חיפוש
Close this search box.

שילוב בין תוכנות AI ליצירת קמפיין ויזואלי

דף הבית » מאמרים
ויזואליה ב - AI

תוכן עניינים

במדריך הבא אני אתן לך רשימה של מערכות AI ליצירת תמונות ופלטפורמות שיווקיות. יש יותר טוב מזה?

בוא פשוט נתחיל ביתרונות והחסרונות של כל מערכת והסבירו לי האם מדובר במערכת חינמית או בתשלום, ואם בתשלום כמה היא עושה ומה תהליך ההרשמה.

תוכנות ליצירת ויזואליה ב – AI: תמחור

  • Khroma: חינם.
  • פוטוסוניק: תוכנית Freemium עם 15 זיכויים חינם לחודש; $10 או $25 לחודש עבור תכונות נוספות.
  • Jasper.ai: גרסת ניסיון חינם זמינה; 20$ למשתמש לחודש לתמונות ללא תמלוגים ללא הגבלה.
  • AutoDraw: חינם (מכיוון שזהו ניסוי AI של גוגל).
  • Looka Logo Maker: התמחור מתחיל ב-$20 (תשלום חד פעמי עבור לוגו בודד).
  • Uizard: התמחור מתחיל ב-$12 לחודש.
  • Canva: חינם לשימוש בסיסי, עם תוכניות בתשלום החל מ-$12.95 לחודש.
  • Adobe Firefly: נכון לעכשיו, אין נתוני תמחור ספציפיים זמינים עבור Adobe Firefly מכיוון שהוא עשוי להיות חלק מ-Adobe Creative Suite.

לתמחור מדויק ומפורט יותר, הייתי ממליץ לבקר באתרים המתאימים של פלטפורמות אלו. למידע נוסף על התכונות, היתרונות והחסרונות, תוכל לבדוק את המקור שסופק.

8 הפלטפורמות המובילות ליצירת אלמנטים חזותיים של AI בשוק נכון ל – 2023

אני רוצה לחקור יחד אתך את הפלטפורמות האלו דרך דוגמא של שיווק ספר בשלב מוקדם לצורך גיוס המונים:

לכל פלטפורמה יש את החוזקות הייחודיות לה, העונות על צרכים שונים כמו קלות שימוש, איכות תמונה, התאמה אישית או אינטגרציה. לכל פלטפורמה תכונות ייחודיות העונות על צרכי עיצוב שונים. עכשיו בוא נחקור כל פלטפורמה ביחס למסע מימון ההמונים שלך עבור ספר. הקמפיין השיווקי החזותי יכול לכלול עיצוב לוגו, יצירת באנרים פרסומיים, הפקת פוסטים ברשתות חברתיות ובניית דף נחיתה או אתר פשוט לספר שלך.

1. Jasper.ai

  • Use-Case: הפקת תוכן ויזואלי לקידום מכירות, יצירת עיצובי כריכה ויצירת ויזואליות לפרסומות.
  • יתרונות:
    • התאמה אישית של מצב רוח וסגנון.
    • גלריה להשראה.
    • תמונות ללא תמלוגים ללא הגבלה.
  • חסרונות:
    • 20 $ למשתמש לחודש עשוי להיות יקר עבור מחברים בודדים או מסעות פרסום קטנים.

2. פוטוסוניק

  • שימוש-מקרה: הוספת הערות טקסט לתמונות, התאמה אישית של תמונות וסיעור מוחות של מושגים ויזואליים.
  • יתרונות:
    • זיכויים חינם בכל חודש.
    • שימושי לסיעור מוחות ורעיונות.
  • חסרונות:
    • תכונות מוגבלות בתוכנית freemium.

3. Khroma AI

  • Use-Case: פיתוח פלטת צבעים שניתן להשתמש בה בכל החומרים החזותיים.
  • יתרונות:
    • חינם.
    • שימושי לשמירה על עקביות ויזואלית.
  • חסרונות:
    • מוגבל ליצירת לוח צבעים.

