג שלך, להעניק לעסק שלך יתרון בשווקים תחרותיים ובעיקר לבלוט ולהעלות חיוך. רוצה לדעת איך עושים את זה? במקום לברבר, בוא פשוט לצלול לתוך המדריך המקיף שכתבתי עבורך ונגלה יחד את תהליך יצירת אנימציה פשוטה לקידום אתרים – צעד אחר צעד.

♦ צריך עזרה בקידום האתר שלך במנועי החיפוש? השאר פרטים ואנחנו נחזור אליך לשיחת ייעוץ ללא עלות ♦

מי משתמש באנימציה כדי לקדם את האתר במנועי החיפוש?

חברות ליצירת תוכן וידאו: עסקים קטנים רבים שמייצרים בעצמם תוכן ויזואלי, התחילו ביצירת סרטוני הסבר מונפשים לעסקים שלהם. תיקי העבודות שלהם, המלאים באנימציות, מותאמים לחיפוש ולעתים קרובות מדורגים עבור מילות מפתח הקשורות לסרטוני הסבר.

 

מסעדות מקומיות: אנימציה פשוטה היא דבר נפוץ מאוד בקרב מסעדות מקומיות או בתי קפה. יצירת אנימציות קצרות שמציגות מנה חדשה, אירוע מיוחד, או את האווירה של המקום שלהם. אנימציות אלה, כאשר הן משותפות בפלטפורמות כמו יוטיוב או פייסבוק ומותאמות באמצעות אסטרטגיות קידום אתרים מקומיות, יכולות למשוך לקוחות אל העסק.

 

סוכנויות בוטיק: סוכנויות שיווק קטנות או חברות לעיצוב אתרים משתמשות לעתים קרובות באנימציות כדי להציג את שירותיהן או עבודות קודמות. לדוגמא, סוכנות שיווק יכולה ליצור סליל אנימציה קצר של העיצובים או הקמפיינים הטובים ביותר שלהם ולבצע אופטימיזציה למונחי חיפוש.

 

 

חברות מסחר אלקטרוני: מותגי מסחר אלקטרוני קטנים יותר, כגון חנויות אופנה בוטיק או מלאכת יד מלאכותית, משתמשים באנימציות כדי להדגיש תכונות מוצר, ביקורות של לקוחות או את הסיפור שמאחורי המוצרים שלהם. זה עוזר להם לייעל את תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח רלוונטיות.

 

מורים ומחנכים: מורים רבים יוצרים שיעורי אנימציה עבור תלמידיהם. אלה מותאמים למונחים חינוכיים מקומיים או נישתיים, ולעתים קרובות הם זוכים לחיזוק בקרב קהילות סטודנטים.

 

עמותות מקומיות: ארגונים לא ממשלתיים או ארגונים קהילתיים עושים שימוש באנימציה כדי להסביר מה הם עושים, להציג סיפורי הצלחה או להעלות מודעות לנושאים ספציפיים. אלה מותאמים למונחי חיפוש מקומיים או למטרות ספציפיות שהם תומכים בהן.

למה להשתמש באנימציה לקידום האתר?

עבור עסקים קטנים יותר, המפתח הוא ליצור אנימציות שימשכו את קהל היעד שלהם מצד אחד ושיתאימו למסר המותג שלהם מהצד השני. יחד עם קידום אתרים מקצועי, אנימציות אלה יכולות להניע תנועה לאתר, להגביר את המודעות למותג ולשפר את ההמרות. היתרון לעסקים קטנים יותר הוא שלעתים קרובות הם יכולים להיות זריזים ויצירתיים יותר, ולהתאים את התוכן שלהם במיוחד לקהל שלהם ללא האילוצים שעומדים בפני תאגידים גדולים יותר.

 

קידום המותג שלך באמצעות אנימציות במנועי חיפוש הוא גישה מגוונת לתוכן האתר. מנועי חיפוש, במיוחד גוגל, לא רק מדרגים תוכן טקסטואלי אלא גם מדרגים ומציגים תוכן וידאו למשתמשים. כך תוכל למנף ביעילות את האנימציה שלך כדי להגביר את נראות המותג שלך במנועי החיפוש:

התאמת התוכן ליוטיוב

גוגל מחזיקה ביוטיוב, מה שהופך אותו למקור עיקרי לתוצאות חיפוש וידאו. העלאת האנימציה שלך ליוטיוב והטמעת הסרטון באתר, יחד עם אופטימיזציה נכונה, יכול לעזור לה להופיע בחיפושים בגוגל וביוטיוב.