4. AutoDraw

  • Use-Case: שרטוט מהיר של רעיונות ומושגים לספר ולקמפיין שלך.
  • יתרונות:
    • חינם.
    • קל לשימוש עבור שאינם מעצבים.
  • חסרונות:
    • מוגבל לשרטוט בסיסי ואינו מתאים ליצירת עיצובים מקצועיים.

5. Looka Logo Maker

  • Use-Case: עיצוב לוגו ייחודי לספר/קמפיין שלך.
  • יתרונות:
    • תשלום חד פעמי משתלם.
    • מתאים ליצירת לוגואים בעלי מראה מקצועי.
  • חסרונות:
    • ספציפי ליצירת לוגו ואינו רב תכליתי לצרכי עיצוב אחרים.

6. Uizard

  • Use-Case: עיצוב ממשקי משתמש עבור דף הנחיתה או האפליקציה לנייד של מסע הפרסום שלך.
  • יתרונות:
    • תכונות עיצוב ממשק משתמש חזקות.
    • מנוי חודשי זמין.
  • חסרונות:
    • שימושי יותר לעיצוב אפליקציות ואתרים מאשר יצירת חומר שיווקי.

7. קנבה

  • Use-Case: יצירת פוסטים במדיה חברתית, באנרים וחומרי קידום מכירות אחרים.
  • יתרונות:
    • רב תכליתי עם שפע של אפשרויות עיצוב.
    • דגם Freemium זמין.
  • חסרונות:
    • תכונות מתקדמות נמצאות מאחורי חומת תשלום.

8. Adobe Firefly

  • Use-Case: עיצוב מקצועי של נכסים חזותיים, אם קיים.
  • יתרונות:
    • כלים ברמה מקצועית (אם זה דומה למוצרים אחרים של Adobe).
  • חסרונות:
    • התמחור והתכונות אינם ברורים.
    • עשויה להיות עקומת למידה תלולה יותר.

עולם AI

אסטרטגיה נכונה לעבודה בשילוב בין הפלטפורמות

  • התחל עם לוגו ולוח צבעים: השתמש ב- Looka ליצירת לוגו וב-Khroma לפיתוח לוח צבעים עקבי.
  • רעיונות לסקיצות: השתמש ב-AutoDraw כדי לשרטט רעיונות ראשוניים עבור הנכסים החזותיים שלך, באנרים או אפילו לכריכת הספר.
  • צור והתאמה אישית של תמונות: השתמש ב-Jasper.ai ו-Photosonic ליצירה והתאמה אישית של תמונות המהדהדות עם נושא הספר שלך.
  • עיצוב חומרי קידום מכירות: נצל את Canva לעיצוב חומרי קידום מכירות כמו פוסטים במדיה חברתית, באנרים באימייל ועלונים באמצעות פלטת הצבעים של Khroma.
  • עיצוב דף נחיתה: אם אתה בונה דף נחיתה, Uizard עשוי לעזור לך ביצירת עיצוב ממשק משתמש אינטואיטיבי.
  • עריכות מקצועיות: לאחר ש-Adobe Firefly זמין, השתמש בו לעריכה מקצועית של הנכסים החזותיים שלך.

חיוני לשמור על עקביות באלמנטים החזותיים (צבע, לוגו, סגנון) בכל הפלטפורמות והחומרים כדי לבסס זהות מותגית לספר שלך. ודא שהעיצובים החזותיים מתאימים לנושא הספר שלך ולמסר של קמפיין מימון ההמונים שלך. הקפד גם להתאים את הוויזואליה שלך לפלטפורמות שונות (למשל, ממדי תמונה שונים עבור באנרים באינסטגרם, פייסבוק ואימייל).

יציאה לקמפיין מימון המונים עבור הספר שלך דורשת אסטרטגיית שיווק ויזואלית מחושבת היטב. בואו נעמיק בגישה שלב אחר שלב, נשתמש בכל פלטפורמה שבה היא מתאימה ביותר, ונבדוק כיצד ניתן להשתמש בהן במקביל.

שלב 1: הקמת זהות חזותית

א. יצירת לוגו: Looka ‏ת הפנים של הספר והקמפיין שלך.

  • יתרונות: ידידותי למשתמש, סביר.
  • חסרונות: מוגבל ליצירת לוגו.

ב. ערכת צבעים: Khroma

  • שימוש-מקרה: ברגע שיש לך לוגו, השתמש ב-Khroma כדי ליצור פלטת צבעים המשלימה אותו.
  • יתרונות: חינם, מבטיח עקביות בין העיצובים.
  • חסרונות: שימושי רק עבור פלטות צבעים.

שלב 2: שרטוט ורעיונות

ג. סקיצות מהירות: AutoDraw

  • שימוש-מקרה: נסח סקיצות מהירות לחומרי קידום מכירות, איורים או רעיונות לכריכת ספר.
  • יתרונות: חינם, קל לשימוש.
  • חסרונות: יכולות מוגבלות, לא ברמה מקצועית.

שלב 3: יצירת תוכן

ד. יצירת תמונה: Jasper.ai

  • Use-Case: צור תמונות המבוססות על מצב רוח וסגנון לשימוש בתוכן פרסומי.
  • יתרונות: אפשרויות התאמה אישית, תמונות ללא הגבלה.
  • חסרונות: עלות חודשית.

ה. התאמה אישית של תמונה: Photosonic

  • שימוש-מקרה: התאם אישית תמונות (למשל, הוסף שכבות טקסט) עבור פוסטים או מודעות במדיה חברתית.
  • יתרונות: דגם Freemium, אפשרויות עריכת תמונות מגוונות.
  • חסרונות: זיכויים מוגבלים בחינם.

שלב 4: עיצוב חומרים שיווקיים

ו. עיצוב רב-תכליתי: Canva

  • Use-Case: עיצוב באנרים, פוסטים במדיה חברתית וחומרי קידום מכירות אחרים תוך שימוש בפלטת הצבעים והלוגו המבוססים.
  • יתרונות: קל לשימוש, מגוון רחב של תבניות.
  • חסרונות: חלק מהתכונות בתשלום.

שלב 5: עיצוב דף נחיתה/אתר

ז. עיצוב UI/UX: Uizard

  • שימוש-מקרה: עצב את ממשק המשתמש של דף הנחיתה או האתר שלך שבו אנשים יכולים ללמוד עוד על הספר ועל מסע הפרסום שלך.
  • יתרונות: כלי עיצוב חזקים, מתמקד ב-UI/UX.
  • חסרונות: עלות חודשית, ספציפית לעיצוב אינטרנט/אפליקציה.

שלב 6: עריכה מקצועית (אם זמין)

ח. עריכה מתקדמת: Adobe Firefly

  • שימוש-מקרה: בצע עריכות ברמה מקצועית בעיצובים ובתמונות שלך, אם נגיש.
  • יתרונות: סביר שיש כלים מתקדמים.
  • חסרונות: זמינות ותמחור אינם ברורים.

עבודה עם פלטפורמות מרובות:

  • עקביות: ודא שהלוגו שלך (Looka) וסכמת הצבעים שלך (Khroma) משמשים באופן עקבי בכל הפלטפורמות והחומרים.
  • השתמש בסקיצות: השתמש בסקיצות מ-AutoDraw כבסיס לעיצובים מקצועיים ב-Canva או לעריכה פוטנציאלית ב-Adobe Firefly.
  • שלב תמונות שנוצרו בינה מלאכותית: השתמש בתמונות מ-Jasper.ai והתאם אותן עוד יותר ב-Photosonic או Canva, וודא שהן יתאימו עם ערכת הצבעים שלך וכוללות את הלוגו שלך.
  • תמונת אתר: השתמש בתמונות חזותיות שנוצרו או נערכו ב-Jasper.ai, Photosonic, Canva, ואולי גם ב-Adobe Firefly, בדף הנחיתה שלך שעוצב עם Uizard.

הערה אחרונה:

הבטח נרטיב ויזואלי קוהרנטי על ידי שמירה על עקביות בסגנון, בצבע ובדימויים בכל הפלטפורמות והמדיה. נצל כל פלטפורמה עבור החוזק שלה והבטח שהתפוקות משלימות זו את זו כדי להציג חזית חזותית אחידה לקמפיין מימון ההמונים שלך. כך אתה ממנף את היכולות הייחודיות של כל פלטפורמה תוך שמירה על זהות ויזואלית מלוכדת לקמפיין שלך.