עריכת כותרת נכונה

ודא שכותרת האנימציה מכילה את מילת המפתח העיקרית שלך.

כתוב תיאור ענייני

כתוב תיאור מפורט עם מילות מפתח רלוונטיות וקישורים חזרה לאתר האינטרנט שלך.

הוסף תגיות נכונות

השתמש במילות מפתח ובמונחים רלוונטיים הקשורים לתוכן המותג והאנימציה שלך.

הטמע אנימציות באתר שלך

השתמש באנימציה כחלק מפוסטים בבלוג, דפי מוצרים או דפי נחיתה ייעודיים. זה מוסיף נקודות לאתר שלך, ומשפר את מעורבות המשתמשים, מה שיכול להוות איתות חיובי לדירוג החיפוש.

צור כתוביות

אנשים צורכים תוכן בלי לשמוע אותו. הצע כתוביות של תוכן האנימציה מתחת לסרטון באתר שלך. זה יאפשר למנועי חיפוש להבין טוב יותר את התוכן ויכול לשפר את הנגישות למשתמשים.

שתף במדיה החברתית

בעוד שאותות חברתיים (כמו שיתופים ולייקים) אינם גורמי דירוג ישירים עבור מרבית מנועי החיפוש, נראות מוגברת ותנועה מפלטפורמות חברתיות יכולות להוביל ליותר קישורים ומעורבות, מה שמועיל בעקיפין לקידום אתרים.

אופטימיזציה לנייד

ודא כי אנימציות עובדות בצורה חלקה במכשירים ניידים. ידידותיות לנייד הוא גורם חשוב באלגוריתם הדירוג של גוגל.

 

קבל קישורים נכנסים

שתף את האנימציה שלך עם בלוגרים, אתרי תעשייה ופלטפורמות אחרות כדי להרוויח קישורים נכנסים. זה לא רק מגביר את הנראות של האנימציה אלא גם מחזק את הסמכות הכוללת של התחום.

שלח מפת אתר וידאו

בדיוק כפי שהיית שולח מפת אתר לאתר שלך, אתה יכול ליצור ולשלוח מפת אתר וידאו לגוגל. זה עוזר למנוע החיפוש לגלות ולהבין טוב יותר את תוכן הווידאו שלך.

קדם את התוכן באמצעות מודעות בתשלום

פלטפורמות כמו מודעות גוגל מאפשרות לך לקדם תוכן וידאו. אתה יכול להגדיר קמפיין שממקד למילות מפתח ספציפיות הרלוונטיות למותג ולאנימציה שלך.

צור קשר עם הצופים

צור קשר עם כל הערות או אינטראקציות בפלטפורמות כמו יוטיוב. מעורבות יכולה לשמש אות חיובי ויכולה לקדם שיתופים נוספים ונראות.

 

על ידי שימוש יעיל וקידום אנימציות, תוכלו לגוון את היצע התוכן של המותג שלך ולקדם את האתר שלך בהתאם לביקוש הגובר לתוכן חזותי, מה שיהפוך את המותג שלך לזכיר ונגיש יותר במנועי החיפוש.

סקירה קצרה של הכלים הקיימים ליצירת אנימציה פשוטה ללא ידע קודם

בינה מלאכותית לאנימציה התקדנה משמעותית ונכון ל – 2023 מדובר בעניין פשוט אשר מפחית את מסגרת הזמן הדרוש ליצירת התוכן באופן דרמטי. הנה כמה כלי בינה מלאכותית שכדאי להכיר, ליצירת אנימציות פשוטות:

 

DeepArt.io: אמנם משמש בעיקר להפיכת תמונות ליצירות אמנות המבוססות על סגנונות שונים, אך הוא שימש גם ליצירת אפקטים מונפשים.

 

RunwayML: פלטפורמה זו מאפשרת ליוצרים להשתמש בכוח של למידת מכונה ליצירת אנימציות ולהחיל אפקטים חזותיים. הממשק ידידותי למשתמש והוא מיועד גם למומחים וגם למתחילים.