חגיגת AI

גישה ליצירת מסע פרסום באמצעות פלטפורמות מרובות:

1.למד באופן אינדיבידואלי:

  • חקור מדריכים עבור כל פלטפורמה בנפרד. YouTube, Udemy, Skillshare והאתרים הרשמיים של הפלטפורמות עשויים לכלול הדרכות.

2.שלב ידע:

  • לאחר שתבינו את היכולות והשימוש של כל פלטפורמה, שקול כיצד הם עשויים להשתלב כדי ליצור קמפיין שיווקי מקיף.

3.יישום מעשי:

  • נסה ליצור מסע פרסום קטן המשתמש במספר פלטפורמות וראה כיצד ניתן להשתמש בתפוקות מאחת באחרת.

אסטרטגיה אפשרית:

שבוע 1-2: חקר

  • ימים 1-3: חקור את Looka ליצירת לוגו.
  • ימים 4-6: למד כיצד להשתמש ב- Khroma עבור ערכות צבעים עקביות.
  • יום 7: מנוחה/הרהור על למידה.

שבוע 3-4: יצירת תוכן

  • ימים 1-3: צלול לתוך Jasper.ai כדי להבין יצירת תמונה מונעת בינה מלאכותית.
  • ימים 4-6: למד על Photosonic להתאמה אישית של תמונה.
  • יום 7: הערך כיצד ניתן לערוך תמונות מ-Jasper.ai ב-Photosonic.

שבוע 5-6: עיצוב ופיתוח

  • ימים 1-4: צור קשר עם מדריכי Canva לעיצוב חומרי קידום מכירות.
  • ימים 5-7: חקור את Uizard לעיצוב דף נחיתה/אתר.

שבוע 7-8: עריכה מקצועית וסיום

  • ימים 1-3: אם זמין, למד על Adobe Firefly לעריכה מתקדמת.
  • ימים 4-7: החל למידה על ידי עריכת עיצוב מ-Canva ב-Adobe Firefly (אם אפשר).

רָצִיף:

  • השתמש ב-AutoDraw לסקיצות מהירות ורעיונות לאורך כל התהליך.

שבוע 9 ואילך: ביצוע

יישם את מסע הפרסום השיווקי שלך באמצעות חזותיים שנוצרו והבטח עקביות בכל הפלטפורמות והמדיה.

טיפים נוספים

1. Jasper.ai
Jasper.ai, עם יכולתו ליצור תמונות ללא תמלוגים ללא הגבלה, יכול להיות משנה משחק עבור סופרים ופעילים הדורשים שפע של תוכן חזותי. היכולת של הפלטפורמה להתאים אישית את מצב הרוח והסגנון של התמונות יכולה להבטיח שהתוכן החזותי יתאים היטב לנושא ולמסר של הספר והקמפיין.

טיפ:
שקול להשתמש Jasper.ai לא רק לתוכן פרסומי אלא גם ליצירת קטעים חזותיים או טיזרים של תוכן הספר שניתן לשתף ברשתות החברתיות כדי לעורר עניין בקרב תומכים פוטנציאליים.

2. קרומה איי
קרומה איי, למרות שהיא מוגבלת לפלטות צבעים, ממלאת תפקיד מרכזי בהבטחת עקביות המותג בכל החומרים החזותיים. ניתן להשתמש בפלטת הצבעים לא רק בתוכן חזותי אלא גם בכריכת הספר, באתר, בחומרי קידום מכירות ואפילו בעיצוב הפנים של הספר (אם רלוונטי).

טיפ:
השתמש בלוח הצבעים בקמפיינים שיווקיים בדואר אלקטרוני ובכל חומרי קידום מכירות פיזיים כמו סימניות, גלויות או פוסטרים כדי לשמור על זהות מותג מגובשת.