 

Lottie: הפלטפורמה היא אמנם אינה בינה מלאכותית כשלעצמה, אך Lottie יעילה מאוד בכך שהיא מפשטת את יצירת האנימציה לאינטרנט ולנייד. שילוב עם כלים כמו bodymovin מאפשר אנימציות בסיוע בינה מלאכותית באמצעות אפקטים של אדובי.

 

חברות גדולות כמו גוגל, מיקרוסופט ואובר השתמשו באנימציות Lottie כדי לשפר את האפליקציות והאתרים הניידים שלהן. אנימציות אלה, בשל אופיין הקל, משפרות את חווית המשתמש מבלי להתפשר על זמני הטעינה.

 

GANs: פלטפורמות המשתמשות ב – GANs מאפשרות יצירת תוכן חזותי ייחודי שנוצר על ידי בינה מלאכותית, שחלקם ניתנים להנפשה.

 

DALL·E – OpenAI: תוכנן במקור ליצירת תמונות מתיאורי טקסט, משתמשים דמיוניים החלו ליצור תמונות רצף שכאשר הם תפורים יחד ניתן להפוך לאנימציות פשוטות.

 

בעוד שהקהל העיקרי שלה הוא יוצרים פרטיים, כמה עסקים המעורבים בעיצוב ובמדיה ניסו DeepArt.io עבור קמפיינים שיווקיים או תוכן ממותג ייחודי.

 

AI-Powered Video Editors: כלים כמו מגיסטו ופרומו משתמשים בינה מלאכותית ליצירת תוכן וידאו, הכולל הוספת אנימציות, מנכסים שסופקו תוך דקות.

 

למרות שזה רק קצה הקרחון, כלים אלה מדגישים כיצד בינה מלאכותית עושה דמוקרטיזציה של עולם האנימציה, מה שהופך אותו לנגיש עבור אלה ללא ניסיון אנימציה מסורתי.

אנימציה של דמות עם שפתיים זזות לעומת בלי שפתיים זזות

בחירה בין דמות עם שפתיים נעות כרוכה בהערכה ניואנסית של ההקשר, הכוונה והמשאבים הזמינים לפרויקט האנימציה או הווידיאו שלך. אני רוצה להתעמק ביתרונות והחסרונות של כל אחד, ואחריו לדבר על כלים שניתן להשתמש בהם:

דמות עם שפתיים זזות

יתרונות

  • ריאליזם: סינכרון של תנועות שפתיים עם סאונד יכול לגרום לדמות להיראות מציאותית יותר.
  • מעורבות: זה יכול להעסיק את הצופים יותר מכיוון שנראה שהדמות 'מדברת' ישירות אליהם.
  • מקצועיות: זה נותן לתוכן מראה ותחושה מקצועיים יותר, במיוחד אם סינכרון השפתיים הוא מדויק.

חסרונות

  • מורכבות: דורש יותר עבודה במונחים של אנימציה והבטחה כי סינכרון השפתיים תואם לשמע.
  • משאבים: עשויים להיות עתירי משאבים, דורשים תוכנה טובה יותר וזמני עיבוד ארוכים יותר.
  • פוטנציאל לשגיאה: אם סינכרון השפתיים אינו מושלם, זה יכול להסיח את הדעת או לגרום לתוכן להיראות באיכות נמוכה יותר.

דמות שלא מזיזה את השפתיים

יתרונות

  • פשטות: קל יותר ליצירה ואינו דורש סנכרון עם אודיו.
  • גמישות: ניתן להשתמש במגוון רחב יותר של תרחישים שבהם אין צורך בסנכרון שפתיים מדויק.
  • פחות תובעני: דורש פחות כוח עיבוד וכלי תוכנה פשוטים יותר.

חסרונות

  • פחות מרתק: עלול שלא למשוך את תשומת הלב של הצופים באותה יעילות.
  • עמימות: ייתכן שהצופים לא יבינו מיד שהדמות 'מדברת' אם אין רמז חזותי.

יצירת הדמות והעולם

אם אין לך הכשרה מוקדמת ואתה צריך משהו מהיר:

השתמש בכלים מוכנים

פלטפורמות כמו Plotagon, Vyond או Doodly מאפשרות למשתמשים ליצור דמויות סצנות מונפשות ללא ידע נרחב אנימציה.

תבניות

כלים רבים מציעים תבניות של דמויות שתוכל להתאים אישית לפי הצרכים שלך. בחר תבנית ובצע את ההתאמות שלך.

יבוא ​​סאונד

לאחר הגדרת הסצנה והדמות שלך, תוכל לייבא את הקלטות האודיו. אם אתה משתמש בפלטפורמה שתומכת בסינכרון שפתיים, התוכנה תעשה כמיטב יכולתה כדי להתאים את תנועות השפתיים של הדמות לצליל.

בנה את העולם

עבור סצנה מעופפת (לצורך הדוגמא), בדרך כלל תבחר רקע המציג שמיים או עננים ומחייה את הדמות הנעה דרכו. לפלטפורמות רבות יש תכונות גרירה ושחרור לכך.

סיום וייצוא

לאחר שתהיה מרוצה מהאנימציה, תוכל לייצא אותה בפורמט הרצוי ולשתף אותה.

שימוש בדמויות מונפשות או אווטרים בשילוב סאונד

הנה כמה דוגמאות מהעולם האמיתי שבהם נעשה שימוש בטכניקה זו:

Animoji/Memoji מאת אפל

אפל הציגה את Animoji עם ה-iPhone X, שהם אמוג'י מונפש המחקים את הבעות הפנים של המשתמש באמצעות טכנולוגיית מעקב הפנים של הטלפון. מאוחר יותר, הם הציגו את Memoji, המאפשרת למשתמשים ליצור אווטרים שנראים כמוהם. אלה משמשים לעתים קרובות בהקשרים משעשעים, אבל כן מציגים את הפוטנציאל של סנכרון אנימציה עם דיבור אנושי אמיתי.

Bitmoji של Snapchat 

מאפשר למשתמשים ליצור אווטרים מותאמים אישית. למרות שהפונקציה העיקרית שלו אינה אנימציה מסונכרנת קול, היא מדגימה עד כמה דמויות מותאמות אישית יכולות להיות פופולריות בשיווק ובמעורבות משתמשים.

Aflac Duck: חברת ביטוח

השתמשה בברווז מדבר בקמפיינים הפרסומיים שלה. לברווז אין סינכרון שפתיים מושלם, אבל הקול שלו (ומה שהוא אומר) הוא חלק משמעותי מהמיתוג של Aflac.

GEICO השממית

השממית GEICO היא דוגמה נוספת לדמות אנתרופומורפית המשמשת בשיווק. השממית, עם המבטא הבריטי שלה, הייתה מרכיב עיקרי במודעות של GEICO במשך שנים.

DuoLingo

לאפליקציית לימוד השפה יש קמע ינשוף בשם Duo. בעוד ש-Duo לא בהכרח 'מדבר' במובן המסורתי, הדמות מונפשת ומגיבה להתקדמות המשתמש, מה שמספק עידוד ומוטיבציה ללומדים.

משפיעים וירטואליים

ישנם משפיענים וירטואליים כמו ליל מיקלה, שקיימים רק באינטרנט אבל יש להם עוקבים משמעותיים. הם עוסקים בנושאים מהעולם האמיתי, חולקים סיפורים 'אישיים' ואפילו מקדמים מוצרים.

Gorillaz

אמנם מדובר בלהקה ולא קמפיין שיווקי, אבל Gorillaz ראויים בהחלט לאזכור. הם להקה וירטואלית עם דמויות מונפשות, והקליפים שלהם כוללים לעתים קרובות את הדמויות האלה 'שרים', ומציגות שילוב של אנימציה וסאונד מהעולם האמיתי.

ראוי לציין שבעוד שהדוגמאות הללו משלבות אנימציה בהצלחה עם צלילים אמיתיים או מציאותיים, הן עושות זאת תוך שילוב קפדני של מיתוג, סיפורים ותשומת לב למעורבות הקהל. לכל קמפיין או פרויקט יש מטרות וניואנסים משלו התורמים להצלחתו.

כלים שבהם אתה יכול להשתמש והסבר בקצרה כיצד להשתמש בכל כלי

אם אתה מחפש ליצור דמויות מונפשות ולשלב אותן עם סאונד, ישנם מספר כלים זמינים. להלן רשימה של כמה פופולריים וסקירה קצרה של אופן השימוש בהם:

Plotagon

שימוש: יצירת סרטוני אנימציה בתלת מימד עם דמויות.