3. קנבה
קנבה, עם הממשק הידידותי למשתמש ושפע התבניות, יכולה להיות שימושית במיוחד עבור מחברים וקמפיינים שאולי אין להם רקע עיצובי. ניתן להשתמש בו כדי ליצור לא רק חומרי קידום מכירות אלא גם תוכן לעדכונים לתומכים, הערות תודה וחומרי תקשורת אחרים.

טיפ:
מינוף תכונות תבנית הווידאו של קנבה ליצירת סרטוני תדמית קצרים או עדכונים לתומכים, אותם ניתן לשתף בדף מימון ההמונים ובמדיה החברתית.

4. אוזארד
משתמש יכול להיות שימושי במיוחד ביצירת דף נחיתה שאינו רק מושך מבחינה ויזואלית אלא גם ידידותי למשתמש. דף נחיתה מעוצב ואינטואיטיבי יכול לשפר משמעותית את חווית המשתמש ולהגדיל את שיעורי ההמרה.

איך להגביר מעורבות

ודא שדף הנחיתה שתוכנן עם וויזארד מותאם לנייד, בהתחשב בשימוש הגובר במכשירים ניידים לגלישה באינטרנט. צור קשר עם תומכים ותומכים פוטנציאליים באמצעות עדכונים, שיתוף תוכן מאחורי הקלעים והבעת תודה על התמיכה.
שקול להפעיל הצעות לזמן מוגבל או להציג תגמולים חדשים כדי לשמור על המומנטום:

בדיקת א / ב: שקול בדיקת א/ב אלמנטים חזותיים שונים (כמו כרזות, מודעות וכו'). כדי להבין מה מהדהד יותר עם הקהל.

מעורבות: צור קשר עם הקהל ברשתות החברתיות ובפלטפורמת מימון ההמונים על ידי שיתוף עדכונים, הבעת תודה ואולי שיתוף המלצות או ביקורות (אם קיימות).

שיתופי פעולה: שקול לשתף פעולה עם מחברים או יוצרים אחרים לקידום צולב.

קהילות מקומיות: צור קשר עם קהילות מקומיות, מועדוני ספרים ופורומים כדי להפיץ את הבשורה על הספר והקמפיין שלך.

הערות:

  • קהילה ופורומים: הצטרף לפורומים או קהילות הקשורות לכל פלטפורמה כדי ללמוד טיפים וטריקים ממשתמשים מנוסים.
  • בלוגים ומאמרים: קרא בלוגים על שילוב פלטפורמות שונות לקמפיינים שיווקיים.
  • ייעוץ: שקול להתייעץ עם מומחה לשיווק דיגיטלי שעשוי לספק תובנות לגבי שילוב פלטפורמות שונות בצורה יעילה.

מחשבה אחרונה:

שילוב של פלטפורמות שונות עשוי לדרוש מעט ניסוי, מכיוון שכל פלטפורמה עשויה לייצא ולייבא קבצים בצורה שונה. ודא תמיד שהאלמנטים החזותיים (צבע, סגנון, לוגו) עקביים כדי לשמור על תדמית מותג קוהרנטית לאורך כל מסע הפרסום שלך. אל תהסס להחיל התאמות באסטרטגיה בהתבסס על קצב הלמידה שלך והצרכים הספציפיים של מסע הפרסום שלך.

מאור סוויסה

מאור סוויסה, מנכ"ל וובלינקס ומומחה קידום אתרים עם נסיון של מעל ל 10 שנים בשיווק הדיגיטלי אשר ילווה אתכם במסע לעבר ההצלחה שלנו. אני נשוי ואבא לשלושה בנים, אומרים עליי שאני מבין באוזניות יותר מהמהנדסים שמייצרים אותם אבל אני אומר שאני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות הכי טובה שיש, אני יודע לנתב את האמביציה שלי גם לעולמות המקצועיים. 

לאורך השנים צברתי מומחיות בכל האלמנטים שקשורים לעולמות קידום האתרים ולמעגלים המקיפים מתוך הבנה שקידום אתר זה כמו רכב שחייב 4 גלגלים כדי להצליח – מקדם אתרים מקצועי, מתכנת תותח, איש תוכן מעניין שיודע להעביר רעיון, ושיתוף פעולה אמיתי וכנה עם הלקוח.

תוצאות