  • איך להשתמש:
    • הורד ופתח את התוכנה.
    • בחר דמויות והתאם אישית את המראה שלהן.
    • בחר סצנה או רקע.
    • הוסף דיאלוג על ידי הקלדה, והתוכנה תסנכרן אוטומטית את שפתי הדמויות.
    • ייצא את הסרטון בסיום.

Vyond (לשעבר GoAnimate)

שימוש: יצירת סרטוני אנימציה דו-ממדיים.

  • איך להשתמש:
    • הירשם והיכנס לפלטפורמת Vyond.
    • בחר תבנית או התחל מאפס.
    • גרור ושחרר דמויות, אביזרים ורקעים.
    • הוסף קריינות או מוזיקה.
    • השתמש בציר הזמן כדי להתאים את תזמון הסצנה והמעברים.

Doodly

שימוש: יצירת אנימציה בסגנון מצוייר ביד (סרטוני לוח לבן).

  • איך להשתמש:
    • פתח את Doodly והתחל פרויקט חדש.
    • בחר סגנון קנבס (לוח לבן, לוח, לוח ירוק).
    • גרור ושחרר תמונות, דמויות או אביזרים.
    • הוסף קריינות או סאונד.
    • התאם את תזמון ההנפשה ולאחר מכן ייצא.

Adobe Character Animator

שימוש: צור אנימציות שמסתנכרנות עם התנועות והקול שלך באמצעות מצלמת אינטרנט.

  • איך להשתמש:
    • ייבא יצירות אמנות מ-Adobe Photoshop או Illustrator.
    • השתמש בתוכנה כדי לאמץ את הדמות (הקצאת תנועות לקול וסימני פנים ספציפיים).
    • הקלט בזמן אמת באמצעות מצלמת אינטרנט ומיקרופון. הדמות תחקה את התנועות שלך ותסנכרן שפתיים לקול שלך.
    • ייצא את האנימציה הסופית.

FaceRig

שימוש: אופי דיגיטלי מונע על ידי תנועות הפנים שלך.

  • איך להשתמש:
    • הפעל את התוכנית וכייל את מצלמת האינטרנט שלך.
    • בחר אווטאר מהספרייה.
    • האווטאר יחקה את תנועות הפנים שלך בזמן אמת.
    • הקלט סרטונים או השתמש בשיחות ועידה בווידאו.

Blender

שימוש: כלי מידול והנפשה תלת מימד מקיף.

  • איך להשתמש:
    • פתח את בלנדר והתחל עם פרויקט חדש או דגם קיים מראש.
    • שפר, תקן ועצב את הדמויות שלך.
    • השתמש בציר הזמן של האנימציה לתנועות מפתח פריים.
    • לסינכרון שפתיים, השתמש בעורך מפתחות הצורה כדי להתאים פונמות לרמזי שמע.
    • עבד את האנימציה הסופית.

חשוב לציין שבעוד שחלק מהכלים הם ידידותיים למתחילים, לאחרים כמו בלנדר יש עקומת למידה תלולה יותר. לתוצאות מהירות עם אימון מוקדם מינימלי, פלטפורמות כמו פלוגון, Vyond או Doodly עשויות להיות מתאימות יותר. עם זאת, עבור אנימציות מפורטות יותר וניתנות להתאמה אישית, כלים כמו Adobe Character Animator או Blender מציעים יותר תכונות וגמישות.

מאור סוויסה

מאור סוויסה, מנכ"ל וובלינקס ומומחה קידום אתרים עם נסיון של מעל ל 10 שנים בשיווק הדיגיטלי אשר ילווה אתכם במסע לעבר ההצלחה שלנו. אני נשוי ואבא לשלושה בנים, אומרים עליי שאני מבין באוזניות יותר מהמהנדסים שמייצרים אותם אבל אני אומר שאני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות הכי טובה שיש, אני יודע לנתב את האמביציה שלי גם לעולמות המקצועיים. 

לאורך השנים צברתי מומחיות בכל האלמנטים שקשורים לעולמות קידום האתרים ולמעגלים המקיפים מתוך הבנה שקידום אתר זה כמו רכב שחייב 4 גלגלים כדי להצליח – מקדם אתרים מקצועי, מתכנת תותח, איש תוכן מעניין שיודע להעביר רעיון, ושיתוף פעולה אמיתי וכנה עם הלקוח.

תוצאות